TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Speelgoed
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Synthesia Wacky Wheels!! Nah serieus..misschien Carmageddon |
)
maar 2 uber spellekes ook.
| Originally posted by Kaidreas ow ja van met 12-16 ongeveer heroquest en starquest, wij hielden hier echt marathons van maar 2 uber spellekes ook. |
| Originally posted by Pumaz Kent iemand het Mega Drive spelletje 'Streets Of Rage' nog ? Man daar was ik verslaafd aan |
| Originally posted by Kaidreas zijt maar zeker, wacky wheels tehy own sega 8bit---> alex the kid (schaar, steen of papier ) |
da was subliem gewoon! 
.
zowat elke week paar keer dat ze afspraken om da spel te spelen 'savonds (en wij ondertussen maar klagen dat we niet meer konden spelen
).
| Originally posted by Pheatus Iemand dat zich het fameuze pc-spelleke 'stunts' herinnert, kon je je eigen banen maken enzo. Uren plezier man! |
), ducktales, bumpy, en nog vele andere
zeik idd ne master system hebbek ook nog gehad 
| Originally posted by Bunz ja kheb da ook nog gad, goed mee geamuseerd in den tijd de pc-spellekes da ik speelde vroeger ware prince, supaplex, wolf 3D, Larry (met die quiz om te zien of ge wel 18 waart ), ducktales, bumpy, en nog vele andere |

| Originally posted by Pheatus Sonic, the hedgehog! Versies 1 en 2 speel ik nog af en toe es in rom-versie op de pc, verveelt nooit |
alex kid + geheim maze na een speciale code op de mastersystem (de brede, oude versie dus
of duckhunt met het pistool, ownen !
| Originally posted by pooley alex kid + geheim maze na een speciale code op de mastersystem (de brede, oude versie dus of duckhunt met het pistool, ownen ! |
was ik totaaaaal vergeten, diene maze!! Duckhunt, haha was funny... kziet precies nog levendig voor mij. Telkens je drukte op diene knop zo'n typisch synthesizer-white-noise-achtige knal van een geweer
Khad ook nog zo'n spelleke met dieren die basketbal speelden, maar kben de naam vergeten.
zoals iedereen hier wel aardig met lego en technics bezig geweest (logische stap na Duplo
). stak zelf ook nieuwe dingen in elkaar en maakte er plannekes voor
ooit nog geselecteerd geweest voor het Belgische kampioenschap Lego Technics trouwens..
daarna ook meege�volueerd.. begonnen met Nintendo (ook veel met dat pistool aan het werk geweest
) en dan later de pc van mn vader ingepalmd.. vooral racespellen en shoot-em-ups gespeeld daar. Grand Prix 2 was toch mn grootste verslaving 
a good old fashion 'shietlap'
niet te onderschatten als je met knikkers schiet 
zoals iedereen ier al gezegd heeft ... lego was ook mijn passie 
tot 12 jaar zoiet ... en vanaf dan intensief gamer geworden
... in't begin vooral Need for Speed 2
... en nadien Die-Hard Diablo II'er geworden tot +- 16 jaar ... en sindsdien ... speel ik cds/plaatjes 
| Originally posted by TOR begonnen met Nintendo (ook veel met dat pistool aan het werk geweest ) |
ik had met da pistool zo'n stom spel gekregen waarda ge eenden mee moest afschieten, kan mij de naam ni meer herinneren,was wel gieren da spel
da was nog van in den tijd waar ik de 'cartouchen' (die grijse rechthoekige denges)in de maxi toys ging gaan huren, wat een tijden toen
| Originally posted by cyberia ook nog met scalectrics gespeeld, zo van die autokes da in ne rail reden op electric , en ge had een pistool om op de gas te stoempen |
cho, speelgoed, waar is de tijd
tis begonnen met duplo en matchboxkes, daarna knikkers (op school), transformers, he-man en mask, vervolgens lego (hoofdzakelijk bouwen van voetbalstadions en hele formule1 circuits met alles erop en eraan in het mate van het mogelijke), voor mn grote communie had ik n NES gekregen, uren en uren op gespeeld (vooral SMB 1, 2 en 3, Zelda 1&2, Castlevenia & Simon's Quest en nog wa voetbalspellekes), maar wat mij nog t meeste boeide waren mn fiets en voetbal