TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מוזיקה ישראלית!
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »


Posted by TranceGiant on Dec-24-2001 19:44:

Aint nothing like Ravid Gueta, Eyal Golan and Yossi Eden
i actually liked it 3 years ago..i dont hate it now but it passed, i also like machina..and knesiat hasehel a bit..
I sometimes liste to Shlomi Shabat though
Starts singin..
"Ve attt..Haneshama....."


Posted by dj alonzo on Dec-24-2001 20:49:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN

מההההההההההההההה !!!!!
עדיף מזרחית מבריטני ,עכשיו הגזמת מזרחית זה בסדר
ק'יצי כזה...


טוב, הגזמתי... שום דבר לא יותר גרוע מבריטני
!!!אבל מזרחית זה לא יותר טוב
quote:

מהההההההההההההההההההההההההה!!(פעם שנייה)

מה אתה גנוב?

נראה לך שאם מישהו שומע רוק זה עושה אותו פריק?

לא זה אם הוא שומע מתלבש ומתנהג כמו פריק
עם המכנסיים למטה למטה חולצות של להקות שיער ארוךךךךךךךך שפאום הם מורידים הכל...

מגפיים ומעיל שחור זה פריק!


אני לא אמרתי שכל מי ששומע רוק זה פריק.... אבל יש פה כאלה שכן.


Posted by DjChook on Dec-24-2001 21:01:

זה נקרא WANNA-BE FREAK

:-)

סתם הכל תלוי בבן-אדם ובסביבה, אי אפשר לעשות הכללות בנושא


Posted by dj alonzo on Dec-24-2001 21:03:

quote:
Originally posted by TranceGiant
Aint nothing like Ravid Gueta, Eyal Golan and Yossi Eden
i actually liked it 3 years ago..i dont hate it now but it passed, i also like machina..and knesiat hasehel a bit..
I sometimes liste to Shlomi Shabat though
Starts singin..
"Ve attt..Haneshama....."


Dude... you're C-R-A-Z-Y!!!!!!


Posted by Sm0keMachine on Dec-24-2001 21:46:

חחח
TranceGiant
עליך לא הייתי מאמין..
מה אתה שר לנו פה שירי חתונות!?


Posted by TranceGiant on Dec-24-2001 22:23:

Ey im not crazy
im just tolerant..i respect every genre of music--and i liked some israeli songs since they remind me on Israel....
nostalgia


Posted by Dj Black on Dec-25-2001 10:49:

פעם הייתי חולה על אינפקציה ומוניקה סקה
להקות כאלה


עכשיו אני כבר לא מתעניין
חוץ מהטי וי טיימס של

פלפלת
קטקטים וכו'


Posted by Dj Moriano on Dec-25-2001 11:48:

quote:
Originally posted by DjChook
טוב נתחיל ככה. מי שמכיר אותי, ואני יודע שלרובכם זה לא יצא...

אז אני ממש לא פריק, גר בשיכון ותיקים רמת גן, צפונבון כמו שצריך, חחח.




אהההה וואלה אתה גר בשיכון ותיקים????

גרתי שם מזמן לפני שעברתי להרצליה
לאמא שלי הייתה מספרת כלבים ליד גן זהירות....
קרוב לאיצ'ה.....


בן כמה אתה????


Posted by m0sh on Dec-25-2001 13:15:

quote:
Originally posted by Dj Black
פעם הייתי חולה על אינפקציה ומוניקה סקה
להקות כאלה


עכשיו אני כבר לא מתעניין
חוץ מהטי וי טיימס של

פלפלת
קטקטים וכו'



אינפקציה !!!

חבר של ישמע את זה בקיץ שיגע אותי

אני לא מאמין שאני גגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגר בפתח תקווה(גם הוא היה מ פ"ת)


Posted by Dj Moriano on Dec-25-2001 13:28:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN




אני לא מאמין שאני גגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגר בפתח תקווה(גם הוא היה מ פ"ת)


מההההההה???????????????????


Posted by DjChook on Dec-25-2001 13:44:

חחחח שירי חתונות

יצאה הרי גרסת 2000
עכשיו צריך 2001


Posted by DjChook on Dec-25-2001 14:23:

quote:
Originally posted by Dj Moriano



אהההה וואלה אתה גר בשיכון ותיקים????

גרתי שם מזמן לפני שעברתי להרצליה
לאמא שלי הייתה מספרת כלבים ליד גן זהירות....
קרוב לאיצ'ה.....


בן כמה אתה????


אני 16 וחצי,

אני זוכר שהייתה מספרת כלבים ליד יוסי, יעני ליד גינת זהירות (בניינים)
אבל ליד איצ'ה, לא זכור לי כ"כ ..
בן כמה אתה?


Posted by m0sh on Dec-25-2001 14:40:

מספרת כלבים!?!?!?!?!?!?!

לצפונים?


Posted by DjChook on Dec-25-2001 14:47:

מה צפונים ?
טוב נו...

סתם, מה אתה יודע על השיכון ?


Posted by Dj Moriano on Dec-25-2001 18:08:

quote:
Originally posted by DjChook
מה צפונים ?
טוב נו...

סתם, מה אתה יודע על השיכון ?



אני התכוונתי שגן זהירות הוא ליד איצ'ה.....

ואני יודע המון על השיכון אני מכיר שם יחסית הרבה אנשים
אני גרתי שם, סבא וסבתא שלי גרו שם
ודודים שלי גרים שם.....

אתה מכיר את ליבי פריד???


Posted by DjChook on Dec-25-2001 18:20:

quote:
Originally posted by Dj Moriano



אני התכוונתי שגן זהירות הוא ליד איצ'ה.....

ואני יודע המון על השיכון אני מכיר שם יחסית הרבה אנשים
אני גרתי שם, סבא וסבתא שלי גרו שם
ודודים שלי גרים שם.....

אתה מכיר את ליבי פריד???


דיברתי אל מוש, אתה מן הסתם יודע על השיכון, בן כמה אתה ?

וכן, ליבי פריד ידידה שלי ובשכבה שלי


Posted by Dj Moriano on Dec-25-2001 18:31:

quote:
Originally posted by DjChook


דיברתי אל מוש, אתה מן הסתם יודע על השיכון, בן כמה אתה ?

וכן, ליבי פריד ידידה שלי ובשכבה שלי


אני בן 14....

היית בבת מצווה שלה???


Posted by DjChook on Dec-25-2001 19:27:

אני מאמין שכן
למה הזמנו את כל השכבה יעני כל בת/בר מצוה

אבל אני ממש לא זוכר

מה לך ולה ?


Posted by dj alonzo on Dec-25-2001 19:30:

!שוקולד? בננה? הבאתי לכם את הג'ננה


Posted by Dj Moriano on Dec-25-2001 19:45:

quote:
Originally posted by DjChook
אני מאמין שכן
למה הזמנו את כל השכבה יעני כל בת/בר מצוה

אבל אני ממש לא זוכר

מה לך ולה ?


אוי אופס לא רשמתי היא בת דודה שלי.....


Posted by Hell_Copter on Dec-25-2001 21:09:

quote:
Originally posted by dj alonzo
!שוקולד? בננה? הבאתי לכם את הג'ננה


מה?!!?
מאיפה זה הגיע גבר?


Posted by dj alonzo on Dec-25-2001 21:11:

סתם אחי, ראיתי את הפרסומת ובא לי לכתוב את זה.... אז כתבתי


Posted by Hell_Copter on Dec-25-2001 21:26:

quote:
Originally posted by dj alonzo
סתם אחי, ראיתי את הפרסומת ובא לי לכתוב את זה.... אז כתבתי


סבבה אחי
שיהיה לבריאות


Posted by m0sh on Dec-25-2001 22:07:

שמע כאן שירים ישראלים לא פרסומות

בונאה איזה שם גרוע זה......


Posted by Hell_Copter on Dec-25-2001 22:36:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
שמע כאן שירים ישראלים לא פרסומות

בונאה איזה שם גרוע זה......


אם אתה חושב שזה גרוע אז כנראה לא ראית את הפרסומת החדשה של קרלו
עם הצירופים והכל
דרקון+רכבת=דרכבת
מגנט+זבוב=מגנוב

והכי הכי הכי גרוע שעליו מתבססת הפרסומת
שוקולד+וניל=שוניל

על הפנים!!!!!!!!


Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.