TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Armada Tour with ARMIN VAN BUUREN (Monday Bar)
Pages (16): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »

Posted by Vizay on Aug-24-2005 19:37:

quote:
Originally posted by Kaveh
nice! kollade mitt schema nu ocks�, ser fint ut f�r mig med - �r i princip ledig d� =) bara de inte g�r �ndringar ~:/

det brukar v�l inte h�nda s� ofta, �r iofs en bit fram p� �ret men �nd�. Usch nu blir jag orolig att dom ska �ndra mitt schema ocks� (d� f�r man v�l h�rda n�n dag extra utan s� mycket s�mn)

Posted by montana on Aug-24-2005 19:37:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Shit mannen... du �r �t skogen f�r kr�sen... De e ju AVB... och det komemr bli ett grymt party !

jag �r arminhora till botten, men jag gillar inte mycket av vad han spelar nu f�rtiden, och jag t�nker inte betala f�r att se honom spela s�n skit som han g�r just nu

Posted by Kvicket on Aug-24-2005 20:23:

quote:
Originally posted by montana
jag �r arminhora till botten, men jag gillar inte mycket av vad han spelar nu f�rtiden, och jag t�nker inte betala f�r att se honom spela s�n skit som han g�r just nu

Exakt vad jag k�nner
S�rskilt p� TC �r armin f�r n�rvarande extremt �verhypad n�r det g�ller djs man vill se live. �lskar ASOT osv men varken p� TE eller Sensation t.ex. s� tyckte jag att han lirade riktigt bra

Posted by Kaveh on Aug-24-2005 20:26:

quote:
Originally posted by Kvicket
Exakt vad jag k�nner :)
S�rskilt p� TC �r armin f�r n�rvarande extremt �verhypad n�r det g�ller djs man vill se live. �lskar ASOT osv men varken p� TE eller Sensation t.ex. s� tyckte jag att han lirade riktigt bra :mad:

H�ller med jag ocks� (att han �r �verhypad) :) Jag drog efter att han lirat ett par l�tar p� sensation, var verkligen ingen h�jdare d�r.

Fast ska �nd� ta mig till detta, blir nog en tokfet fest =) Han �r ju inte kass precis, och s� har vi Remy ocks� :D

Posted by trancedanne on Aug-24-2005 21:40:

Detta missar jag ALDRIG, fyfan va g�tt!

Posted by St_Andrew on Aug-24-2005 21:55:

S� vem hostar f�rfest...?

Posted by Hauken on Aug-24-2005 22:29:

N�sta resa till Sthlm bokad!

Syns d�r.

Och ja, f�rfest!

Posted by K-PAXian on Aug-24-2005 22:37:

F�rk�pen finns v�l inte �n?
Eller? Missat n�t?

Posted by Braxen on Aug-24-2005 22:42:

^^ tyckte jag l�ste att dom sl�pps n�sta vecka

Posted by St_Andrew on Aug-24-2005 22:52:

Ingen har v�l sagt att det finns f�rk�p ute �n?!

Posted by K-PAXian on Aug-24-2005 23:23:

L�ste fel n�nstans i tr�ttheten. N�ja, den som ser det f�rst kan v�l posta h�r s� att man vet om det och kan knata och handla.

Posted by Dj P.A! on Aug-25-2005 07:26:

�ntligen f�r vi �ter se v�rldens b�ste i v�rt land. B�rjar tr�ttna p� att �ka och "jaga" Armin v�rlden runt...Tjatade p� Armin r�tt h�rt n�r jag s�g honom i London att han banne mig f�r komma till Sverige snart. Jag h�lsade honom att "folk �lskar dig i Sverige - Vad v�ntar du p�? - Se till att komma hit"

S� lite �ra kanske man kan ta �t sig...

Posted by Versace on Aug-25-2005 08:21:

om ni nu ogillar vad armin spelar nu f�r tiden s� skulle jag vilja h�ra/l�sa vad det �r ni f�rv�ntar er av killen...

h�rde honom p� amnesia p� ibiza, d�r inledde han med prog f�r att avsluta med typ hard trance.
har h�rt honom flera ggr d�refter, d�r han blandar trance med prog house med h�rd j�vla trance ala marco v.

vad har jag missat?

Posted by lonne on Aug-25-2005 08:23:

Never again!

Posted by Jeremy H on Aug-25-2005 08:54:

Men bah.. en torsdag?!?!
Inte s�rskilt smidigt f�r oss som f�r resa ett par timmar f�r att ta oss till festen..

Posted by jofawe on Aug-25-2005 09:14:

men v�nta nu .. om armin spelar i sverige en torsdag.. vem fan spelar p� ASOT d�?! OMFG!

Posted by Kvicket on Aug-25-2005 10:35:

quote:
Originally posted by Versace
om ni nu ogillar vad armin spelar nu f�r tiden s� skulle jag vilja h�ra/l�sa vad det �r ni f�rv�ntar er av killen...

h�rde honom p� amnesia p� ibiza, d�r inledde han med prog f�r att avsluta med typ hard trance.
har h�rt honom flera ggr d�refter, d�r han blandar trance med prog house med h�rd j�vla trance ala marco v.

vad har jag missat?

Om han p� sensation t.ex. hade spelat b�de prog, melodiskt o hardtrance s� hade jag varit skitn�jd
Nu tycker jag att sensation k�ndes mer asot fast �nnu mer chill, o det passar inte riktigt n�r man vill "r�ja" p� ett stort event :P

Posted by Vizay on Aug-25-2005 10:35:

quote:
Originally posted by jofawe
men v�nta nu .. om armin spelar i sverige en torsdag.. vem fan spelar p� ASOT d�?! OMFG!

klassiker, samma grej h�nde n�r han lirade p� kryssen sist han va h�r

Posted by Jeremy H on Aug-25-2005 10:41:

;(((
Jag funderar seri�st p� att skippa skolan o komma upp till detta.. Vore inte dumt om det gick en bil upp fr�n Gbg-h�llet dock..

Posted by K-PAXian on Aug-25-2005 13:39:

quote:
Originally posted by jofawe

�r inte ASOT f�rinspelat nu f�r tiden?

Posted by Dragon Kick on Aug-25-2005 21:02:

Woho!!

Det h�r missar man bara inte, �rets h�jdpunkt utan tvekan!

N�n som vet vart man f�r tag p� f�rk�ps biljetterna n�r dom sl�pps?

Posted by Braxen on Aug-25-2005 21:27:

Pitch & C.U.M skulle ja tippa p�

Posted by Jeremy H on Aug-26-2005 10:52:

Mein Gott!.. Jag �r ledig fr�n skolan den fredagen.. det m�ste vara �det att jag ska g� p� detta!
Ska b�rja kolla p� hur pl�nboken klarar detta ox�.. och p� ev. resefolk fr�n trakterna

Posted by staz on Aug-26-2005 20:05:

fyfan, armins asiatiska kampsports-tack, n�r han s�tter ihop h�nderna och bugar, det har etsat sig fast djupt i mitt sinne, fr�n kryssningen v�ren 2004, sensation 2003, energy 2005, armin's got a place in my heart, thats for sure . missar inte detta s�vida jag inte faller d�d ner innan, eller n�t i den stilen.

Posted by euphoria_ibiza on Aug-27-2005 12:49:

Talking

dere svensker klarer det mest utroligste !

dette skal jeg garantert f� med meg

sess den 20 oct

skaal

Pages (16): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »