TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- doelgerichte discriminatie van de Trance-scene
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by kutvolkots Oh phoey. Ik wil niet dat trance geaccepteert raakt. |
Jij eerst. Ik volg wel als het goed gelukt is.
| Originally posted by kutvolkots Jij eerst. Ik volg wel als het goed gelukt is. |
http://www.pakvla.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=233
Het antwoord op alle problemen behalve welke vraag er bij het antwoord 42 hoort.
| Originally posted by kutvolkots http://www.pakvla.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=233 Het antwoord op alle problemen behalve welke vraag er bij het antwoord 42 hoort. |
| Ik snap geen drol van dat kankerartikel. |
Ja, ik passte het aan Yoram en die vond het waardig genoeg om op het grote van 21 leden pakvla forum te posten.
Ik kan me ook wel ergeren in het feit dat edm feestjes te weinig of slechte aandacht krijgen in de media. Zoals J het zelf zei, het is al aan het beteren, maar de weg is nog lang. Bv Werchter lokt in totaal 110000 mensen, de cityparade 250000. Toch is de media aandacht voor Werchter zoveel groter. Uiteraard is dit, zoals het hier ook al gezegd is, het werk van jarenlange inspanningen.
Ja maar, ja maar...
EDM zuigt ook.
| Originally posted by djcresto Ik kan me ook wel ergeren in het feit dat edm feestjes te weinig of slechte aandacht krijgen in de media. Zoals J het zelf zei, het is al aan het beteren, maar de weg is nog lang. Bv Werchter lokt in totaal 110000 mensen, de cityparade 250000. Toch is de media aandacht voor Werchter zoveel groter. Uiteraard is dit, zoals het hier ook al gezegd is, het werk van jarenlange inspanningen. |
Gisteren op het VRT-journaal... ik denk een 5 min. topic met Mijnh. Schuurmans himself om alles nog eens aan te prijzen... "De beste dit, de beste dat...", kortom de beste in alles!!
| Originally posted by diddi Gisteren op het VRT-journaal... ik denk een 5 min. topic met Mijnh. Schuurmans himself om alles nog eens aan te prijzen... "De beste dit, de beste dat...", kortom de beste in alles!! |
Blijkbaar willen jullie dat trance (nog meer) commercieel wordt.
| Originally posted by X-Tune Blijkbaar willen jullie dat trance (nog meer) commercieel wordt. |

| Originally posted by Real Idd. Hoe meer "underground" hoe toffer. ![]() Maar al da Werchter-gezeik begint me toch men keel uit te hangen. Superfestival, daar nie van, maar damn, tis Werchter al wat de klok slaat tegenwoordig. |
| Originally posted by X-Tune Nee, vandaag nog in de kranten, maar morgen is het weer gedaan. |
X-Tune, Real. Met jullie kan ik praten.
Alhoewel dat vlaams wel als een hoop steelkookpannen in me oren klinkt.
^das belgerlandish
heeft veel weg van jullie.... laat ons zeggen: "geluiden"
alleen iets of wat duidelijker
| Originally posted by kutvolkots X-Tune, Real. Met jullie kan ik praten. Alhoewel dat vlaams wel als een hoop steelkookpannen in me oren klinkt. |
| Originally posted by kutvolkots X-Tune, Real. Met jullie kan ik praten. Alhoewel dat vlaams wel als een hoop steelkookpannen in me oren klinkt. |
Ik dacht dat ik de enige was die belgenlands zei...
| Originally posted by kutvolkots Ik dacht dat ik de enige was die belgenlands zei... |

| Originally posted by djcresto Ik kan me ook wel ergeren in het feit dat edm feestjes te weinig of slechte aandacht krijgen in de media. Zoals J het zelf zei, het is al aan het beteren, maar de weg is nog lang. Bv Werchter lokt in totaal 110000 mensen, de cityparade 250000. Toch is de media aandacht voor Werchter zoveel groter. Uiteraard is dit, zoals het hier ook al gezegd is, het werk van jarenlange inspanningen. |
Ja maar, er is wel een regel he, als je een idee van me steelt moet je een euro betalen.
Het is op me puisten na me voornaamste bron van inkomsten al zeg ik het zelf het is grappig om te zien hoeveel mensen nog echt een euro betalen iedere keer ook.
een euro daarvoor betalen is voa janetten. ke? 
Nee, voor gothics.