TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Om man ska tro rykterna...
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by mindshooter Har jag helt fel om jag s�ger att dom inte alls har samma �ldersgr�nser i holland? Jag �r 16..... |

| Originally posted by reveal den 16 februari kan du se dom ![]() Trance Energy, Utrecht, Holland MAINSTAGE : - Alex Morph - Jean - Blank & Jones - Rank 1 (live) - Johan Gielen - Cosmic Gate ROOM 2: - Mark van Dale - Barthezz - Jurgen - Pronti & Kalmani ROOM 3: - Stef - Marco V - Danny Howells - Alison Marks more t.b.c ROOM 4: - Yves de Ruyter - Dumonde - Kai Tracid - Bas & Ram |
| Originally posted by mindshooter Har jag helt fel om jag s�ger att dom inte alls har samma �ldersgr�nser i holland? Jag �r 16..... |
| Originally posted by x-dream Holy shit vilken lineup....En av dom b�sta jag har sett....Fan ditt skulle man ta � �ka..... Men den stora fr�gan....Vad tror ni att det skulle kosta allt som allt.... |
Kunde ju va dyrare... Kan vi inte skaffa n�n gammal van som typ Gaby
kan m�la me lite psykadeliska f�rger...s� drar vi alla tillsammans
| Originally posted by Ravesquad Kunde ju va dyrare... Kan vi inte skaffa n�n gammal van som typ Gaby kan m�la me lite psykadeliska f�rger...s� drar vi alla tillsammans |
L�ter helt klart trevligt....Fan det vore cool om vi kunde genomf�ra detta......
Jo det skulle det vara
Vart ska man f� tag p� en bara, jag kan st�lla upp � k�ra, har k�rt l�ngt m�nga g�nger.
Jag tar annars min egna bil
Min brorsa har en WV buss som desutom �r inredd med allt man kan beh�va, synd att han e s� j�kla sn�l p� att l�na ut saker bara. Skulle kunna g�tt om det var lite varmare. Iof. s� finns det inbyggd v�rme.
Hotell funkar ju de me. Kanske man kan l�na bilen fr�n jobbet, en WV Sharan med plats f�r 7 personer.
I vilket fall som helst, om detta blir av s� st�ller jag g�rna upp med bas kagge till bilen eller bara steget som e fan bra (man kan ju inte spela bra trance ur orginal
). Spelade 134dB med den p� en t�vling, den tar lite plats ocks�.....
| Originally posted by Ravesquad Kunde ju va dyrare... Kan vi inte skaffa n�n gammal van som typ Gaby kan m�la me lite psykadeliska f�rger...s� drar vi alla tillsammans |

tja...
Visst faan hade det varit kul...
Som det har sagts innan: "Den lineupen �r inte d�lig, INTE N�NSTANS!!"
Skulle vart riktigt kul � �ka ner ett g�ng!
Flyg ner kostar v�l inte s� farligt mycket heller v�l..?
N�gon som vet om det brukar vara ont om biljetter...?!
fan detta skulle vara dr�mmen....... Men jag kan inte chansa p� att jag kommer in...... S� har jag juh plugget ocks�
Men bara tanken f�r mig glad......
Typ den femtielfte som g�r anm�rkningen, men vilken line up!
Den �r s��� grym, men eftersom det finns en massa olika scener betyder v�l det att man skulle bli tvungen att g�ra n�gra sv�ra val p.g.a. att feta DJs spelar samtidigt, som t.ex:
Dumonde eller Marco V ?
Danny Howells, Blank & Jones eller Kai Tracid ?
Jag vet inte hur jag skulle gjort om jag nu fick m�jlighet att �ka, framf�rallt, Dumonde eller Marco V?? singlat slant kanske..
SoLong!!
flyg g�r p� drygt 2k..
Den h�r skulle inte heller vara helt fel:
2.2.2002
Tiesto, niotimmarsset(!)22.00 - 07.00
Heineken Music Hall, Amsterdam
P� de andra dansgolven: Cor Fijneman, DJ Montana m.fl.
info: http://www.dutch-dimension.nl/
Tiesto, 9 timmar, s�� m�ktigt!!
F�r er som �r intresserade av att bila dit kontakta mig!
| Originally posted by Gaby F�r er som �r intresserade av att bila dit kontakta mig! |
detta l�ter ju onekligen v�ldigt lockande...
du kan inte ta en hel buss gaby? 
Det �r n�gra tjejer som vill dit men beh�ver flera i bilen... Jag flyger nog dit...jag �r inte mycket f�r att bila men sen ska jag nog tr�ffa resten d�r nere...
verkar som om folk seri�st ska dit... ni som redan VET att ni ska dit, har ni n�n info om biljetter, pris f�r intr�de, resa, hotell etc? allt som man beh�ver veta helt enkelt 
| Originally posted by reveal verkar som om folk seri�st ska dit... ni som redan VET att ni ska dit, har ni n�n info om biljetter, pris f�r intr�de, resa, hotell etc? allt som man beh�ver veta helt enkelt |
| Originally posted by x-dream Har dock ingen anning om priser m.m....L�ste p� RMF att biljetterna var slut....Vet ej om detta var sanning tyv�rr.... |
| Originally posted by SteveTranz4ever Kollade runt lite och hittade ett st�lle d�r man kan f�rbet�lla, Cirka fl.77 (fl.=guildars) kostar en biljett + admin. kostnad fl.9 + fl.7,50 f�r att man betalar online med VISA. Detta blir allts� fl.93 vilket �r n�stan 400 sp�nn. Kolla in ID&T h�r som arrangerar det hela, kolla in biljett bokningen h�r Ganska dyrt men det �r s�kert v�rt det... ses... |
Det �r inte jag utan n�gra andra tjejer...jag flyger nog dit...hela att bila �r inte riktigt min grej...�ksjuk som satan!
| Originally posted by Gaby Det �r inte jag utan n�gra andra tjejer...jag flyger nog dit...hela att bila �r inte riktigt min grej...�ksjuk som satan! |
Sen har jag s� sk�nt ljud att pumpa trance ur och d� �r man ju helt pl�tsligt i en annan v�rld...
Jag hoppas att ni som fick PM fr�n mig har kontaktat Jenny. Hon verkar verkligen ha koll p� det hela 
Vad� f�r PM? Vilket PM? Jag vill ha PM!
Nu k�nner jag mig mobbad...jaaaaag fick inget PM....
*snyft*

| Originally posted by Vitryss Vad� f�r PM? Vilket PM? Jag vill ha PM! Nu k�nner jag mig mobbad...jaaaaag fick inget PM.... *snyft* |

| Originally posted by Vitryss Vad� f�r PM? Vilket PM? Jag vill ha PM! Nu k�nner jag mig mobbad...jaaaaag fick inget PM.... *snyft* |
utan visade inget st�rrre intresse av att bila till holland med tjejerna som jag n�mde...
s� f�r Jenny's mail!