TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Speelgoed
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Kaidreas on Aug-26-2005 16:25:

quote:
Originally posted by Synthesia
Wacky Wheels!!

Nah serieus..misschien Carmageddon

zijt maar zeker, wacky wheels tehy own

sega 8bit---> alex the kid (schaar, steen of papier )

en lego, heel veel lego

ow ja van met 12-16 ongeveer heroquest en starquest, wij hielden hier echt marathons van maar 2 uber spellekes ook.

Posted by speentje on Aug-26-2005 16:32:

quote:
Originally posted by Kaidreas
ow ja van met 12-16 ongeveer heroquest en starquest, wij hielden hier echt marathons van maar 2 uber spellekes ook.

heroquest het bordspel? ook h�el erg veel gespeeld!

Posted by BZRK on Aug-26-2005 16:41:

quote:
Originally posted by Pumaz
Kent iemand het Mega Drive spelletje 'Streets Of Rage' nog ?
Man daar was ik verslaafd aan

Haha, zalige games toch vroeger

Posted by Pheatus on Aug-26-2005 17:47:

quote:
Originally posted by Kaidreas
zijt maar zeker, wacky wheels tehy own

sega 8bit---> alex the kid (schaar, steen of papier )

WACKY WHEEEEEELS da was subliem gewoon!
Owja, Alex the kid... was ik compleet vergeten. Om de 1 of andere redenen kon je daar precies uren aan verslijten .

Grappig, toen we paar maanden Sega Masterssystem hadden, zijn men moeder en m'n tante gigantisch verslaafd geraakt aan Misses Pac Man zowat elke week paar keer dat ze afspraken om da spel te spelen 'savonds (en wij ondertussen maar klagen dat we niet meer konden spelen ).

Eerste pc was nog ene voor Commodor 64 denk k. Enige dat ge kon doen was code schrijven. Kweetnog da'k zo'n super dik boek had met achteraan pagina's vol code. Ik een hele dag zitten typen en doen... bleek dat het gewoon zo van die lijntjes waren die door elkaar lopen in allerlei kleuren (zoals de vroegere screensavers, of heb je die nu nog?), nuja I was proud of myself
En dan offcourse nen commodor 64. Met die plooibare floppy's!

Iemand dat zich het fameuze pc-spelleke 'stunts' herinnert, kon je je eigen banen maken enzo. Uren plezier man!

Posted by Bunz on Aug-26-2005 17:52:

quote:
Originally posted by Pheatus
Iemand dat zich het fameuze pc-spelleke 'stunts' herinnert, kon je je eigen banen maken enzo. Uren plezier man!

ja kheb da ook nog gad, goed mee geamuseerd in den tijd

de pc-spellekes da ik speelde vroeger ware prince, supaplex, wolf 3D, Larry (met die quiz om te zien of ge wel 18 waart ), ducktales, bumpy, en nog vele andere

Posted by Eagle` on Aug-26-2005 18:05:

zeik idd ne master system hebbek ook nog gehad

Posted by Kaidreas on Aug-26-2005 18:09:

quote:
Originally posted by Bunz
ja kheb da ook nog gad, goed mee geamuseerd in den tijd

de pc-spellekes da ik speelde vroeger ware prince, supaplex, wolf 3D, Larry (met die quiz om te zien of ge wel 18 waart ), ducktales, bumpy, en nog vele andere

inderdeed, larry, dat was wel lachen. nog in den tijd dat er alleen maar diskettes waren
en maar proberen te pokeren, en er geen reet vanaf kunnen

prince of persia, en robin hood defender of the crown dat waren nog eens spellekes ze.. spijtig dat ze dat hebben heruitgebracht in een nieuwe versie

ow ja en zoals heroquest en starquest----> ridderstrijd

Posted by Belgian Bonzai on Aug-26-2005 18:16:

quote:
Originally posted by Pheatus
Sonic, the hedgehog! Versies 1 en 2 speel ik nog af en toe es in rom-versie op de pc, verveelt nooit

LOL, Sonic 1&2 op SEGA Master System, die h����le ouwe. Ik weet er bijna niks meer van, hem best eens van onder het stof proberen te halen.

Posted by pooley on Aug-26-2005 18:17:

alex kid + geheim maze na een speciale code op de mastersystem (de brede, oude versie dus
of duckhunt met het pistool, ownen !

Posted by Pheatus on Aug-26-2005 18:25:

quote:
Originally posted by pooley
alex kid + geheim maze na een speciale code op de mastersystem (de brede, oude versie dus
of duckhunt met het pistool, ownen !

was ik totaaaaal vergeten, diene maze!! Duckhunt, haha was funny... kziet precies nog levendig voor mij. Telkens je drukte op diene knop zo'n typisch synthesizer-white-noise-achtige knal van een geweer Khad ook nog zo'n spelleke met dieren die basketbal speelden, maar kben de naam vergeten.

Posted by TOR on Aug-27-2005 11:37:

zoals iedereen hier wel aardig met lego en technics bezig geweest (logische stap na Duplo ). stak zelf ook nieuwe dingen in elkaar en maakte er plannekes voor ooit nog geselecteerd geweest voor het Belgische kampioenschap Lego Technics trouwens..

daarna ook meege�volueerd.. begonnen met Nintendo (ook veel met dat pistool aan het werk geweest ) en dan later de pc van mn vader ingepalmd.. vooral racespellen en shoot-em-ups gespeeld daar. Grand Prix 2 was toch mn grootste verslaving

Posted by The_G0dfather on Aug-27-2005 11:45:

a good old fashion 'shietlap'
niet te onderschatten als je met knikkers schiet

Posted by DeSpErAtOs-X on Aug-27-2005 11:46:

zoals iedereen ier al gezegd heeft ... lego was ook mijn passie

tot 12 jaar zoiet ... en vanaf dan intensief gamer geworden ... in't begin vooral Need for Speed 2 ... en nadien Die-Hard Diablo II'er geworden tot +- 16 jaar ... en sindsdien ... speel ik cds/plaatjes

Posted by cyberia on Aug-27-2005 17:17:

quote:
Originally posted by TOR
begonnen met Nintendo (ook veel met dat pistool aan het werk geweest )

ik had met da pistool zo'n stom spel gekregen waarda ge eenden mee moest afschieten, kan mij de naam ni meer herinneren,was wel gieren da spel

voor de rest gespeeld met zowat het meeste wa hierboven staat, lego, gi joe, mask (nog wreed boel met mijn broer over gehad toen,lol), micro machines telegeleide auto'kes,NES, master system,megadrive,game boy, game gear,zelf nog een Amerikaanse variant van de nes gekregen omdat in't begin mario bros 3 op de gewone NES ni ging (kwee ni meer just hoe da ging) och wa waren we toen verwend mijn broer en ik

DE spellekes op NES waren toch 'punch out' (zotte tijden mee beleefd) en IKARI WARRIORS da was nog van in den tijd waar ik de 'cartouchen' (die grijse rechthoekige denges)in de maxi toys ging gaan huren, wat een tijden toen

edit: ook nog met scalectrics gespeeld, zo van die autokes da in ne rail reden op electric , en ge had een pistool om op de gas te stoempen

Posted by Jakhira on Aug-27-2005 17:27:

quote:
Originally posted by cyberia
ook nog met scalectrics gespeeld, zo van die autokes da in ne rail reden op electric , en ge had een pistool om op de gas te stoempen

Ow was ik vergeten, had ik ook vroeger

Posted by dj Zevan on Aug-27-2005 17:41:

cho, speelgoed, waar is de tijd

tis begonnen met duplo en matchboxkes, daarna knikkers (op school), transformers, he-man en mask, vervolgens lego (hoofdzakelijk bouwen van voetbalstadions en hele formule1 circuits met alles erop en eraan in het mate van het mogelijke), voor mn grote communie had ik n NES gekregen, uren en uren op gespeeld (vooral SMB 1, 2 en 3, Zelda 1&2, Castlevenia & Simon's Quest en nog wa voetbalspellekes), maar wat mij nog t meeste boeide waren mn fiets en voetbal

Pages (2): « 1 [2]