TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Party v3
Pages (70): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 »
wow , temenes bom daar
dien grote zaal is echt 'chique' ingericht ... i like it 
*edit* en de achtergrondmuziek op de site is ook te pruimen 
Ja 't is er wel schoon gemaakt maar als ge het van dichtbij beziet is het allemaal niet zo fijn afgewerkt hoor 
Als ge binnenkomt komt ge eerst in een soort lounge bar en daarachter ligt dan de eerste zaal(groot is ze echt niet). De discobar staat verdiep hoger dan dansvloer. Kleine zaal ben ikzelf nog niet geweest.
bwa, beneden kan toch goed 500 man binnen hoor.. ik heb daar nog fuiven geweten met 700 man zelfs...
Kan er iemand daar horen achter opbrengsten op drank en inkom/SABA toestanden? Want het ziet er inderdaad wel serieus vette zaal uit, en als ze financieel haalbaar blijkt...
en toch was het musiccafe mooier en gezelliger een jaar geleden, voor die herinrichting; ik hou echt niet van neon
als ik er kom op een woensdagavond, is het er vaak veel te druk;
beneden techno of house, boven vaak rnb
ja, ik vond de zaal zoals ze vroeger was ook een pak leuker... nu doet het wat kil aan soms
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Kan er iemand daar horen achter opbrengsten op drank en inkom/SABA toestanden? Want het ziet er inderdaad wel serieus vette zaal uit, en als ze financieel haalbaar blijkt... |
| Originally posted by MikeVee ^^^ Dat klopt, kan er over meespreken kom wekelijks wel een paar keer in Mechelen. Maar volgens Bart Somers is er niets aan de hand Bovendien sluit alles in Mechelen om 4u al (uren wachten voor de mensen die met het openbaar vervoer komen). |
Heb een gehoord achter da zaaltje waar wij ons fuifkes deden: was in zaal "Den ouden tijd" in Herent naast cafe den travoo, prijskaartje 350 � (wel nog zonder muziekinstallatie
), capaciteit: +/- 300 man (nog wel iets meer denk ik
)
Musicafe is inderdaad wel chic van binnen, maar beneden misschien wel iets te groot denk'k... 
Wat zeg jij Bert (en andere mensen die er al geweest zijn of course), is die grote zaal van Musicaf� t� groot voor een feestje met de omvang die wij verwachten? 
Want als het zo is zou het wel zonde zijn om al ons overgebleven budget daarin te pompen...
Ben er maandje geledne nog geweest, weinig volk, wel tof maar het geluid stond daar loeihard en trok op niks
(daardoor waarschijnlijk)
Weet niet of je zovee lvolk bijeen krijgt maar als er gratis opstaat zullen er toc hwel studentjes op afkomen (wij doen het wel in de vakantiemaanden maja) :-)
Boven niet geweest omdat het daar rnb was.
Als je genoeg reclame op _straat_ maakt kan daar wel volk op afkomen, genoeg plakplaatsen daar. En een paar winkels doen (sponsoring zal daar ook wel meevallen)
En met alleen de 75 man die er vorige keer waren, is het daar dan vervelend leeg, of gaat dat qua sfeer en opvulling?
wel, eigenlijk is die onderste zaal verdeeld in 2 delen. je hebt zo een inkom met bar en stoeltjes en zo, en als je dan door een soort van open poortje gaat kom je op de dansvloer. Als er 100 man op dat feestje zijn staat die dansvloer toch "genoeg" vol. dan moet wel iedereen op die dansvloer staan natuurlijk.
2 risicos natuurlijk: het is in de vakantiemaanden EN het is in het weekend. dus daar zullen nul studenten naartoe komen he...
Wat ik er nu van denk:
Gaan voor de Rector vanwege de financiele zekerheid en de mogelijkheid (enfin, zekerheid) om nog winst te maken. En dan kunnen we voor de volgende party desnoods het Musicaf� boeken, en dan hoeven we ons niet zo veel zorgen te maken over eventueel verlies aangezien het budget groter zal zijn. Dan hebben we ook meer ruimte voor promotie en dergelijke, en dan is zo'n grotere zaal wss wel meer haalbaar dan ze nu is. 
Ik zou musiccaf� overwegen.
Hoe zit het met sponsoring in Leuven? Want het volledige budget dat we nog in kas hebben gaat al naar de zaalhuur, dus dan schiet er niks meer over voor promotie en andere eventuele onkosten. 
En hoe zit het met de drank daar? Krijgen we een deel van de opbrengst, moeten we zelf meehelpen? En Sabam, zit dat bij in de huurprijs of moeten we dat ook nog apart betalen?
Ik zal nog eens een mailtje zenden naar die kerel van het musicaf�
mja mij lijkt het toch ook risicovol.
De termijn is kort, prijs is nie overdreven maar toch ook niet weinig voor ons budget. Sponsoring zoeken op zo'n korte termijn is ook nie echt eenvoudig. Blijkbaar is de rector in Gent echt wel een goedkope zaal;
Andere optie is gewoon de volledige boel uitstellen.
Ik vind het ook een risico hoor... maar ik wacht nog ff totdat die musicaf� kerel heeft teruggemaild ivm sabam kosten en drank en zo..
musiccaf� zou cool zijn! Even afwachten hoe het met de drank zit. Sponsoring in Leuven denk ik wel dat niet zo makkelijk te vinden is
.
| Originally posted by Kaidreas dienen ambras das door al die jonge marokanen, gvd die zitten daar altijd ambras te zoeken, niet gewoon. das daar nog een stuk erger dan in anvers ze. |
Slecht nieuws manne:
| Sabam moet je inderdaad apart betalen, dat is trouwens altijd zo. Behalve als het een priv�feestje is, dan kan je dat omzeilen. Dat wil dan ook wel zeggen dat je geen affiches maakt en enkel op uitnodiging binnen komt. Percent op de drank is 12% en dat is op de prijs die de klant betaald (de omzet dus) en niet op de kostprijs van MusiCaf�. Ik kan je wel zeggen dat je je gaat moeten haasten want MC is quasi volledig volboekt tot eind oktober (zeker in de weekends) Tot de volgende, Bart |
Vraagje ivm het kleine zaaltje vh musiccaf�. Op hoeveel man doelen jullie ? Het is een klein gezellig zaaltje , maar wel nogal warm.
Grote zaal is voor mijn part dan in ieder geval al afgevoerd...
Zelfs als de inkom gratis is moeten we nog een deel Sabam betalen, en dat zullen we er amper uitkrijgen met die 12% op de drank. En dan schiet er niks budget meer over voor promotie. En ik wil persoonlijk dat financieel risico niet lopen. 
en bijna alles is volzet tot oktober, niet te vergeten
ik zou terug voor dat zaaltje in gent gaan