TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dj BeLLiE @ The Q (Zwolle)
Pages (2): « 1 [2]
Das dus echt wel vet!
Veel succes alvast!
Je onthoud natuurlijk wel wie je vrienden zijn h�?....
Dus als meneer aan de top staat zorg je wel dat de Ta'ers allemaal FRONTROW VIP pasjes hebben op de grote feesten...(en dus niet dan we dan eerst onze kaartje moeten kopen, neej, die zitten erbij in, evenals de gorgeous tsjiks)
Dat meneer ut ff weet....
:P
neej TOPPIE voor je man
als gij in Zwolle draait zal ik zeker proberen langs te komen
Heheh weet je hoe vaak ik dat wel niet gehoord heb.Als ik dan voor iederen vip moet gaan regelen dan mag ik er een paar 100 gaan bestellen 
Maaruh zou zeker relaxed zijn als je effe komt kijken.
GREETZ!!
vet man! je staat nog bovenaan op die flyer ook.
+ erotic dancers!!!

Ok site is dus nu af....
neem maar een kijkje @ www.dymolution.nl
en zou het leuk vinden als jullie een berichtje achterlieten in het guestbook!!!

GREETZ!!
mooie site...heb ook wat achtergelaten in guestbook hehehe


| quote: |
| Originally posted by Optimus Trance mooie site...heb ook wat achtergelaten in guestbook hehehe ![]() ![]() |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.