TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tour De France 2005
Pages (18): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »
| quote: |
| Originally posted by CygnusX Mannen, Beloki (ID 2046) kost 0 punten |
Makes sense, Beloki heeft nagenoeg niks gereden dit jaar door de nasleep van zijn blessures. 
Hij heeft zijn zinnen wel gezet op de Tour, maar meespelen voor de eindoverwinning zie ik hem niet meer doen eerlijk gezegd. Maar in een bergrit eens uitpakken, wie weet...
Voila, we zijn me 5 ondertussen 
Dankzij den Beloki ben ik der geraakt ,) Thx
Maakte gulle eigenlijk ne sprintersploeg of ne klassementploeg?
Khoop dat we beetje van elk gaan hebbe, of we gaan op bepaalde dagen nieveel punten halen 
| Originally posted by X-Tune Ik heb het woord doping nog niet gehoord. Laat je toch niet beetnemen door deze spuiters, en kijk naar een echte sport. |
| Originally posted by Bertn volledig mee akkoord. |
ook eens een ploegje samenstellen. ben niet speciaal een groot wieler-fanaat maar kijk gewoon veel sport, en er een beetje interactief aan "deelnemen" is dan altijd wel leuk 
wie wint maakt me niet uit (liefst gewoon niet lance
), zolang boonen maar groen pakt.
| Originally posted by X-Tune ook een ping-pong fanaat? |
Heb mij ook maar eens een ploegske aangemaakt. Maakt het toch allemaal een beetje interessanter om te kijken
Gezocht: Tour-renner met zoveel mogelijk potentieel met minder dan 30 ANJA-punten
Beloki heb ik uiteraard al
Edit: lot mor 
Ik ben te laat zekers om deel te nemen. Kun je ook individueel meespelen... Kan aan die f*cking site niet aan uit
gReetz
Neen hoor, vandaag kunt ge u nog aanmelden en erbij komen.
Hoe meer mensen, hoe beter.
Ik vind de Tour de laatste tijd niet meer zo bijster interessant, ik kijk dan liever naar Vuelta of Giro.
Ik hoop alleszins dat er een underdog wint (nee, Ullrich zal het idd niet zijn).
De enige wie ik eigelijk mis in deze Tour is Aitor Gonzalez, die de ronde van Zwitserland wint maar vreemd genoeg niet geselecteerd wordt 
ohja, ik ga nu mijn tourploeg maken en dan zalk ook bij de BeTA ploeg kome 
| Originally posted by Real Gezocht: Tour-renner met zoveel mogelijk potentieel met minder dan 30 ANJA-punten |
Euh, elke renner heeft een aantal ANJA-punten, eigenlijk is dat z'n kostprijs.
Heeft niks (of weinig) met u te maken hoor. 
voila, mijn ploeg is samengesteld
khad er eigelijk maar 10, heb er voor de moeite dan maar Beloki bij gezet ookal verwacht ik daar weinig van. E�n plekje laatk dan maar open
| Originally posted by Bunz voila, mijn ploeg is samengesteld khad er eigelijk maar 10, heb er voor de moeite dan maar Beloki bij gezet ookal verwacht ik daar weinig van. E�n plekje laatk dan maar open |
| Originally posted by diddi Ik ben te laat zekers om deel te nemen. Kun je ook individueel meespelen... Kan aan die f*cking site niet aan uit gReetz |
| Originally posted by CygnusX Als ge nog wat punten over hebt: Botero (ID 469) kost maar 119 ptn. |

| Originally posted by CygnusX Als ge nog wat punten over hebt: Botero (ID 469) kost maar 119 ptn. |

Manne, ik snap het nie goed met die site, ge moet nog een login geven naast die code en beta pakt nie.
Santiago Botero, die gaat wel niet teveel kosten, maar dat is al altijd een energiebommetje geweest en ik heb em overlaatst weer tekeer zien gaan in een tijdrit 
Bij teambeheer: het vakske naast code: is het vakske voor de code die een paar posts eerder gegeven is.
Vlak daarboven is een vakje waarin reeds een code staat, dit heeft een drop down menu waar ge BeTA moet selecteren.
| Originally posted by Belgian Bonzai Manne, ik snap het nie goed met die site, ge moet nog een login geven naast die code en beta pakt nie. |
staat escartin aka de "berggeit" er nog tussen
?
I'm in
Thx CygnusX 
En Botero doe nie mee of wa 
edit, ah toch, safe 
| Originally posted by X-Tune Ik heb het woord doping nog niet gehoord. Laat je toch niet beetnemen door deze spuiters, en kijk naar een echte sport. |
i'm in dudes...
gReetz