TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Vakantieeeeeeeeeeeeeeee-JOB :(
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
das veel
Meestal rond de 10�/uur, maar dat is eigenlijk afhankelijk van je leeftijd.
Groetjes
Van de vakantie in Kontich in zo'n depot gaan werken. Allemaal besellingen voor grootwarenhuizen op palletten klaarmaken.
Van 14h tot 21h30. 11 � 12� per uur.
| quote: |
| vooral omdat er veel zatte fransmannen rondliepen die precies dachten dat ik een bekende was ofzo, want ze wouden allemaal ��n voor ��n met mij op de foto . |
| Originally posted by X-Tune Haha, denk je dat echt? Ik weet wel beter. |
Ik ga in augustus 15 dagen werken opt ministerie van financi�n. Daarvan werk ik er 9 effectief en dan evrdient zo'n slordige 890�
Vorig jaar was trouwens men eerste jaar dat ik effectief iets heb moeten doen... 9dagen belastingaangiftes uit den envelop halen, inscannen en klasseren op 1e 2 nummers
Voor de rest verdien ik wat bij in men vader zennen atelier, daar kies ik zelf mijn uren, dagen, ... Erg handig dus, en ik wordt er ook 6.5� per uur voor betaald
wete ge moet dat nu niet persoonlijk nemen e. maar ik krijg gewoon het schijt van jobstudenten die nen hoop meer verdienen per uur, voor een job waarbij ze eigenlijk geen reet moeten uitvoeren. niet dat ik jullie dat niet gun. maar dat werkt volgens mij serieus demotiverend tegenover de andere "vaste" collega's
maar buiten dat feit: proficiat met al jullie jobs 
Tis goedkoper voor de baas, en voordeliger voor de student 
en no offence maar als collega's daar ni tegen kunnen, dikke schijt aan... dan moeten die collega's ook maar blijven studeren 
^hahahahahaha ja als ge jobstudenten moet laten werken, dan zal er nie veel gebeuren peinsk 
Ik lees hier soms mails bij mijn vader:
Hallo,
Mijn zoon is 17 en hij is op zoek naar vakantiewerk. Hij woond in (...) en kent heel veel van computers af. Hij is er ook heel veel mee bezig. Hij wilt ook in de verkoop!!
Wil u hem bellen op 04...
Dank,
(achternaam van vader - achternaam van moeder)
Sommige ouders zien het blijbaar niet zitten dat hun kinderen 2 maanden bij hen zitten.
Helaas (voor zijn ouders of de jongen die te lui is om zelf mails te sturen) heeft deze kandidaat het niet gehaald.
Blijf eens uit de elektronische correspondentie van uwe pa aars !
| Originally posted by Kaidreas ik krijg gewoon het schijt van jobstudenten die nen hoop meer verdienen per uur, voor een job waarbij ze eigenlijk geen reet moeten uitvoeren. |

| Originally posted by Kaidreas wete ge moet dat nu niet persoonlijk nemen e. maar ik krijg gewoon het schijt van jobstudenten die nen hoop meer verdienen per uur, voor een job waarbij ze eigenlijk geen reet moeten uitvoeren. niet dat ik jullie dat niet gun. maar dat werkt volgens mij serieus demotiverend tegenover de andere "vaste" collega's |
| Originally posted by Dj LPG Als laatste punt wil ik toch maar even zeggen dat die "vaste collega's" zoals je ze noemt eigelijk een pak meer verdienen, maar het verschil is dat een jobstudent geen belastingen moet betalen en daardoor lijkt het alsof wij meer verdienen. Ik ben dan ook nog geen enkele vaste collega tegen gekomen die een probleem had met de som die ik kreeg |
| Originally posted by Phortastic Tis goedkoper voor de baas, en voordeliger voor de student ![]() en no offence maar als collega's daar ni tegen kunnen, dikke schijt aan... dan moeten die collega's ook maar blijven studeren |
| Originally posted by Kaidreas ^hahahahahaha ja als ge jobstudenten moet laten werken, dan zal er nie veel gebeuren peinsk |

), n de verdienste is echt wel goed!
| Originally posted by Jasperovitsj Precies of student zijn betekent per definitie dat ge ni kunt werken en een dikke miet zijt, en dat ge ook navenant behandeld moet worden. Of een quote van m'n baas op het Zomerfestival: "Hier gaan jullie studentjes eindelijk is leren wat �cht werken is". |
?' (niet dat ik dat pers� wou
ma ze hadden me zo liggen opjagen voor niets. )
)
Hier int gebouw van men werkt staat nu nen jobstudent in de cafetaria. Die jongen werkt 3x zo snel als het vast personeel. Vanuit de keuken waren ze hem zelfs al komen vragen om trager te werken.

| Originally posted by djcresto Hier int gebouw van men werkt staat nu nen jobstudent in de cafetaria. Die jongen werkt 3x zo snel als het vast personeel. Vanuit de keuken waren ze hem zelfs al komen vragen om trager te werken. |
hehe, gemotiveerd he
Ik schrik soms wat ze jobstudenten hier laten doen.
Die moeten dossiers oplossen waar je eigenlijk 3 tot 4 maanden nodig hebt om een goed inzicht te krijgen. (inclusief de opleidingen)
En dat hangt niet af van intelligentie ofzo, maar elk geval is hier een uitzondering op de regels.
Om maar te zwijgen over de energiemarkt op zich, die's al ingewikkeld genoeg
Die meisjes en jongens moeten hier dan dingen oplossen waar ze nog nooit eens van gehoord hebben,
en als ze het dan eindelijk beginnen te begrijpen, is het maandje om en moeten ze stoppen.
Onverantwoord vind ik dat eigenlijk.
| Originally posted by Lady_LizzY Ik schrik soms wat ze jobstudenten hier laten doen. Die moeten dossiers oplossen waar je eigenlijk 3 tot 4 maanden nodig hebt om een goed inzicht te krijgen. (inclusief de opleidingen) En dat hangt niet af van intelligentie ofzo, maar elk geval is hier een uitzondering op de regels. Om maar te zwijgen over de energiemarkt op zich, die's al ingewikkeld genoeg Die meisjes en jongens moeten hier dan dingen oplossen waar ze nog nooit eens van gehoord hebben, en als ze het dan eindelijk beginnen te begrijpen, is het maandje om en moeten ze stoppen. Onverantwoord vind ik dat eigenlijk. |
| Originally posted by djcresto Hier int gebouw van men werkt staat nu nen jobstudent in de cafetaria. Die jongen werkt 3x zo snel als het vast personeel. Vanuit de keuken waren ze hem zelfs al komen vragen om trager te werken. |
| Originally posted by Jasperovitsj Das ook niks persoonlijk, maar van zo'n attitude krijg ik het ook zenne ![]() Precies of student zijn betekent per definitie dat ge ni kunt werken en een dikke miet zijt, en dat ge ook navenant behandeld moet worden. Echt jong, hoe vies ik soms op interim-jobs bekeken werd toen ik zei dat ik universiteit deed. Precies of ik was een rijkeluiskindje dat ni kon werken omdat ik anders m'n nageltjes zou scheuren. Als ge dan een hele dag probleemloos meedraait zwijgen ze natuurlijk wel. ![]() |
Nice try Jos, but I ain't falling for it
En vraag het maar aan m'n moeder: ik kan koken, wassen, stofzuigen, strijken (zelfs hemdjes
) en de hele meuk, dus ik denk dat het h��l goed gesteld is met mijn linkerhandjes 
| Originally posted by Jasperovitsj Nice try Jos, but I ain't falling for it En vraag het maar aan m'n moeder: ik kan koken, wassen, stofzuigen, strijken (zelfs hemdjes ) en de hele meuk, dus ik denk dat het h��l goed gesteld is met mijn linkerhandjes |
Bwahahaha, gij leeft ook een paar decennia te laat h� 
En ja, zo'n dingen kan ik ook, ik ben als het ware de Nieuwe Man 
Tis trouwens "verven"