TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ט"ו באב
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
קבלי ח"ח אבל תצפי לתגובה ילדותית וטיפשית!!!
| quote: |
| Originally posted by Shahar מה שאתה לא מבין זה שאני כל כך מנוסה בקטע של משחקים שאני יודע מתי בחורה מנסה לשחק בי עברתי תגיל של להתאהב במישהי ולתת לה לעשות מה בראש שלה לא יודע בן כמה אתה אבל רואים אתה עוד ילד בקטע הזה |
| quote: |
| Originally posted by sh33p תהיה בריא... |
רק לי נראה שזה הולך להפוך לריב מגעיל וטיפשי ? 
פחחחחח
איזה צחוקים פה...
אתה בא לפורום באינטרנט להשתחצן ולהתרברב על מה ועל כמה זיינתה פפחחח, רק מראה על רמת העניין בחיים שלך.
וחוץ מזה מה אתה כולך בפוזה של איזה דוגמן על? אפשר לחשוב אתה היחידי פה שמזיין ומשיג בנות אבל אתה רואה מישהו אחר פה מתרברב על זה כמוך??
וואלה לי נראה דווקא שאין לך ביטחון עצמי בשיט בגלל זה אתה בא ומנסה לשדרג אותו פה באינטרנט...צא צא מהסרט אחי
הבנות בארץ על הפרצוף
איפה בחו"ל בנות מזדיינות על ימין ועל שמאל..... פה כל אחת שומרת על
הכוס שלה כאילו היה מכרה זהב חושבת שסקס יהפוך אותה לזונת רחוב
| quote: |
| Originally posted by YoraY הבנות בארץ על הפרצוף איפה בחו"ל בנות מזדיינות על ימין ועל שמאל..... פה כל אחת שומרת על הכוס שלה כאילו היה מכרה זהב חושבת שסקס יהפוך אותה לזונת רחוב |
| quote: |
| Originally posted by Tarantula כפרה עליך שחר...מאמי תקרא לאמא שלך משחק אותה מבין גדול בנשים..אז שתדע לך שאתה ממש ל-א אין מה לעשות מותק.. נכון בחורות נמשכות למניאקים אבל זה ממש לא קשור לחוסר בטחון ואף אחת לא תימשך לאחד שמלקק לה את הרגלים , אבל לא דיברתי על זה בכלל אין צורך בללקק אבל גם אין צורך להיות מניאק.. ותאמין לי בחורה שכן מעריכה את עצמה תזרוק גם את המניאק... איזו מפגרת עם הערכה עצמית גבוהה תמשיך לצאת עם אחד ששם זין עליה!?! קיצר כל זה בולשיט ונכון שצריך את "המשחקים" בהתחלה אבל אם החוסר איכפתיות הזאת נמשכת מערכת היחסים לא תשרוד אם אתה מדבר על סטוצים אז שם הדינמיקה שונה לגמרי... אבל למי אני בכלל מנסה להסביר, אתה בסך הכל ילד קטן עדין, שמשחק במשחקים של אני גבבררר אני משיג כל בחורה הכי שווה בארץ... כשתתבגר ותצא מהסרט דבר איתי.. או שלאא... נ.ב אאא.. ואל תדאג כמו ידידות שלך אני בטוח לא רוצה להיראות והכי חשוב להישמע... וגברים יש לי מספיק... והלוואי והיית חצי גבר ממה שהם... לעבוד על האופי שלי?!? קודם תסתכל טוב טוב על עצמך לפני שאתה שופט אנשים אחרים... |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes שחר איזה נסיון אתה מנסה למכור לנו פה? אתה מדבר כמו ילד בן 12 אז פרחות נמשכות אליך אז? סוג האנשים המגעיל ביותר הוא שחצנים תפסיק כבר להשתחצן די תהיה אמיתי כולך רעשד צלצולים וזיוף זה מגעיל זה דוחה וזה מושך כולרות מה לעשות שבארץ כיום רוב בעלות האופי הזנותי והגועלי הם במקרה בחורות שנראות טוב? אני לא רוצה ליפול על אחת כזאת שחר אני לא יודע מה פה האופי שלך מה משחק ובאיזה חלקים עדיין לא התבגרת אבל זה שלושת הדברים האלה יחד יש לך ניסיון? יופי אז זיינת אלף פרחות עם גוף פצצה אני שמח שאתה מרוצה מזה אני מקווה שתבין יום אחד שגבר אמיתי לא רץ לספר לח'ברה וגם אם כן (בסופו של דבר כולנו בני אדם...) לא בצורה שאתה מספר...זה פשוט נשמע מגעיל אני לא מכיר את אלונה לא ראיתי את אלונה ואני בטח בחיים לא יראה אותה וגם אתה לא אז מה הקטע השחצני הזה עכשיו להגיד שאין לה אופי? לך אין אופי! אתה ממציא לך אופי בונה אישיות ומשאתה ממציא זה מגעיל שחר יום אחד תתעורר ותגלה שהדמות שאתה מסתכל עליה במראה היא גועל נפש אחד גדול ולמה אני אומר את זה? כי אני יודע שמאחורי הכל מסתתר שחר אחר שמסרב משום לצאת השחר הזה ביום שתיתן לו סוף סוף תבמה הראויה לו יהיה בן אדם באמת שווה (לא במובן שאתה אולי חושב עליו...אני סטרייט) |
| quote: |
| Originally posted by DJ-Kreing^^ פחחחחח איזה צחוקים פה... אתה בא לפורום באינטרנט להשתחצן ולהתרברב על מה ועל כמה זיינתה פפחחח, רק מראה על רמת העניין בחיים שלך. וחוץ מזה מה אתה כולך בפוזה של איזה דוגמן על? אפשר לחשוב אתה היחידי פה שמזיין ומשיג בנות אבל אתה רואה מישהו אחר פה מתרברב על זה כמוך?? וואלה לי נראה דווקא שאין לך ביטחון עצמי בשיט בגלל זה אתה בא ומנסה לשדרג אותו פה באינטרנט...צא צא מהסרט אחי |
אהה לסיום אני יספר פה סיפור
יש אצלנו בגף אחת רוסיה שנראית סוף הדרך
1.80
עם פנים וגוף סוף הדרך
אבל יש לה הרבה שונאים ושונאות
למה? כי מקנאים בה
בנות לא אוהבות אותה כי היא נראית טוב
ובנים לא אוהבים אותה כי היא לא שמה על בנים מעפנים
הרבה בנות מעירות לה על זה שהיא תופסת מעצמה
אבל שורה תחתונה
היא יכולה להשיג איזה גבר שבא לה
והחיים שלה טובים
והיא שמה זין על כל מי שלא מתאים לה לדבר איתו
וכל אחד מכם שיראה אותה יהיה מת להיות איתה
אז תגידו עכשיו שלא שווה להיות כמוהה וזה מגעיל והיא סתם תופסת מעצמה?
פחח...יש לה ממה לתפוס אז היא תופסת ואני מעריך אותה רצח
אני יביא תמונה שלה כשיהיה תמונות שלנו מהיום כיף האחרון
שחר אתה ילד קטן
ועובדה שאתה חושב שהעולם סובב סביב יופי, בגדים, לזיין דוגמניות והחלטות כמו
מה לשים על השיער בבוקר? דקס או חימר
למה באמת נראה לך שכל גבר כאן ירצה להיות עם בחורה שנראית כמו דוגמנית
הרי חוץ מסקס מה כבר אפשר לעשות איתה
אולי בגלל שאתה דוגמן אז דוגמנית מתאימה לך, תוכלו לדבר כל היום על בגדים ושיער...
תאמין לי חברה שלי לא נראית כמו דוגמנית
אבל היא מביאה לי הרגשה כזאת טובה שאני בחיים לא ירצה להחליף אותה בשום דוגמנית
ואני בטוח שגם מרבית חברי הפורום חושבים כך
קיצור תסיפורים שלך ספר לחברים שלך
די עלוב מצידך לעשות פוזות על אנשים באינטרנט
אני בטוח שהרוב פה רק צוחקים מהתגובות שלך, כמוני...
אתה פשוט ילד מסכן... אין לי יותר מה להגיד לך...
אני לא הולכת לרדת לרמה שלך עכשיו
ואת הבולשיט שלך תשאיר לעצמך..
מי אתה לעזאזל שתדבר אליי ככה? איזה אומללה ואיזה חרטות מכרתי לך?!
תיזהר לדבר אליי ככה אין לי כוח אליך
אתה תקטול לי תתחת....
ומזה תיצא גיבור גדול ?! מכמה שטויות שתגיד עלי?
לך לך תזיין אחת מדוגמניות שלך ותרגיע
אם את כזה גבר תבוא לפה ותראה לי...אני מעצמי לא מתביישת
| quote: |
| Originally posted by YoraY הבנות בארץ על הפרצוף איפה בחו"ל בנות מזדיינות על ימין ועל שמאל..... פה כל אחת שומרת על הכוס שלה כאילו היה מכרה זהב חושבת שסקס יהפוך אותה לזונת רחוב |

וואלה שחר...שמע אין אפס
לפי הדרך חשיבה שלך עכשיו אתה תאכל כאפה לפנים מהחיים במוקדם או במאוחר...
אתה עושה לי לא בא לעשות דאווינים...וואלה כל הדיבור שלך פה הוא דאווין אחד גדול, אם לא שמת לב.
צודק אחי לא ראיתי אותך במציאות וסבבה לגמרי שאתה תופס מעצמך כל הכבוד
לא מבין אבל מה הלחץ להתלהב ולהוכיח את זה לכולם בפורום מסכן באינטרנט...וואלה לא מבין...
ולמה אתה לא יודע להתמודד עם דרך חשיבה אחרת משלך? מה נראה לך רק אתה צודק, רק המילה שלך קובעת וואלה לא...יש דעות ויש אנשים שזה נשמע להם גיבוב אין מה לעשות תתמודד
ועזוב גם תקטע הזה של כולכם מכוערים בתולים אפסים ורק אני דוגמן על
למה זה לא בא בטוב...מה גם שאין לך על מה להתבסס שאתה אומר את זה
שחר אני יגיב בקצרה הפעם
אתה נראה טוב חבל על הזמן מזיין המון דוגמניות יש לך חברה כוסית ואתה מחזיק איזה בת שאתה רוצה בכיס הקטן שלך
אבל יש לך גישה חרא
| quote: |
| Originally posted by sh33p שחר אתה ילד קטן ועובדה שאתה חושב שהעולם סובב סביב יופי, בגדים, לזיין דוגמניות והחלטות כמו מה לשים על השיער בבוקר? דקס או חימר למה באמת נראה לך שכל גבר כאן ירצה להיות עם בחורה שנראית כמו דוגמנית הרי חוץ מסקס מה כבר אפשר לעשות איתה אולי בגלל שאתה דוגמן אז דוגמנית מתאימה לך, תוכלו לדבר כל היום על בגדים ושיער... תאמין לי חברה שלי לא נראית כמו דוגמנית אבל היא מביאה לי הרגשה כזאת טובה שאני בחיים לא ירצה להחליף אותה בשום דוגמנית ואני בטוח שגם מרבית חברי הפורום חושבים כך קיצור תסיפורים שלך ספר לחברים שלך די עלוב מצידך לעשות פוזות על אנשים באינטרנט אני בטוח שהרוב פה רק צוחקים מהתגובות שלך, כמוני... |
| quote: |
| Originally posted by Tarantula אתה פשוט ילד מסכן... אין לי יותר מה להגיד לך... אני לא הולכת לרדת לרמה שלך עכשיו ואת הבולשיט שלך תשאיר לעצמך.. מי אתה לעזאזל שתדבר אליי ככה? איזה אומללה ואיזה חרטות מכרתי לך?! תיזהר לדבר אליי ככה אין לי כוח אליך אתה תקטול לי תתחת.... ומזה תיצא גיבור גדול ?! מכמה שטויות שתגיד עלי? לך לך תזיין אחת מדוגמניות שלך ותרגיע אם את כזה גבר תבוא לפה ותראה לי...אני מעצמי לא מתביישת |
| quote: |
| Originally posted by DJ-Kreing^^ וואלה שחר...שמע אין אפס לפי הדרך חשיבה שלך עכשיו אתה תאכל כאפה לפנים מהחיים במוקדם או במאוחר... אתה עושה לי לא בא לעשות דאווינים...וואלה כל הדיבור שלך פה הוא דאווין אחד גדול, אם לא שמת לב. צודק אחי לא ראיתי אותך במציאות וסבבה לגמרי שאתה תופס מעצמך כל הכבוד לא מבין אבל מה הלחץ להתלהב ולהוכיח את זה לכולם בפורום מסכן באינטרנט...וואלה לא מבין... ולמה אתה לא יודע להתמודד עם דרך חשיבה אחרת משלך? מה נראה לך רק אתה צודק, רק המילה שלך קובעת וואלה לא...יש דעות ויש אנשים שזה נשמע להם גיבוב אין מה לעשות תתמודד ועזוב גם תקטע הזה של כולכם מכוערים בתולים אפסים ורק אני דוגמן על למה זה לא בא בטוב...מה גם שאין לך על מה להתבסס שאתה אומר את זה |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes שחר אני יגיב בקצרה הפעם אתה נראה טוב חבל על הזמן מזיין המון דוגמניות יש לך חברה כוסית ואתה מחזיק איזה בת שאתה רוצה בכיס הקטן שלך אבל יש לך גישה חרא |
| quote: |
| Originally posted by Shahar נו סבבה זה מה שאני מנסה להגיד יש לי גישה חרא אבל אני נהנה מהחיים ברוך השם אז על הזין הגישה שלי |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes סבבה מעולה יום אחד אני יגיד לך אמרתי לך ועד אז תמשיך להנות מלהיות מגעיל - אם הייתי מתנהג כמוך לא היייתי יכול להסתכל על עצמי במראה |
שחר...גבר....שמע
מנסיון....כל הבחורות שאתה הבאת....כל הזיונים שהיו לך...אז לי היו פי 10
ובלי להשתחצן - רק כדי שתבין - אני שהייתי צעיר יותר (כיום אני בן 21 וחצי ואני מדבר על לפני כמה שנים עד לפני שנתיים ככה)
עשיתי דברים שחבל על הזמן דברים שאנשים כל החיים לא יעשו....
ובסוף הגיעה בחורה ואני התאהבתי והיא בסופו של דבר עשתה ממני צחוק ושברה לי את הלב
אז אל תשחק אותה גבר
קח הכל בפרופורציות כי יש ימים שאתה למעלה ויום אחרי זה אתה יכול להיות מזה למטה....מתחת לקרקעית
אז צא מהקטע של האני כל יכול ולא רואה שום בחורה
כי בסוף........
בדיחה לסיום
היה כנס של כל הבעלים שמפחדים מהנשים שלהם
אז בא המנחה ואומר -"כל מי שמפחד מאשתו שיקום ויצא"
אחד נשאר לשבת . אז הוא שואל אותו - מה אתה לא מפחד ממנה ???
אז הוא עונה - "שמע אנלא יודע כלום אשתי אמרה לי לשבת פה לא לזוז....
וואלה מסכים איתך יש מצב שהתאהבת במישהי והיא שיחקה בך
אבל תבין שההבדל ביני לבינך זה שאני מחפש תמשחקים
ואני יודע מי מנסה לשחק בי
אני יודע שלא תאמין
אם תבוא לאייסי אני יספר לך על דברים שעשיתי עם בנות ותראה שאני יכול להסתכל על מישהי ולהגיד לך אם היא מחפש לשלוט בגבר שלה או לא
תאמין לי שגם אם אני מאוהב במישהי אם היא תנסה לשחק איתי אני ידע את זה וירד ממנה
שמע מקודם ספרתי על ידידה שלי שמקבלת סיפוק מלהתעלל בגברים
אני מכיר אותה שנתיים בערך ומהרגע הראשון שראיתי אותה ידעתי שהיא כזאת
כי כשבנאדם מחפש את זה הוא לומד להכיר את זה
והיא אחת מתוחכמת ויש בנות בודדות כמוהה ואנלא מגזים
נכון שיש הרבה בנות שאוהבות לשחק בגברים
אבל לא ברמה שלה
ולא יודעות לעשות את זה טוב כמוהה
בכל הזמן הזה שאני מכיר אותה אתה לא מבין כמה גברים ראיתי שהיא הרסה להם תחיים ועד היום משחקת בהם
ולאחת כזאת אני מפרגן ותופס ממנה רצח
היא תכלס מיוחדת
ואם אותה קלטתי על הרגע הראשון אני יקלוט כל אחת אחרת
| quote: |
| Originally posted by Tarantula חחחחח ![]() אתה יודע מה, נראה לי שאלה אתם אלה שהפכתם אותנו לכאלה... כל בן שמזיין הרבה יוצא גבר בת שמזיינת הרבה יוצאת שרמוטה .. מה נשמע דפוק לגמרי.. אבל ייקח לזה זמן עד שכל הבנות בעולם יתחילו לחשוב אחרת... לך תבין... |
Major_X
בפעם הבאה שאתה שואל מתי יוצא ט"ו באב תחשוב טוב טוב לאן זה מוביל!@$
איך שאלה תמימה הפכה לטרד הזוי......
איזה פורום אייייי@#%@#!@
טוב, כמה דברים
א. שחר אני מצפה ממך להתנצל כלפי אלונה כי עברת כל גבול
ב. אני לא יכול לדפוק ביד מול האינטרנט - אני לא יכול לדפוק ביד
ג. אני מסכים עם הנאמר שהרבה יותר חשוב שתאהב את חברה שלך מאשר שהיא תראה כמו דוגמנית. למזלי במקרה שלי יש לי חברה איפשהו באמצע 
ד. שחר, אני מאמין שיום אחד תתבגר קצת, או שתצא מהסרט כמו שאומרים כי כרגע אתה עמוק בעלילה וזה לא משנה אם אתה יודע שבחורה משחקת בך או לא, מתישהו תפגע
שמע כבר הגבתי על זה ואמרתי שיש לי חבר שחברה שלו לא דוגמנית אבל הוא אוהב אותה רצח והכל
אבל אני פשוט לא ימשך למישהי שלא נראית טוב רצח בעיניי
ואנלא יודע על איזה סרט אתה מדבר
אני מרגיש בוגר תכלס אני אומר לך ואני נהנה ממה שקורה לי עם בנות עד היום
אנלא יגיב למה הבאתי מילה לחן
אם בא לך בואי לאיסיקיו
משהו מצחיק אותך? לך תחפש
אני מרגיש בוגר... רק המשפט הזה מראה עד כמה אתה לא
דבר אחד אני מבקשת ממך.. עוד שתים שלוש שנים תפתח את הטראד הזה ותקרא אותו
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.