TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- DJ Mag Top 100 2005
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Man f�rst�r ju ocks� att dom vill hamna p� en bra placering f�r m�nga arrang�rer g�r ju efter dj-mag listan.
http://tranceaddict.com/forums/show...threadid=286449
| quote: |
| Originally posted by St_Andrew http://tranceaddict.com/forums/show...threadid=286449 |
| Originally posted by SteveTranz4ever R�stade p� Haak |
Originally posted by ScuL |

r�stade givetvis p� den grekiska hardstyle kungen.
min r�st landade ocks� p� haak 
Lord of Bass �r kung. 
Kul grej 8)
Verkar som r�sterna �r inne och det �r Mikey Mike som g�ller?
ja va lite f�r snabb ..
01 pvd
02 armin
03 sasha
04 �zgur
05 prydz
| Originally posted by Hauken Kul grej 8) Verkar som r�sterna �r inne och det �r Mikey Mike som g�ller? |
japp DJ Mikey Mike �r utsedd till TA's officiella DJ i DJ Mag pollen. Alla r�sta p� honom. 
Mail har skickats ut till olika musikaktivistsidor som kommer f�ra kampanjen vidare.
universitet har ett tusentals ipadresser. ska utnyttja dem till att r�sta p� mike!
| Originally posted by RebeL9 japp DJ Mikey Mike �r utsedd till TA's officiella DJ i DJ Mag pollen. Alla r�sta p� honom. ![]() Mail har skickats ut till olika musikaktivistsidor som kommer f�ra kampanjen vidare. |
Det f�r v�l bli s� h�r d�;
1. DJ Mikey Mike
2. PvD
3. Marco V
4. Marcel Woods
5. Sasha
Eller ska man s�tta Mikey Mike p� alla.. ?
1 Ferry Corsten
2 Paul van Dyk
3 Armin van Buuren
4 Ronski Speed
5 Eddie Halliwell
| Originally posted by Kongo_kim 1 Ferry Corsten 2 Paul van Dyk 3 Armin van Buuren 4 Ronski Speed 5 Eddie Halliwell |

-DJ Mikey Mike
-Armin van Buuren - kommer alltid va min kung 
-Eddie Halliwell - S� J�VLA CEPE bakom mixern, tekniskt sett den b�sta dj'n jag kan komma p�
-Yoji Biomehanika - Imponerade stort p� mig p� TE i �r, lyssnar inte s� mycket p� den typen av musik men han fick mig att dansa rej�lt och dessutom �r han en entertainer utan dess like 
-Agnelli & Nelson - F�rbannat bra tracklists kan dom h�r herrarna leverera, galet n�r dom lirade p� mondo. Bra kombination av sjyst mixning och entertainment imo 
S�h�r r�stade jag
1 Armin van Buuren
2 Markus Schulz
3 Scott Bond
4 Perry O'Neil
5 John 00 Fleming.
Egentligen hade ju PvD och Ferry Corsten platsat p� denna lista. Men eftersom de �r konkurenter till Armin om 1:a platsen s� blev det till att taktikr�sta.
Tiesto d�? - Knappast, den karln �r slut....
S���.. nu har �ven jag lagt min r�st 
1. DJ Mikey Mike
2. Armin van Buuren
3. Eddie Halliwell
4. John 00 Fleming
5. James Holden
s�, r�stat 
| Originally posted by mjz s�, r�stat |
| Originally posted by Christian �. Mee 2, mikey mike som 1a och armin som 2a V�ntar f�rv�ntansfullt p� resultatet ang�ende mikey mike |
| Originally posted by RebeL9 innan ni f�rhastar och b�rjar r�sta s� tycker jag ni borde l�sa den h�r tr�den: http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=285689 Kort sagt g�r den ut p� att som i protest mot vilken fars DJ Mags top 100 lista har blivit de senaste �ren (med ATB och Benny Benassi bland de 20 b�sta tex) ska en valfri sovrums DJ h�r p� TA v�ljas ut och sen ska s� m�nga som m�jligt r�sta p� honom. Detta f�r att visa att det i princip inte beh�vs n�gon talang l�ngre f�r att platsa bland top 10 p� den listan. Det f�rhlandas just nu om vem som ska utses p� TA. M�let �r sj�lvklart att sl� TIesto och de andra (om det nu �r m�jligt) och f�rbered er p� ett makal�st segertal d�r vinnaren kommer tillk�nnage att han laddar ner all musik p� mp3 och spelar p� skoldiskon. Priceless med andra ord! ![]() Jag hoppas att s� m�nga som m�jligt h�r st�ller upp. |
R�stade p� Ferry Corsten, James Zabiela, Eddie Halliwell, Way out West och Nick Warren