TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מוזיקה ישראלית!
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
Aint nothing like Ravid Gueta, Eyal Golan and Yossi Eden 
i actually liked it 3 years ago..i dont hate it now but it passed, i also like machina..and knesiat hasehel a bit..
I sometimes liste to Shlomi Shabat though
Starts singin..
"Ve attt..Haneshama....." 
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN מההההההההההההההה !!!!! עדיף מזרחית מבריטני ,עכשיו הגזמת מזרחית זה בסדר ק'יצי כזה... |
| quote: |
מהההההההההההההההההההההההההה!!(פעם שנייה) מה אתה גנוב? נראה לך שאם מישהו שומע רוק זה עושה אותו פריק? לא זה אם הוא שומע מתלבש ומתנהג כמו פריק עם המכנסיים למטה למטה חולצות של להקות שיער ארוךךךךךךךך שפאום הם מורידים הכל... מגפיים ומעיל שחור זה פריק! |
זה נקרא WANNA-BE FREAK
:-)
סתם הכל תלוי בבן-אדם ובסביבה, אי אפשר לעשות הכללות בנושא
| quote: |
| Originally posted by TranceGiant Aint nothing like Ravid Gueta, Eyal Golan and Yossi Eden ![]() i actually liked it 3 years ago..i dont hate it now but it passed, i also like machina..and knesiat hasehel a bit.. I sometimes liste to Shlomi Shabat though Starts singin.. "Ve attt..Haneshama....." |
חחח
TranceGiant
עליך לא הייתי מאמין..
מה אתה שר לנו פה שירי חתונות!? 
Ey im not crazy
im just tolerant..i respect every genre of music--and i liked some israeli songs since they remind me on Israel....
nostalgia
פעם הייתי חולה על אינפקציה ומוניקה סקה
להקות כאלה
עכשיו אני כבר לא מתעניין
חוץ מהטי וי טיימס של
פלפלת
קטקטים וכו'

| quote: |
| Originally posted by DjChook טוב נתחיל ככה. מי שמכיר אותי, ואני יודע שלרובכם זה לא יצא... אז אני ממש לא פריק, גר בשיכון ותיקים רמת גן, צפונבון כמו שצריך, חחח. |
| quote: |
| Originally posted by Dj Black פעם הייתי חולה על אינפקציה ומוניקה סקה להקות כאלה עכשיו אני כבר לא מתעניין חוץ מהטי וי טיימס של פלפלת קטקטים וכו' |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN אני לא מאמין שאני גגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגר בפתח תקווה(גם הוא היה מ פ"ת) |
חחחח שירי חתונות
יצאה הרי גרסת 2000
עכשיו צריך 2001
| quote: |
| Originally posted by Dj Moriano אהההה וואלה אתה גר בשיכון ותיקים???? גרתי שם מזמן לפני שעברתי להרצליה לאמא שלי הייתה מספרת כלבים ליד גן זהירות.... קרוב לאיצ'ה..... בן כמה אתה???? |
מספרת כלבים!?!?!?!?!?!?!
לצפונים?
מה צפונים ?
טוב נו...
סתם, מה אתה יודע על השיכון ?
| quote: |
| Originally posted by DjChook מה צפונים ? טוב נו... סתם, מה אתה יודע על השיכון ? |
| quote: |
| Originally posted by Dj Moriano אני התכוונתי שגן זהירות הוא ליד איצ'ה..... ואני יודע המון על השיכון אני מכיר שם יחסית הרבה אנשים אני גרתי שם, סבא וסבתא שלי גרו שם ודודים שלי גרים שם..... אתה מכיר את ליבי פריד??? |
| quote: |
| Originally posted by DjChook דיברתי אל מוש, אתה מן הסתם יודע על השיכון, בן כמה אתה ? וכן, ליבי פריד ידידה שלי ובשכבה שלי |
אני מאמין שכן
למה הזמנו את כל השכבה יעני כל בת/בר מצוה
אבל אני ממש לא זוכר
מה לך ולה ?
!שוקולד? בננה? הבאתי לכם את הג'ננה
| quote: |
| Originally posted by DjChook אני מאמין שכן למה הזמנו את כל השכבה יעני כל בת/בר מצוה אבל אני ממש לא זוכר מה לך ולה ? |
| quote: |
| Originally posted by dj alonzo !שוקולד? בננה? הבאתי לכם את הג'ננה |
סתם אחי, ראיתי את הפרסומת ובא לי לכתוב את זה.... אז כתבתי
| quote: |
| Originally posted by dj alonzo סתם אחי, ראיתי את הפרסומת ובא לי לכתוב את זה.... אז כתבתי |
שמע כאן שירים ישראלים לא פרסומות
בונאה איזה שם גרוע זה......
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN שמע כאן שירים ישראלים לא פרסומות בונאה איזה שם גרוע זה...... |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.