TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tour De France 2005
Pages (18): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »

Posted by MikeVee on Jun-30-2005 20:44:

quote:
Originally posted by CygnusX
Mannen, Beloki (ID 2046) kost 0 punten

tijd voor een wissel

Posted by Jasperovitsj on Jun-30-2005 20:46:

Makes sense, Beloki heeft nagenoeg niks gereden dit jaar door de nasleep van zijn blessures.
Hij heeft zijn zinnen wel gezet op de Tour, maar meespelen voor de eindoverwinning zie ik hem niet meer doen eerlijk gezegd. Maar in een bergrit eens uitpakken, wie weet...

Posted by BZRK on Jun-30-2005 21:27:

Voila, we zijn me 5 ondertussen

Dankzij den Beloki ben ik der geraakt ,) Thx

Maakte gulle eigenlijk ne sprintersploeg of ne klassementploeg?
Khoop dat we beetje van elk gaan hebbe, of we gaan op bepaalde dagen nieveel punten halen

Posted by Bertn on Jun-30-2005 21:30:

quote:
Originally posted by X-Tune
Ik heb het woord doping nog niet gehoord. Laat je toch niet beetnemen door deze spuiters, en kijk naar een echte sport.

volledig mee akkoord.

Posted by X-Tune on Jun-30-2005 21:39:

quote:
Originally posted by Bertn
volledig mee akkoord.

ook een ping-pong fanaat?

Posted by InTeXoR on Jun-30-2005 22:04:

ook eens een ploegje samenstellen. ben niet speciaal een groot wieler-fanaat maar kijk gewoon veel sport, en er een beetje interactief aan "deelnemen" is dan altijd wel leuk

wie wint maakt me niet uit (liefst gewoon niet lance ), zolang boonen maar groen pakt.

Posted by Bertn on Jun-30-2005 22:25:

quote:
ook een ping-pong fanaat?

nee. hoe kom je daarbij?

Posted by crups on Jul-01-2005 06:55:

Heb mij ook maar eens een ploegske aangemaakt. Maakt het toch allemaal een beetje interessanter om te kijken

Posted by Real on Jul-01-2005 08:02:

Gezocht: Tour-renner met zoveel mogelijk potentieel met minder dan 30 ANJA-punten

Beloki heb ik uiteraard al

Edit: lot mor

Posted by diddi on Jul-01-2005 08:50:

Ik ben te laat zekers om deel te nemen. Kun je ook individueel meespelen... Kan aan die f*cking site niet aan uit

gReetz

Posted by MikeVee on Jul-01-2005 09:24:

Neen hoor, vandaag kunt ge u nog aanmelden en erbij komen.
Hoe meer mensen, hoe beter.

Posted by Bunz on Jul-01-2005 09:38:

Ik vind de Tour de laatste tijd niet meer zo bijster interessant, ik kijk dan liever naar Vuelta of Giro.
Ik hoop alleszins dat er een underdog wint (nee, Ullrich zal het idd niet zijn).
De enige wie ik eigelijk mis in deze Tour is Aitor Gonzalez, die de ronde van Zwitserland wint maar vreemd genoeg niet geselecteerd wordt

ohja, ik ga nu mijn tourploeg maken en dan zalk ook bij de BeTA ploeg kome

Posted by Nyah on Jul-01-2005 09:42:

quote:
Originally posted by Real
Gezocht: Tour-renner met zoveel mogelijk potentieel met minder dan 30 ANJA-punten

say what?

Posted by Real on Jul-01-2005 10:01:

Euh, elke renner heeft een aantal ANJA-punten, eigenlijk is dat z'n kostprijs.

Heeft niks (of weinig) met u te maken hoor.

Posted by Bunz on Jul-01-2005 10:09:

voila, mijn ploeg is samengesteld
khad er eigelijk maar 10, heb er voor de moeite dan maar Beloki bij gezet ookal verwacht ik daar weinig van. E�n plekje laatk dan maar open

Posted by CygnusX on Jul-01-2005 10:25:

quote:
Originally posted by Bunz
voila, mijn ploeg is samengesteld
khad er eigelijk maar 10, heb er voor de moeite dan maar Beloki bij gezet ookal verwacht ik daar weinig van. E�n plekje laatk dan maar open

Als ge nog wat punten over hebt: Botero (ID 469) kost maar 119 ptn.

quote:
Originally posted by diddi
Ik ben te laat zekers om deel te nemen. Kun je ook individueel meespelen... Kan aan die f*cking site niet aan uit

gReetz

Tot middernacht kunt ge erbij komen. De toegangscode van 't team is 2d7c7d767d74c1 en de site van de BeTA-ploeg is http://www.wielerprono.be/index_ned...egen&ploeg=BeTA

Posted by Bunz on Jul-01-2005 10:31:

quote:

don't worry, dat was een van de eersten die ik in mijn ploeg had
heb ondertussen nog wel wat aanpassingen gemaakt. Nu hebk er 12 en zonder Beloki.

Tding is wel dat ik slecht ben in voorspellingen vooraf, tis altijd maar tijdens de wedstrijd da ik zie wie er ga winnen en wie niet

Posted by Jasperovitsj on Jul-01-2005 10:53:

quote:

Die heb ik ook meteen gekozen
Hij heeft zo'n lage score omdat hij dit jaar nog nagenoeg niks heeft uitgestoken, maar hij zit nu gelukkig terug in topvorm! Een man voor de tijdritten en de overgangsetappes...

Posted by Belgian Bonzai on Jul-01-2005 12:10:

Manne, ik snap het nie goed met die site, ge moet nog een login geven naast die code en beta pakt nie.
Santiago Botero, die gaat wel niet teveel kosten, maar dat is al altijd een energiebommetje geweest en ik heb em overlaatst weer tekeer zien gaan in een tijdrit

Posted by MikeVee on Jul-01-2005 12:19:

Bij teambeheer: het vakske naast code: is het vakske voor de code die een paar posts eerder gegeven is.

Vlak daarboven is een vakje waarin reeds een code staat, dit heeft een drop down menu waar ge BeTA moet selecteren.

Posted by CygnusX on Jul-01-2005 12:20:

quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Manne, ik snap het nie goed met die site, ge moet nog een login geven naast die code en beta pakt nie.

Hebt ge eerst een account aangemaakt voor uzelf? Wat is uw accountnaam?

ploeg = BeTA
code = 2d7c7d767d74c1

Posted by The_G0dfather on Jul-01-2005 13:21:

staat escartin aka de "berggeit" er nog tussen ?

Posted by Belgian Bonzai on Jul-01-2005 13:26:

I'm in Thx CygnusX
En Botero doe nie mee of wa
edit, ah toch, safe

Posted by Eagle` on Jul-01-2005 13:32:

quote:
Ik heb het woord doping nog niet gehoord. Laat je toch niet beetnemen door deze spuiters, en kijk naar een echte sport.

seriously, als ge nog es beslist om een dwaze opmerking te maken als dees give me a call.

Wielrennen is ��n van de meest gecontroleerde sporten ter wereld, de UCI probeert de sport teminste clean te houden met allerhande tests en dopingcontroles, wa ni kan gezegd worden van sporten als tennis bv. neem nu het geval kusnetsova, gepakt op nadrolon of wa wast en ze wordt gewoon vrijgesproken door de WTA.

Wielrennen is ook nog steeds een van zwaarste en meest belastende sporten voor een mensenlichaam die er bestaat, de manier waarop uw hart/lichaam afziet bij zulke prestaties is onwaarschijnlijk, vrgl da mo is met voetbal of ping-pong, das 2 keer niks Das 1 van de verklaringen waarom er in het wielrennen en andere duursporten zoveel doping rondhangt.

anyhow ontopic:

ik denk dat er weer weinig aan armstrong zal te doen zijn, ullrich zal op de manier dat ie klimt (groot verzet) imo ook nooit nog een ronde van frankrijk winnen. Hij zal het altijd moeten afleggen tegen de mannen van de soepelere/kleinere tred/verzet, ullrich kan geen tempo versnellingen aan, schuif hem ne onregelmatige col onder de wielen en hij bijt in het zand.

Grootste concurentie gaat imo komen van Aitor Gonzales (als klimmer heel veel verbetert, maar dan weer iets minder qua tijdrijden) en Ivan Basso (tijdrijden verbetert, climcapaciteiten ? ). Vinocourov is een goeie renner maar schiet te kort op cols boven de 2000m, Kleuden is gissen naar het vormpeil dat ie heeft. Botero, in de tijdritten gaat ie zeker brokken maken ma in de bergen schiet ie tekort imo. Dan hebde nog ne gansen hopen van die spaanse berggeiten, die wel een van de bergritten zullen meepikken hoogste waarschijnlijk, ma ni regelmatig geneog om er 3 weken te staan.

Met renners die nog onder armstrong gereden hebben als Landis, Heras moet ik es goed lachen, die zijn gewoon ni goed genoeg voor den Tour te winnen. Herras mag dan wel de vuelta gewonnen hebben int verleden, ma de vuelta is echt ma klein bier tegen de Tour. En landis, nu 5 minuten serieus wa heeft dieen als kopman al bewezen ? Niks, juist ja ...

Posted by diddi on Jul-01-2005 13:58:

i'm in dudes...

gReetz

Pages (18): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »