TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Aangifte...??
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Daarom is het dus komisch dat hij aangifte gaat doen in Rijswijk (neem ik aan) waar hij woont, daar ken ik iedereen uit het hele bureau,omdat ik daar 1,5 jaar gewerkt heb |

Verjaringstermijn voor dit soort dingen is volgens mij 3 jaar
En over die kuub zand in z'n voortuin zullen we maar niet lullen 
ik vinnet sowieso een beetje vaag dat ie iemand gaat aanklagen voor het op internet zetten van informatie die toch al op internet staat 
Komt Peter daar bij het bureau, gaat hij meneer agent ook een makkelijk nummer aansmeren 
Vraag m eens hoe het ging daar op het bureau 
btw, waarom zie ik google ads in dat oude topic
onder de 1e post van iedere pagina 
Ik zag ze ook
Ik vraag me af of die kerel zichzelf wel bij de kamer van koophandel heeft ingeschreven... Anders moeten we hem misschien aangeven voor illegale handel in pre-paid kaarten 
Originally posted by robin Vraag m eens hoe het ging daar op het bureau ![]() btw, waarom zie ik google ads in dat oude topic onder de 1e post van iedere pagina |
Deel 2:
| Volgens de politie zou ik eerst nog 1 keer aan jou moeten vragen of je deze gegevens s.v.p. weg zou willen halen. Deze zijn ZONDER mijn toestemming geplaatst, en dit mag niet. |
Ik zou me er echt totaal niet druk om maken. Die kerel heeft alles niet echt op een rijtje zo te lezen...

Klaag de telefoongids dat ook maar aan... 
| Originally posted by HiGH_NrG Ik zou me er echt totaal niet druk om maken. Die kerel heeft alles niet echt op een rijtje zo te lezen... |
Nog nieuws van het front ??
Hoe kom je toch altijd in dit soort situatie's Snuggle?
Die gast heeft geen poot om op te staan!
| Originally posted by nwopper Hoe kom je toch altijd in dit soort situatie's Snuggle? Die gast heeft geen poot om op te staan! |

nog steeds geen billekoek gehad dus 
Wat een stakker zeg!
Die gast heeft zich gewoon iets te hard in z'n vingers gesneden met die spam van hem en nou probeert hij natuurlijk al z'n sporen uit te wissen. Daarom zal Bram die info wel moeten weghalen. Wat een kneus 
HAHAHA wat een grap is die kerel
Maar eh wat levert zo'n makkelijk nummer eigenlijk op?
Heb er nog eentje in de aanbieding (met gratis makkelijk ICQ nummer erbij wat wil je nog meer?)