TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Kindred Spirits - Sugar mountain
Pages (2): « 1 [2]
Jakhira breaks mix komt eraan 
Allright 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj De piano en die etherische vocal smeken gewoon om breakbeats |
(ja, alleen met de strings en de percussiegeluiden heb ik iets te maken gehad
)
hearing the piano satisfies my 
nice stuff 
Je kan de remix pack hier downloaden 
De strings zitten er wel niet in 
EDIT: en de vocal vergeten 
Beide versies klinken erg lekker, great work
In't weekend begin'k zelf ook met een remix-poging 
Signed to Sentient Audio Collective, we moeten juist nog op het contract wachten 
| Originally posted by Pumaz Signed to Sentient Audio Collective, we moeten juist nog op het contract wachten |
congrats manne!! kan je plus ultra niet op de b-kant laten zetten ofzow?
Kga hem straks zeker draaien, ben is benieuwd hoe hij live klinkt 
| Originally posted by Gladius kan je plus ultra niet op de b-kant laten zetten ofzow? |
| Originally posted by TOR denk niet dat ze daar op die plaat zitten te wachten |

| Originally posted by Pumaz Signed to Sentient Audio Collective, we moeten juist nog op het contract wachten |
| Originally posted by Jasperovitsj Kga hem straks zeker draaien, ben is benieuwd hoe hij live klinkt |

Oh kijk eens aan, een remix pack 
Heb ik weer wat om aan te knutselen... Alleen jammer dat ik de versies die al uit zijn nog niet heb gehoord :/
Anyway... Nieuw voerrr 
Oh, en vet dat t gesigned is natuurlijk 
| Originally posted by Jasperovitsj Klonk eigenlijk best wel vet ![]() Strings klonken heel mooi en zuiver, en de kick was ook lekker powerful!! |

Congrats! Ik vermoedde al een tijdje dat het om SAC ging 
| Originally posted by Blue Sky 99 Congrats! Ik vermoedde al een tijdje dat het om SAC ging |
Ik heb net met de baas van SAC gepraat, zoals het er nu uitziet komt de track uit in oktober 
| Originally posted by Pumaz Ik heb net met de baas van SAC gepraat, zoals het er nu uitziet komt de track uit in oktober |
Er is nu ook een EnigmaT cut 
Whiii the cutmaster likes us
Vanuit welke set dan? 
Eentje van Freezel 
amai seg, proficiat seg dat je hem signed hebt gekregen!
en terecht trouwens! zeer goeie track!