TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuw album Armin van Buuren
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Posted by franzelare on Jul-11-2005 17:59:

ouwe lul

Posted by Asperge on Jul-11-2005 18:04:

Ik bne het er wel mee eens en ik ben zkr geen oude lul

Posted by kutvolkots on Jul-11-2005 19:16:

De trance uit die tijd vind ik fucking commercieel klinken, allemaal uplifting, experimimenteert nergens, goedkope emoties etc kortom, alles wat een liedje nodig heeft om populair te zijn.

Posted by basd on Jul-11-2005 19:50:

quote:
Originally posted by kutvolkots
De trance uit die tijd vind ik fucking commercieel klinken, allemaal uplifting, experimimenteert nergens, goedkope emoties etc kortom, alles wat een liedje nodig heeft om populair te zijn.

Ook in die tijd werden er wel goede platen uitgebracht, niet alleen maar standaard kazige uplifting tracks. Gewoon beter zoeken.

Posted by New Wave on Jul-11-2005 21:08:

quote:

Ejh Sjaak, toen liep jij nog in je pampers.
1998/1999 (Innercity 1999) was tenminste nog van die zweef trance, dat was nog een beetje te beffen. Nu is het enkel bagger.

Posted by kutvolkots on Jul-12-2005 06:08:

Buah, ik vind end 2003 en begin 2004 toch echt de beste tijd voor trance, toen was het temminste dramatische experimenterende muziek, 2005 is het dansmuziek geworden en in 1999 etc was het gewoon airwave/out of the blue.

Posted by basd on Jul-12-2005 06:18:

quote:
Buah, ik vind end 2003 en begin 2004 toch echt de beste tijd voor trance, toen was het temminste dramatische experimenterende muziek, 2005 is het dansmuziek geworden en in 1999 etc was het gewoon airwave/out of the blue.

Met dat "dramatisch" ben ik het in ieder geval wel eens.

Posted by kutvolkots on Jul-12-2005 08:55:

Oh en trouwens, elke plaat die 'classic' is geworden waren platen met simpele emoties die nergens expirimenteren en gewoon heel simpel in elkaar zitten en ze zijn zowat allemaal uplifting.

Posted by Siesta on Jul-16-2005 17:50:

en wat vinden we er van??

vind hem echt retevet, vooral die track met G & D! WOW!!!! wat ontzettend vet!!

Posted by MaGiK54 on Jul-16-2005 17:53:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
en wat vinden we er van??

vind hem echt retevet, vooral die track met G & D! WOW!!!! wat ontzettend vet!!

Hij is nog nie te koop.....

En nu al druk bezig met het binnenhalen van de cee dee

Posted by Siesta on Jul-16-2005 17:55:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Hij is nog nie te koop.....

oja dat is waar ook ja

Posted by BaRTeZ on Jul-16-2005 20:06:

Alleen 'Who Is Watching' is top, maar dat komt door die geweldige stem van Nadia

De rest is ok, gemiddeld, matig, gaar of rete ruk

Erg teleurstellend

Posted by Dj_Day-V on Jul-16-2005 23:26:

quote:
[01:23:06] [Niek][ Morg: heb je em nog nie?:-O
[01:23:18] Davy: hoezo ?
[01:23:19] Davy: :S
[01:23:28] [Niek][ Morg: khad gedacht dat je em al zou hebben :P
[01:23:45] [Niek][ Morg: brb
[01:23:53] Davy: Geplande releasedatum 08-08-2005
[01:24:00] * [Niek][ Morgen Jarig ][ Mylo - In My Arms (8)] is nu
Zo terug
[01:24:09] Davy: dan is ie nog niet uit :')

Ik dacht al

Posted by BaRTeZ on Jul-18-2005 15:20:

http://www2.tranceaddict.com/forums...739#post4734739

hier mijn betoog over de gelijkenissen tussen Shivers en Just Be

Posted by Dj_Day-V on Jul-18-2005 22:18:

quote:
Originally posted by BaRTeZ

Gaat ie het vergelijken met Just Be he (Die al meer dan 1 jaar uit is)

Btw waar lees je dat adagio de TIC anthem is ?

Posted by Phortastic on Jul-18-2005 22:23:

quote:
Originally posted by Dj_Day-V

bartez maakt zich tenminste niet onsterfelijk belachelijk in #asot he kneus

en ja dit is totaal offtopic en doet er totaal niet toe maar kon me niet weerhouden dit even te vermelden

Posted by BaRTeZ on Jul-19-2005 00:24:

quote:
Originally posted by Dj_Day-V

Sinds wanneer is een vergelijking aan tijd verbonden? Vooral in de trance wereld, waar ALTIJD vergeleken wordt met 'vroeger' ("Tracks in 2001 blabla waren beter", "vroeger was trance nog vet", "toen trance nog niet commercieel was, waren de nummers veeeeel toffer" en de "alle plaatjes van het A State Of Trance label klinken, net als toen ze net begonnen, nog steeds hetzelfde" etc etc).

Reacties als: "at least he's finding new stuff and doing new stuff and that is quite rare nowadays" en "VERY nice album! I think most of the people who dont like it, have to learn to listen this kinda music, it isnt the shitty trance what is made by 213231231341313131 shitty trance producers. (except for serenity and shivers). I like the new sound."... Kom op, het klinkt als wat Tiesto gedaan heeft, maar hij deed het EEN JAAR GELEDEN.

En ow ja, voordat ook hier reacties komen zoals die van Siesta ("lol @ bartez, maybe uve eaten to much tiesto cookies"). Ik ben/was altijd een fan van Armin, veel meer dan van Tiesto

En ow ja #2, als je bij TiC1 was geweest, en net als mij kippenvel had gekregen bij het intro daar, dan had je geweten dat Adagio For Strings toch wel het (weliswaar ongekroonde) anthem was. (Hij draaide daarvoor nog wel Magik Journey, maar dat was te kort en niet op het hoogtepunt )

Posted by MaGiK54 on Jul-19-2005 07:07:

quote:

En ow ja #2, als je bij TiC1 was geweest, en net als mij kippenvel had gekregen bij het intro daar, dan had je geweten dat Adagio For Strings toch wel het (weliswaar ongekroonde) anthem was. (Hij draaide daarvoor nog wel Magik Journey, maar dat was te kort en niet op het hoogtepunt )

Meneer is een MP3-n3rd die nog nooit een feessie in echt heeft meegemaakt...hij weet dus niet waarover hij praat......kan hij ook niks aan doen hoor

Posted by ZZandirt on Jul-19-2005 07:26:

quote:
http://www.noisemp3.com/download_mp...8b9cabfb5ac53d6

Dat is noise van een gratis site.

http://www.noisemp3.com/ Dat is de site als je die track daarboven bevalt. Het is trouwens wel iets hardere noise dan dat ik zelf prefereer.

ik wil niet veel zeggen en zeker geen mensen dissen, echter had ik dit soort geluid al gemaakt toen ik voor natuurkunde een buizenradio aan een paar interfaces had gesoldeerd en er een glas appelsap overheen had gestoten....(15 jaar geleden. ben ik nou ongewild de eerste noiseguru??)
(op sommige dingen MOET je wel reageren....)

Posted by Siesta on Jul-19-2005 08:26:

quote:

sorry maar hier dram je echt door, gaat echt nergens over

Posted by Dj_Day-V on Jul-19-2005 17:51:

quote:
Originally posted by Phortastic
bartez maakt zich tenminste niet onsterfelijk belachelijk in #asot he kneus

Alee, gaan we onzin praten ?

Posted by ambs on Jul-20-2005 13:36:

wat een verschil tussen shivers en 76! zou bijna niet eens denken dat het van de zelfde dj was.

Ik vind Wall of Sound, Empty State, Zocalo en Serenity echt goed...

De rest moet ik misschien nog aan wennen of misschien ook niet. haha, Maar ik koop het album wel als ie uitkomt

Posted by kutvolkots on Jul-20-2005 13:46:

Producer� Misschien?

Posted by eieregooie on Jul-20-2005 14:48:

Ik vinnet een aardig album, beter dan 76, daar was ik echt snel op uitgekeken... En ja natuurlijk trek je de vergelijking met Just Be, alleen niet zo ver als sommigen misschien , maar ik vind dit toch wat slapjes vergelen met Just be...

Kortom, prima autoradio voer

Posted by Phortastic on Jul-20-2005 15:41:

quote:
Originally posted by eieregooie
maar ik vind dit toch wat slapjes vergelen met Just be...

Kortom, prima autoradio voer

so true. Zeg wat je wilt maar tiesto zen album is 10 keer beter dan deze zooi imo. En just be was niet eens echt top eigenlijk...

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »