TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- doelgerichte discriminatie van de Trance-scene
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by Dark Apostle on Jul-02-2005 09:20:

quote:
Originally posted by kutvolkots
Oh phoey. Ik wil niet dat trance geaccepteert raakt.

moete gij goe pillekes blijven slikken, stomdronken achter u opgefokte bolliede kruipen en altijd net voordat je die acties onderneemt de meest sensatie-zuchtige programma makers opbellen om samen met u naar een trance-event te gaan dat 100% illegaal is, waar meisje van 12 zich prostitueren en waarvan de opbrengst rechtstreeks naar verboden gewapende organisaties (ik moet oppassen wat ik hier schrijf of Interpolleke, Europolleke, eFBIeke en CIArake staan aan men deur) gaat.

Posted by kutvolkots on Jul-02-2005 09:28:

Jij eerst. Ik volg wel als het goed gelukt is.

Posted by Dark Apostle on Jul-02-2005 10:52:

quote:
Jij eerst. Ik volg wel als het goed gelukt is.

Jamaar van mijn part mag trance volledig platte commerce worden, dan heb ik weer wat anders om over te janken.

Posted by kutvolkots on Jul-02-2005 11:19:

http://www.pakvla.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=233

Het antwoord op alle problemen behalve welke vraag er bij het antwoord 42 hoort.

Posted by Dark Apostle on Jul-02-2005 19:42:

quote:
http://www.pakvla.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=233

Het antwoord op alle problemen behalve welke vraag er bij het antwoord 42 hoort.

quote:
Ik snap geen drol van dat kankerartikel.

Wie had nog gedacht dat iemand de moeite ging doen om mijne zever ergens anders te posten

Posted by kutvolkots on Jul-02-2005 22:09:

Ja, ik passte het aan Yoram en die vond het waardig genoeg om op het grote van 21 leden pakvla forum te posten.

Posted by djcresto on Jul-04-2005 08:52:

Ik kan me ook wel ergeren in het feit dat edm feestjes te weinig of slechte aandacht krijgen in de media. Zoals J het zelf zei, het is al aan het beteren, maar de weg is nog lang. Bv Werchter lokt in totaal 110000 mensen, de cityparade 250000. Toch is de media aandacht voor Werchter zoveel groter. Uiteraard is dit, zoals het hier ook al gezegd is, het werk van jarenlange inspanningen.

Posted by kutvolkots on Jul-04-2005 10:57:

Ja maar, ja maar...

EDM zuigt ook.

Posted by diddi on Jul-04-2005 11:29:

quote:
Originally posted by djcresto
Ik kan me ook wel ergeren in het feit dat edm feestjes te weinig of slechte aandacht krijgen in de media. Zoals J het zelf zei, het is al aan het beteren, maar de weg is nog lang. Bv Werchter lokt in totaal 110000 mensen, de cityparade 250000. Toch is de media aandacht voor Werchter zoveel groter. Uiteraard is dit, zoals het hier ook al gezegd is, het werk van jarenlange inspanningen.

That's my point... en btw... wa is da hier allemaal van die commerci�le hitjes... Op T/W zijn da toch ook ni allemaal van die commerci�le nichten? What about Tiesto, die heeft toch ook commerci�le bommen gemaakt? Op T/W zit zelfs harde metaal tussen, waar ik zelfs nog nooit van gehoord heb. Hoe zou een doorsnee donna, Topradio, Q music, Contact, Radio 2 etc luisteraar da dan kennen? Neen, het probleem zittem ook in het feit dat "Rock" als hoogstande cultuur beschouwd wordt. Er wordt namelijk iets bedoeld via die "teksten", daarom is het meerwaardig...Dance wordt meer beschouwd als marginaal... Och, we vallen toch allemaal onder de noemer techno.

en het gaat me niet om het commerci�le aspect van de Trance, het gaat me gewoon om de erkenning...

Btw: ik heb respect voor de rockers...

Posted by diddi on Jul-04-2005 11:41:

Gisteren op het VRT-journaal... ik denk een 5 min. topic met Mijnh. Schuurmans himself om alles nog eens aan te prijzen... "De beste dit, de beste dat...", kortom de beste in alles!!

Posted by djcresto on Jul-04-2005 12:13:

quote:
Originally posted by diddi
Gisteren op het VRT-journaal... ik denk een 5 min. topic met Mijnh. Schuurmans himself om alles nog eens aan te prijzen... "De beste dit, de beste dat...", kortom de beste in alles!!

dat is het juist wat de pers interesseert, de beste zijn. Dezelfde wetten gelden voor de sport.
Waarom komt er bv zoveel veldrijden op tv: omdat we daarin de beste zijn. De sport wordt door amper 5 man en ne paardekop beoefend.

Posted by X-Tune on Jul-04-2005 13:14:

Blijkbaar willen jullie dat trance (nog meer) commercieel wordt.

Posted by Real on Jul-04-2005 13:17:

quote:
Originally posted by X-Tune
Blijkbaar willen jullie dat trance (nog meer) commercieel wordt.

Idd. Hoe meer "underground" hoe toffer.

Maar al da Werchter-gezeik begint me toch men keel uit te hangen. Superfestival, daar nie van, maar damn, tis Werchter al wat de klok slaat tegenwoordig.

Posted by X-Tune on Jul-04-2005 13:23:

quote:
Originally posted by Real
Idd. Hoe meer "underground" hoe toffer.

Maar al da Werchter-gezeik begint me toch men keel uit te hangen. Superfestival, daar nie van, maar damn, tis Werchter al wat de klok slaat tegenwoordig.

Beter nu dan met Kerstmis.
Nee, vandaag nog in de kranten, maar morgen is het weer gedaan. Daarbij is het bijna weer komkommertijd, hoewel de Boonen precies ook vroeg zijn dit jaar.

Posted by Dark Apostle on Jul-04-2005 14:41:

quote:
Originally posted by X-Tune

Nee, vandaag nog in de kranten, maar morgen is het weer gedaan.

Vorig jaar zijn ze toch schoon blijven doorbomen over Werchter in hun festival reports, was dan wel op Jim-Tv en TMF. MTV was te druk bezig met Lowlands te hypen.

Posted by kutvolkots on Jul-04-2005 20:18:

X-Tune, Real. Met jullie kan ik praten.

Alhoewel dat vlaams wel als een hoop steelkookpannen in me oren klinkt.

Posted by Kaidreas on Jul-04-2005 20:22:

^das belgerlandish heeft veel weg van jullie.... laat ons zeggen: "geluiden"
alleen iets of wat duidelijker

Posted by X-Tune on Jul-04-2005 20:24:

quote:

Dank u,
ik kom altijd al goed overeen met Nederlanders!

Posted by Real on Jul-04-2005 20:31:

quote:

Hehe.

Posted by kutvolkots on Jul-04-2005 21:04:

Ik dacht dat ik de enige was die belgenlands zei...

Posted by Kaidreas on Jul-05-2005 17:18:

quote:
Ik dacht dat ik de enige was die belgenlands zei...

dat komt ook van u pipo... check the core
kweet niet meer waarover het ging, ik vroeg iets over zuid-afrika...
en jij zei dat het belgerlandish was... wat ik natuurlijk super grappig vond.... ---> ego booster dude

Posted by Bertn on Jul-05-2005 19:04:

quote:
Originally posted by djcresto

werchter duurde wel 4 dagen, de cityparade 1 dag

Posted by kutvolkots on Jul-05-2005 19:23:

Ja maar, er is wel een regel he, als je een idee van me steelt moet je een euro betalen.

Het is op me puisten na me voornaamste bron van inkomsten al zeg ik het zelf het is grappig om te zien hoeveel mensen nog echt een euro betalen iedere keer ook.

Posted by Kaidreas on Jul-05-2005 19:53:

een euro daarvoor betalen is voa janetten. ke?

Posted by kutvolkots on Jul-05-2005 20:00:

Nee, voor gothics.

Pages (3): « 1 [2] 3 »