TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Rösta för att få ett bättre nattliv i Sverige!
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Aendy Oväntat när det gäller YO STHLM, världens största klubb för inbördes beundran, att de skulle börja fuska. De har inte hjärta att se en genuin klubb vinna. Ang inbördes beundran, ta en flukt på vem som leder politiker tävlingen. Undrar varför hon vinner???? |
Men vad sägs om att försöka knäcka dom? Själv har jag fått lite annat folk att rösta på Monday bar.....ska snacka med en annan polare också....vi har lyckats rösta upp grejer till toppen förut 
Om ni vet vad snyggast.just.nu är så kan jag säga att vi fick upp en bild i toppen där på 30 minuter...med hjälp av diverse datanördar....
Sen har jag funderat på omd et inte finns ett IP program som gör att man lurar sidan att man har ett nytt IP..vilket gör att man kan rösta 100.000 ggr samm kväll 
Men om de ändå bara redigerar resultaten, dom jävlarna..
Snyggast.just.nu är en drog! Jag kan fastna där i timmar...
| Originally posted by mindshooter Men vad sägs om att försöka knäcka dom? Själv har jag fått lite annat folk att rösta på Monday bar.....ska snacka med en annan polare också....vi har lyckats rösta upp grejer till toppen förut ![]() Om ni vet vad snyggast.just.nu är så kan jag säga att vi fick upp en bild i toppen där på 30 minuter...med hjälp av diverse datanördar.... Sen har jag funderat på omd et inte finns ett IP program som gör att man lurar sidan att man har ett nytt IP..vilket gör att man kan rösta 100.000 ggr samm kväll |
| Originally posted by King of Clubs Snyggast.just.nu är en drog! Jag kan fastna där i timmar... |
kul att sätta 1or på folk
Jag vet, det är lite taskigt, men de ber ju nästan om det 
Vad som kan vara brutalt elakt är om man läser folks komentarer till bilderna.. (Klicka på lilla bilden efter man röstat)
finns det någon som helst chans att man kommer in där? e juh 16, men ser ut som.. hmmm, ja.. mindh, vad säger du? 18?
har liksom flera gånger kommit in på ställe där det är 20.. ännu bättre är det juh om man känner dörrvakten..
vart en jävligt lyckad kväll igår faktiskt.....Min polare gick ut på mIRC och snackade med alla datanördspolare där......dom spred budskapet vidare......sen visste asmånga om den (röstningen) och det las upp på hemsidor och grejer haha....sen skicka vi till alla på lunar.....
Monday bar gick upp 2% iaf 
FAn va skumt att MB sjönk så hårt!? Med så många som röstar???
Jag har precis som många andra röstat från skolans alla datorer varje dag denna veckan och ändå så bara sjunker MB. Känns inte lönt längre när de ändå lär styra resultatet deras väg när de mörkar siffrorna senare i veckan.
Jag har en snobbkompis som frågade mig om vi inte skulle dra till ett ställe som hette mondaybar "för det ska tydligen va sjukt populärt"..
Så det finns ju en risk med allt det här
Mina kompisar och jag sitter och diskuterar det där ofta. Tog till och med upp det med Johnny på Monday bar.
Ska man bara sälja sig för att få större fester och djs eller ska man inte sälja sig alls utan kämpa och hoppas att någon vill sponsra???
Vi vill ha bättre häftigare fester men utan alla snobbarna... men utan pengar så går det ju inte!?
Jag funderar oxå på ifall man bara borde ge upp...
Ge upp röstningen eller monday bar....antar röstningen.... Fan jag känner så jävla många som går in varje dag och röstar nu...ändå sänks det....något fuffens e på G......tror att vi bara kan ge upp....
Vi kan ju inte sluta helt plötsligt! Nu har vi fått folk att börja rösta så då kan vi lika bra fortsätta. Härkena på Yo kanske fuskar, men om vi ger upp så behöver dom ju inte ens göra det. Jag fortsätter. Har satt sidan som startsida så att jag inte skall glömma rösta 
intressant är att om man lägger ihop % för varje ställe så kommer man inte upp i 100% utan 99,9%....
hmmm men det kanske finns decimaler som inte visas reveal?
Jag känner skimånga som går in varje dag nu...men det verkar bara sänkas
Vi försöker iaf 
men vaddå...
för att nånting ska bli allmänt accepterat måste det juh användas av hela allmänheten.
i tyskland lyssnar 60% av hela landets befolkning på techno.
finns där en massa fester som är skitdåliga och kommersiella?
det lär det juh göra, i en skitstor utsträckning också säkert.
men juh mer kommersfester, desto fler bra fester också.
ju bredare publik, desto fler fester.
visst, det blir mer skit, men också mer kvalitetsfester.
men det är juh genom kommersfester man håller idioter borta från de riktiga festerna...
eller har jag fel?
om man ska ha en fet fest för bra människor ska man ju GIVETVIS ha den på samma dag som en kommersfest så att de döda fiskarna får följa med strömmen som de alltid gör.
Fram till imorrn 16:00... det är nog rätt så kört skulle jag tro...
| Originally posted by tjockis men vaddå... för att nånting ska bli allmänt accepterat måste det juh användas av hela allmänheten. i tyskland lyssnar 60% av hela landets befolkning på techno. finns där en massa fester som är skitdåliga och kommersiella? det lär det juh göra, i en skitstor utsträckning också säkert. men juh mer kommersfester, desto fler bra fester också. ju bredare publik, desto fler fester. visst, det blir mer skit, men också mer kvalitetsfester. men det är juh genom kommersfester man håller idioter borta från de riktiga festerna... eller har jag fel? om man ska ha en fet fest för bra människor ska man ju GIVETVIS ha den på samma dag som en kommersfest så att de döda fiskarna får följa med strömmen som de alltid gör. |
| Originally posted by tjockis men vaddå... för att nånting ska bli allmänt accepterat måste det juh användas av hela allmänheten. i tyskland lyssnar 60% av hela landets befolkning på techno. finns där en massa fester som är skitdåliga och kommersiella? det lär det juh göra, i en skitstor utsträckning också säkert. men juh mer kommersfester, desto fler bra fester också. ju bredare publik, desto fler fester. visst, det blir mer skit, men också mer kvalitetsfester. men det är juh genom kommersfester man håller idioter borta från de riktiga festerna... eller har jag fel? om man ska ha en fet fest för bra människor ska man ju GIVETVIS ha den på samma dag som en kommersfest så att de döda fiskarna får följa med strömmen som de alltid gör. |