TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TA T-Shirt....the final call!!!
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »

Posted by The Groove on Dec-17-2001 22:51:

Ligt het aan mij, of is die paarse kleur meer blauw dan paars? Ziet er heel anders uit dan de paarse kleur in dat plaatje waarin staat "LOL Josta heeft geen paintshop!!"

Anyway, ik heb toch voor paars gekozen just wondering

Posted by Miss Proximus on Dec-17-2001 23:39:

Die kleur paars van mij was idd wat licht uitgevallen, maar hij is zeker lichter dan wat Flipper gepost heeft.

Ennu...bas...geen idee hoe groot een t-shirt bij jou valt maar ik denk dat een L of XL goed genoeg is voor een vent of niet guys?

John en Hazza, als jullie een shirt willen moet je wel zsm mogelijk de kleur enzo doorgeven want ik heb er 25 te verschaffen en op=op

Posted by TimeportE on Dec-18-2001 06:57:

an email has been send to miss p.. ik hoop dat alles een beetje snel gaat .. thanx nogmaals

Posted by Miss Proximus on Dec-18-2001 12:23:

Ik verwacht iig nog replies van:

Afternative, Siesta, Sandman, New Wave, Muppet, OriginX en Blik!! Aangezien jullie wel aangegeven hadden een t-shirt te willen.....en als je dan nu niet meer wilt, laat het dan ook ff weten: wel zo beschaafd of niet?

Posted by eXos on Dec-18-2001 13:11:

Ik wil er ook 1...

Je weet me te vinden h�.

Dan geef ik wel ff de detaisl door

Ja, ik weet t. Maar ik ben van gedachte veranderd...

Posted by TranceFool on Dec-18-2001 15:59:

Miss P moet ik nou naar jou een mail sturen of.....?

Posted by Blik on Dec-18-2001 16:10:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Ik verwacht iig nog replies van:

Afternative, Siesta, Sandman, New Wave, Muppet, OriginX en Blik!! Aangezien jullie wel aangegeven hadden een t-shirt te willen.....en als je dan nu niet meer wilt, laat het dan ook ff weten: wel zo beschaafd of niet?

ik twijfel nog ik zit vooral te twijfelen omdat ik dat shirt waarschijnlijk toch nooit aan doe

Posted by Miss Proximus on Dec-19-2001 10:13:

Heb jij wel leren lezen TranceFool??

Je stuurt mij een emailtje (ja dat staat onder mijn posts, die button) met je gegevens enzo en dan maak je het bedrag over en dan als iedereen betaald heeft bestel ik de shirt......wil je aub mijn eerste post in deze thread lezen want daar staat alle info in

Blik....twijfelen mag..maar niet te lang....en je hoeft t niet te doen hoor

Profeetrus OK DAN!! Nu nog naar innercity en dan hou ik voor altijd van je

Posted by Flipper01 on Dec-19-2001 12:49:

quote:

Profeetrus OK DAN!! Nu nog naar innercity en dan hou ik voor altijd van je

WOW, die Petrus heeft t weer goed voor elkaar

Posted by TranceFool on Dec-19-2001 17:31:

quote:
Heb jij wel leren lezen TranceFool??

Je stuurt mij een emailtje (ja dat staat onder mijn posts, die button) met je gegevens enzo en dan maak je het bedrag over en dan als iedereen betaald heeft bestel ik de shirt......wil je aub mijn eerste post in deze thread lezen want daar staat alle info in

Hmm ja, ik kan wel lezen , volgens mij....uhh....of toch nie . Had er denk ik overheen gelezen, laten we het daar maar op houden

Posted by Flipper01 on Dec-19-2001 21:41:

Wink

Ik heb m'n keus gemaakt, Miss P heeft al een mailtje van me ontvangen.. Ik ben alleen vergeten om de acceptgiro op de bus te doen Maar dat doe ik morgenvroeg wel voor ik op de trein stap...om 7 uur (ziekelijk vroeg he?)!
En dan hoop ik dat ik 'em binnen heb als ik terug ben van vakantie, want ik neem niet aan dat ie er voor zondag is

Posted by Miss Proximus on Dec-21-2001 11:40:

Ik heb nu, incl mezelf 15 mailtjes.......hebben mensen nog interesse? Eenmaal......andermaal...........Ik geef jullie nog tot en met 26 december en dan is de zitting gesloten

Posted by Ruben_Dubbink on Dec-21-2001 11:49:

nog een vraagje:
wanneer kunnen we ongeveer dat t-shirt tegemoet zien?
Niet om te drijven hoor....maar ben gewoon benieuwd wanneer ik ermee kan gaan showen

Greetz RubDub

Posted by TranceFool on Dec-21-2001 19:16:

Ik heb mn mail gister gestuurd en het geld vandaag overgemaakt, dus geloof dat voor mij alles in orde is

Ik vind het wel matig dat er mensen zijn die eerst zeggen dat ze er wel een willen en daarna niet nemen. Sorry hoor, maar zeg dan dat je het nog niet wist!

Posted by Dj Alpha on Dec-22-2001 06:36:

quote:
Originally posted by TranceFool
Ik heb mn mail gister gestuurd en het geld vandaag overgemaakt, dus geloof dat voor mij alles in orde is

Ik vind het wel matig dat er mensen zijn die eerst zeggen dat ze er wel een willen en daarna niet nemen. Sorry hoor, maar zeg dan dat je het nog niet wist!

of een arme sloeber bent

Posted by TranceFool on Dec-22-2001 16:33:

quote:
Originally posted by Dj Alpha

of een arme sloeber bent

das waar maar dat wist je vantevoren al

Posted by Miss Proximus on Dec-29-2001 11:45:

Zooooooooooooooo Ik heb vannochtend t meeltje verstuurd en dan heb ik hopelijk woensdag ofzo bericht Ik heb gelijk gevraagd hoe lang t zou gaan duren....en dat geef ik dan gelijk aan jullie door

In ieder geval bedankt voor jullie enthousiasme..ennu...welkom bij de TA.com posse lol

Posted by TranceFool on Dec-29-2001 16:17:

quote:
Zooooooooooooooo Ik heb vannochtend t meeltje verstuurd en dan heb ik hopelijk woensdag ofzo bericht Ik heb gelijk gevraagd hoe lang t zou gaan duren....en dat geef ik dan gelijk aan jullie door

In ieder geval bedankt voor jullie enthousiasme..ennu...welkom bij de TA.com posse lol

Joepie ik wou net gaan vragen of je al wat meer wist, bedankt voor alle moeite en ben zwaar benieuwd hoe ze eruit zien

Posted by Miss Proximus on Jan-01-2002 21:53:

Hallo allemaal!

Ik kijg regelmatig meeltjes van jullie waarin jullie vragen hoe het zit, en blablabla.. dus ik wil ff kwijt:

als de t-shirts er zijn dan hoor je het wel, en als ik je geld niet binnen heb tegen de tijd dat de t-shirts er zijn....dan hoor je het zeker

Posted by The Groove on Jan-01-2002 22:16:

Heb ik net een mailtje naar je gestuurd... lol

Posted by John on Jan-02-2002 00:12:

alvast bedankt voor alles en ik wacht geduldig...als et maar voor TE is en der dan een aantal mensen zijn die dat shirt aantrekke zodat ik de meeting niet mis

Posted by Miss Proximus on Jan-09-2002 14:44:

Ik heb een hele niet leuke mededeling voor alle mensen die een paarse longsleeve hebben besteld

Ik kreeg vandaag een meeltje van de drukker dat er opeens geen paarse longsleeves meer zijn!!!!

Daarom wil ik graag van jullie weten of je dan een paars t-shirt wilt, of gewoon een zwarte longsleeve...of natuurlijk gewoon je geld terug ..ik stuur voor de zekerheid wel pm's voor als jullie dit niet lezen....

Een beetje beter nieuws is dat de levering 5 - 8 dagen duurt, dus als iedereen snel is dan kunnen ze makkelijk voor TE af zijn!!

Beschaamde groetjes Proxi

Posted by Donna on Jan-09-2002 17:11:

Klotuh eej

Posted by TranceFool on Jan-09-2002 18:07:

Check je PM Miss P

Thanx!

Posted by Miss Proximus on Jan-09-2002 19:53:

Ik heb alle pm's (nog niet een van rub_dub gehad) gelezen en ik ben blij dat jullie het allemaal zo goed opnemen

wat een top spirit jullie hebben me weer blij gekregen

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »