TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dj BeLLiE @ The Q (Zwolle)
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Flippe on Dec-13-2001 21:22:

Das dus echt wel vet!

Veel succes alvast!


Posted by HaZZa on Dec-13-2001 23:16:

Je onthoud natuurlijk wel wie je vrienden zijn h�?....
Dus als meneer aan de top staat zorg je wel dat de Ta'ers allemaal FRONTROW VIP pasjes hebben op de grote feesten...(en dus niet dan we dan eerst onze kaartje moeten kopen, neej, die zitten erbij in, evenals de gorgeous tsjiks)

Dat meneer ut ff weet....

:P
neej TOPPIE voor je man

als gij in Zwolle draait zal ik zeker proberen langs te komen


Posted by Bellie on Dec-13-2001 23:30:

Heheh weet je hoe vaak ik dat wel niet gehoord heb.Als ik dan voor iederen vip moet gaan regelen dan mag ik er een paar 100 gaan bestellen
Maaruh zou zeker relaxed zijn als je effe komt kijken.

GREETZ!!


Posted by arno on Dec-14-2001 12:29:

vet man! je staat nog bovenaan op die flyer ook.

+ erotic dancers!!!


Posted by Bellie on Dec-27-2001 23:28:

Ok site is dus nu af....
neem maar een kijkje @ www.dymolution.nl
en zou het leuk vinden als jullie een berichtje achterlieten in het guestbook!!!

GREETZ!!


Posted by Opti on Dec-28-2001 01:48:

mooie site...heb ook wat achtergelaten in guestbook hehehe


Posted by Ruben_Dubbink on Dec-28-2001 09:57:

quote:
Originally posted by Optimus Trance
mooie site...heb ook wat achtergelaten in guestbook hehehe


Optimoes? haha....het was idd wel wat laat

enneh...Bellie, check your guestbook,
d'r zijn nogal wat 'bekenden' die wat achtergelaten hebben.


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.