TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- zaterdag 15 december &joi #2
Pages (2): « 1 [2]
wel jammer dat je niet komt hoor Jukx, had ik erg leuk gevonden (niet om zieltjes te winnen, maar ben wel benieuwd naar wie jij bent, mede-moraalridder
)
Ehm, over die foto... tja.... wat zal ik nu zeggen.... het was al laat in de nacht? offeh....ik had iets in mijn oog en daarom staan ze zo half?? offeh.... ik ben gewoon ERRUG gelukkig?? Naja, je ziet al, ik ben net zo slecht in smoesjes bedenken als de rest hier op het forum 
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz Jij bent er zo eentje die zegt dat ie komt en het nooit doet, he Optimus :P ? |

inderdaad, die voelde je he? 
als het te erg pijn doet, dan zeg je het maar [sadistic mode]geef ik er stiekem nog een trapje tegen aan, hihihi[/sadistic mode]

| Originally posted by Eye-Riz [sadistic mode]geef ik er stiekem nog een trapje tegen aan, hihihi[/sadistic mode] |
sorry.... te laat.... 
(kzal niet meer zo veel koffie drinken, word ik nog irritanter van dan ik al ben
)
[nutteloze post] waarom ben je niet op irc Eye?[/nutteloze post]
[zinloze post] omdat ik dat proggie nog niet heb gedowned om erop te komen en ik ook niet meer weet waar ik het kan vinden. bovendien moet ik hier nog een paar panelen schilderen voor vanavond [/zinloze post]
| Originally posted by Eye-Riz [zinloze post] omdat ik dat proggie nog niet heb gedowned om erop te komen en ik ook niet meer weet waar ik het kan vinden. bovendien moet ik hier nog een paar panelen schilderen voor vanavond [/zinloze post] |
[/zinvole post]
[geen post] hihihi
, tnx! [/geen post]
| Originally posted by Eye-Riz [geen post] hihihi , tnx! [/geen post] |
[/prive post]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
[battle mode] pats! nog een keertje! [/battle mode]
| Originally posted by Eye-Riz NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! [battle mode] pats! nog een keertje! [/battle mode] |
***Zucht***
Nou lekker is dat. Zit ik me te verheugen op een avondje &joi, laten me vrienden me in de steek. De ene mag niet van z'n ouders, de ander is ziek. Oke, ze kunnen er zelf niet zoveel aan doen, maarja. Ik heb niet echt zin om alleen te gaan, dus wordt het vanavond maar weer A'foort

Wanneer is de volgende &joi??? Dan kom ik zeker, al moet ik ze meeschoppen.
Iedereen die wel gaat, have phun, zal haast wel lukken, want Eye-Riz draait lekker 
joh, Mystical, niet zeuren, gewoon komen! Je kent mij, Dago komt ook, en verder komen er allemaal mensen die niet te beroerd zijn om met je te kletsen 
geintje hoor, ik snap best wel dat je niet in je eentje wil komen. Hoewel ik het altijd wel erg leuk vind juist om alleen te gaan stappen. Leer je nog eens mensen kennen 
Fijne avond in ieder geval!
veel succes vanaaf Eye-Riz!!!!

tnx Optimus...
Het was weer erg leuk, ben nog wakker, zitten hier lekker met stel vrienden thuis 
Dus ons feestje is nog niet afgelopen. Hoewel ik maandag mijn eerste werkdag heb, ojeeeee! Toch maar eens gaan slapen dan 
Als jullie ook altijd allemaal naar Utrecht gaan...dan willen jullie vast ook wel oud&nieuw vieren in Leeuwarden 
miss P, er was niemand van TA hoor, allemaal luie donders hierzo! 
als ze een keer zouden zijn geweest, zouden ze wel trug komen. Heb Alpha of New Wave.
Ik ben niet alleen een luie donder, maar ook nog een blutte, een moeie, een gestresste, een in-uithoek-wonende TRUT 
Re: ***Zucht***
| Originally posted by Dr Mystical Nou lekker is dat. Zit ik me te verheugen op een avondje &joi, laten me vrienden me in de steek. De ene mag niet van z'n ouders, de ander is ziek. Oke, ze kunnen er zelf niet zoveel aan doen, maarja. Ik heb niet echt zin om alleen te gaan, dus wordt het vanavond maar weer A'foort ![]() |
......vuile kutkakkers daar........nerds..........
Dat zijn geen grappen!!!
Ik kan vol trots zeggen dat ik nog nooit in de Karseboom ben geweest, argh bah.
Tja, als je in het oh zo gezellige Soest woont, waar alles om 2 uur al dicht moet zijn, heb je niet veel keus, of je gaat naar Utrecht met de trein, of je gaat naar Amersfoort of Hilversum op de fiets. De Rumours in Amersfoort is wel redelijk oke (nix vergeleken bij alles in Utrecht natuurlijk).
nou, Utrecht heeft anders niet veel hoor. De Winkel van Sinkel en de Axl zijn kut, De Vloer, Tivoli en Ekko hebben soms drum&bass of jungle en sporadisch techno, maar de diepere trance die ik zoek, kan ik in Utrecht niet vinden. Vandaar ook onze eigen feesten.
Utrecht sux qua uitgaan!
iedereen heeft echt weer een superleuke avond gemist!!!
En dat is alles wat ik te melden heb,want ik ben nog gaar van het weekend