TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Vakantieeeeeeeeeeeeeeee-JOB :(
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Posted by pooley on Jul-02-2005 16:21:

das veel

Posted by X-Tune on Jul-02-2005 17:57:

Meestal rond de 10�/uur, maar dat is eigenlijk afhankelijk van je leeftijd.

Groetjes

Posted by Rhand on Jul-02-2005 18:05:

Van de vakantie in Kontich in zo'n depot gaan werken. Allemaal besellingen voor grootwarenhuizen op palletten klaarmaken.

Van 14h tot 21h30. 11 � 12� per uur.

Posted by Sh!fty on Jul-02-2005 18:05:

quote:
vooral omdat er veel zatte fransmannen rondliepen die precies dachten dat ik een bekende was ofzo, want ze wouden allemaal ��n voor ��n met mij op de foto .

quote:
Originally posted by X-Tune
Haha, denk je dat echt?
Ik weet wel beter.

lmao

Posted by Dj LPG on Jul-03-2005 19:48:

Ik ga in augustus 15 dagen werken opt ministerie van financi�n. Daarvan werk ik er 9 effectief en dan evrdient zo'n slordige 890� Vorig jaar was trouwens men eerste jaar dat ik effectief iets heb moeten doen... 9dagen belastingaangiftes uit den envelop halen, inscannen en klasseren op 1e 2 nummers

Voor de rest verdien ik wat bij in men vader zennen atelier, daar kies ik zelf mijn uren, dagen, ... Erg handig dus, en ik wordt er ook 6.5� per uur voor betaald

Posted by Kaidreas on Jul-04-2005 18:12:

wete ge moet dat nu niet persoonlijk nemen e. maar ik krijg gewoon het schijt van jobstudenten die nen hoop meer verdienen per uur, voor een job waarbij ze eigenlijk geen reet moeten uitvoeren. niet dat ik jullie dat niet gun. maar dat werkt volgens mij serieus demotiverend tegenover de andere "vaste" collega's

maar buiten dat feit: proficiat met al jullie jobs

Posted by Phortastic on Jul-04-2005 18:20:

Tis goedkoper voor de baas, en voordeliger voor de student
en no offence maar als collega's daar ni tegen kunnen, dikke schijt aan... dan moeten die collega's ook maar blijven studeren

Posted by Kaidreas on Jul-04-2005 18:35:

^hahahahahaha ja als ge jobstudenten moet laten werken, dan zal er nie veel gebeuren peinsk

Posted by X-Tune on Jul-04-2005 18:37:

Ik lees hier soms mails bij mijn vader:

Hallo,

Mijn zoon is 17 en hij is op zoek naar vakantiewerk. Hij woond in (...) en kent heel veel van computers af. Hij is er ook heel veel mee bezig. Hij wilt ook in de verkoop!!

Wil u hem bellen op 04...

Dank,
(achternaam van vader - achternaam van moeder)

Sommige ouders zien het blijbaar niet zitten dat hun kinderen 2 maanden bij hen zitten.
Helaas (voor zijn ouders of de jongen die te lui is om zelf mails te sturen) heeft deze kandidaat het niet gehaald.

Posted by Phortastic on Jul-04-2005 18:39:

Blijf eens uit de elektronische correspondentie van uwe pa aars !

Posted by Dj LPG on Jul-04-2005 22:55:

quote:
Originally posted by Kaidreas
ik krijg gewoon het schijt van jobstudenten die nen hoop meer verdienen per uur, voor een job waarbij ze eigenlijk geen reet moeten uitvoeren.

Dat we geen werk hebben is niet onze fout, maar de fout van de instelling die ons tewerk stelt... Ik wil gerust werken voor mijn geld, maar als ik het nu eenmaal zonder werken ook kan krijgen... Wat zou jij dan doen?
En de collega's zij meestal blij dat er iemand is die zo rotte erkjes voor hun kan opknappen, of dat er toch nog iemand is die bijspringt als de collega's op verlof zijn.
Als laatste punt wil ik toch maar even zeggen dat die "vaste collega's" zoals je ze noemt eigelijk een pak meer verdienen, maar het verschil is dat een jobstudent geen belastingen moet betalen en daardoor lijkt het alsof wij meer verdienen. Ik ben dan ook nog geen enkele vaste collega tegen gekomen die een probleem had met de som die ik kreeg

Posted by djcresto on Jul-05-2005 06:18:

quote:
wete ge moet dat nu niet persoonlijk nemen e. maar ik krijg gewoon het schijt van jobstudenten die nen hoop meer verdienen per uur, voor een job waarbij ze eigenlijk geen reet moeten uitvoeren. niet dat ik jullie dat niet gun. maar dat werkt volgens mij serieus demotiverend tegenover de andere "vaste" collega's

Toen ik vakantiewerk deed heb ik toch veel "vaste werknemers" gezien die een pak minder werkten dan de jobstudenten. In sommige gevallen wordt daar wel van geprofiteerd.
Ik denk dat ik op men vakantiewerk tussen de 50000 en 67000 ofzo verdiende. Komt een pak bij als ge ouder wordt, en ploegenarbeid is ook goe voor de financies.

Posted by Lady_LizzY on Jul-05-2005 06:50:

quote:
Originally posted by Dj LPG
Als laatste punt wil ik toch maar even zeggen dat die "vaste collega's" zoals je ze noemt eigelijk een pak meer verdienen, maar het verschil is dat een jobstudent geen belastingen moet betalen en daardoor lijkt het alsof wij meer verdienen. Ik ben dan ook nog geen enkele vaste collega tegen gekomen die een probleem had met de som die ik kreeg

Bruto krijgt ge meestal het loon van ne starter,
(dus van mensen zoals mij met weinig werkervaring)
maar daar gaat bij ons ongeveer 1/3 van af aan belastingen,
bij jobstudenten bijna niets, dus tel maar uit...

Maar jullie werken dan ook 1 maandje per jaar, wij 12.
Dus profiteren van die handel zou ik zeggen

Posted by X-Tune on Jul-05-2005 06:51:

quote:
Originally posted by Phortastic
Tis goedkoper voor de baas, en voordeliger voor de student
en no offence maar als collega's daar ni tegen kunnen, dikke schijt aan... dan moeten die collega's ook maar blijven studeren

Dat is kinderpraat.

Posted by Jasperovitsj on Jul-05-2005 10:33:

quote:
^hahahahahaha ja als ge jobstudenten moet laten werken, dan zal er nie veel gebeuren peinsk

Das ook niks persoonlijk, maar van zo'n attitude krijg ik het ook zenne
Precies of student zijn betekent per definitie dat ge ni kunt werken en een dikke miet zijt, en dat ge ook navenant behandeld moet worden. Echt jong, hoe vies ik soms op interim-jobs bekeken werd toen ik zei dat ik universiteit deed. Precies of ik was een rijkeluiskindje dat ni kon werken omdat ik anders m'n nageltjes zou scheuren. Als ge dan een hele dag probleemloos meedraait zwijgen ze natuurlijk wel.
Of een quote van m'n baas op het Zomerfestival: "Hier gaan jullie studentjes eindelijk is leren wat �cht werken is". Ik deed op die moment wel horecawerk met dagen van 12 tot 14 uur lang, en een pak zwaarder dan een paar uurkes pinten tappen en tafelkes zetten
Die hele attitude tegenover jobstudenten zou is mogen veranderen, want dat neemt vaak gewoon de vorm van een self-fulfilling prophecy aan...

En jobstudenten dienen inderdaad vaak om de smerige of vervelende jobkes op te knappen, dus ik denk echt niet dat andere werknemers moeten klagen dat ze wat minder verdienen. Ik kan wel snappen dat het demotiverend kan zijn, maar volledig oneerlijk lijkt het mij nu ook weer niet, uiteindelijk is het voor jobstudenten later ook gewoon afdragen zoals iedereen...

Dit gezegd zijnde hoop ik dit jaar weer op een paar dagen werk bij Van Den Borre! Tis wel vroeg beginnen (7u30), maar ge zijt vroeg klaar, en tis echt wel fijn werk: huishoudtoestellen en dergelijke leveren over gans het land. Dus ge zijt ni constant aan het werk, het werk dat ge doet is best wel aangenaam (en goed voor de fysiek ook, wasmachines van 100 kg 2 verdiepingen de trap op dragen ), n de verdienste is echt wel goed!

Posted by Nyah on Jul-05-2005 12:14:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Precies of student zijn betekent per definitie dat ge ni kunt werken en een dikke miet zijt, en dat ge ook navenant behandeld moet worden.

Of een quote van m'n baas op het Zomerfestival: "Hier gaan jullie studentjes eindelijk is leren wat �cht werken is".

know the feeling-de eerste keer dat ik op die koekjesfabriek werkte (had ervoor in die vieze, stinkende, afbeulende kippenslachterij gewerkt en erna nog een week in een wasserij waar t zeker 40� binnen was ofzo, herinnerde me nog dat zehra er bijna flauw was gevallen toen, was echt ni te doen daar) wast van (twas toen 30� buiten): 'ah en gij gaat afzien, weet ge hoe hard t hier werken is ' enz blablabla... en ik dus al: owjee.. pff en opt einde van de dag had ik zoiets van: 'okee, en wanneer ging t afzien worden ?' (niet dat ik dat pers� wou ma ze hadden me zo liggen opjagen voor niets. )

weken erna wast zelfs van dat interim bureau me opbelde: 'anja kunt ge komen werken, want ze hebben expliciet naar u gevraagd' zelfs nog tijdens het jaar (toen de lessen al terug bezig waren )

en tijdje geleden belde ze me al om te vragen voor deze zomervakantie, ma ik heb vriendelijk bedankt

Posted by djcresto on Jul-05-2005 12:14:

Hier int gebouw van men werkt staat nu nen jobstudent in de cafetaria. Die jongen werkt 3x zo snel als het vast personeel. Vanuit de keuken waren ze hem zelfs al komen vragen om trager te werken.

Posted by Nyah on Jul-05-2005 12:17:

quote:
Originally posted by djcresto
Hier int gebouw van men werkt staat nu nen jobstudent in de cafetaria. Die jongen werkt 3x zo snel als het vast personeel. Vanuit de keuken waren ze hem zelfs al komen vragen om trager te werken.

hehe, gemotiveerd he

Posted by Lady_LizzY on Jul-05-2005 13:47:

Ik schrik soms wat ze jobstudenten hier laten doen.
Die moeten dossiers oplossen waar je eigenlijk 3 tot 4 maanden nodig hebt om een goed inzicht te krijgen. (inclusief de opleidingen)
En dat hangt niet af van intelligentie ofzo, maar elk geval is hier een uitzondering op de regels.
Om maar te zwijgen over de energiemarkt op zich, die's al ingewikkeld genoeg

Die meisjes en jongens moeten hier dan dingen oplossen waar ze nog nooit eens van gehoord hebben,
en als ze het dan eindelijk beginnen te begrijpen, is het maandje om en moeten ze stoppen.

Onverantwoord vind ik dat eigenlijk.

Posted by X-Tune on Jul-05-2005 15:26:

quote:
Originally posted by Lady_LizzY
Ik schrik soms wat ze jobstudenten hier laten doen.
Die moeten dossiers oplossen waar je eigenlijk 3 tot 4 maanden nodig hebt om een goed inzicht te krijgen. (inclusief de opleidingen)
En dat hangt niet af van intelligentie ofzo, maar elk geval is hier een uitzondering op de regels.
Om maar te zwijgen over de energiemarkt op zich, die's al ingewikkeld genoeg

Die meisjes en jongens moeten hier dan dingen oplossen waar ze nog nooit eens van gehoord hebben,
en als ze het dan eindelijk beginnen te begrijpen, is het maandje om en moeten ze stoppen.

Onverantwoord vind ik dat eigenlijk.

Werkt ge bij Luminus ofzo?

Posted by X-Tune on Jul-05-2005 15:27:

quote:
Originally posted by djcresto

Haha, moet je niet vragen. Als die baas een beetje oplet, kan hij er drie uitgooien en 1 aannemen die wat sneller is.

Posted by X-Tune on Jul-05-2005 15:31:

quote:
Das ook niks persoonlijk, maar van zo'n attitude krijg ik het ook zenne
Precies of student zijn betekent per definitie dat ge ni kunt werken en een dikke miet zijt, en dat ge ook navenant behandeld moet worden. Echt jong, hoe vies ik soms op interim-jobs bekeken werd toen ik zei dat ik universiteit deed. Precies of ik was een rijkeluiskindje dat ni kon werken omdat ik anders m'n nageltjes zou scheuren. Als ge dan een hele dag probleemloos meedraait zwijgen ze natuurlijk wel.

Mja, hogeropgeleiden hebben meestal..euh..2 linker handen. Doet ge thuis wel iets?

Posted by Jasperovitsj on Jul-05-2005 15:33:

Nice try Jos, but I ain't falling for it
En vraag het maar aan m'n moeder: ik kan koken, wassen, stofzuigen, strijken (zelfs hemdjes ) en de hele meuk, dus ik denk dat het h��l goed gesteld is met mijn linkerhandjes

Posted by X-Tune on Jul-05-2005 15:36:

quote:
Nice try Jos, but I ain't falling for it
En vraag het maar aan m'n moeder: ik kan koken, wassen, stofzuigen, strijken (zelfs hemdjes ) en de hele meuk, dus ik denk dat het h��l goed gesteld is met mijn linkerhandjes

Koken, wassen, stofzuigen, strijken? Zijt ge een jannet ofzo?

Ik bedoel verfen, nagel in de muur kloppen, gras maaien, haag snoeien: stuff for men.

Posted by Jasperovitsj on Jul-05-2005 15:39:

Bwahahaha, gij leeft ook een paar decennia te laat h�
En ja, zo'n dingen kan ik ook, ik ben als het ware de Nieuwe Man

Tis trouwens "verven"

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »