TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Bier of pijpbeurt op Dance Valley
Pages (2): « 1 [2]


Posted by MaGiK54 on Jun-27-2005 06:43:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Het mooiste is dat 90% van de mensen die hier reageert Remy nog nooit i.r.l. heeft gezien



In het echt issie nog erger dan op i'net


Posted by HiGH_NrG on Jun-27-2005 07:37:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Het mooiste is dat 90% van de mensen die hier reageert Remy nog nooit i.r.l. heeft gezien



Ik hoopte dat vroeger ook zo te houden...


Posted by SnuggLe on Jun-27-2005 07:40:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ik hoopte dat vroeger ook zo te houden...


LoL, goed antwoord. Dat hoopte ik ook. Maar gelukkig ken ik de gezellige 10 % wel Dat is genoeg.


Posted by Roger on Jun-27-2005 08:50:

quote:
Originally posted by MaGiK54
In het echt issie nog erger dan op i'net


dat meen je niet


Posted by Muppy on Jun-27-2005 10:12:

quote:
Originally posted by Roger
dat meen je niet


jawel...


Posted by Asperge on Jun-27-2005 10:22:

quote:
Originally posted by SnuggLe
LoL, goed antwoord. Dat hoopte ik ook. Maar gelukkig ken ik de gezellige 10 % wel Dat is genoeg.


Slijmjurk


Posted by SnuggLe on Jun-27-2005 10:54:

quote:
Originally posted by Asperge
Slijmjurk


For the record: jij hoort daar niet bij


Posted by Remy D on Jun-28-2005 15:50:

hahaha hahaha DV word echt gaaf!!!


Posted by Passiva on Jun-28-2005 16:28:

Remy! Lekker wijf vamme!


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.