TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Bier of pijpbeurt op Dance Valley
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Het mooiste is dat 90% van de mensen die hier reageert Remy nog nooit i.r.l. heeft gezien ![]() |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Het mooiste is dat 90% van de mensen die hier reageert Remy nog nooit i.r.l. heeft gezien ![]() |
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG Ik hoopte dat vroeger ook zo te houden... |
Dat is genoeg.
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 In het echt issie nog erger dan op i'net |
| quote: |
| Originally posted by Roger dat meen je niet |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe LoL, goed antwoord. Dat hoopte ik ook. Maar gelukkig ken ik de gezellige 10 % wel Dat is genoeg. |
| quote: |
| Originally posted by Asperge Slijmjurk |
hahaha hahaha DV word echt gaaf!!!

Remy! Lekker wijf vamme! 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.