TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Eftersnack : Monday Bar Summer Cruise '05
Pages (3): « 1 [2] 3 »
hah vilka amat�rer som lyssna p� den skitskivan.
"kolla polarn nu ska du f� h�ra �kta j�vla tranz lixom straight fr�n tranceguden i holland!"
| quote: |
| Originally posted by RebeL9 hah vilka amat�rer som lyssna p� den skitskivan. "kolla polarn nu ska du f� h�ra �kta j�vla tranz lixom straight fr�n tranceguden i holland!" |
| Originally posted by RebeL9 hah vilka amat�rer som lyssna p� den skitskivan. "kolla polarn nu ska du f� h�ra �kta j�vla tranz lixom straight fr�n tranceguden i holland!" |
om till och med Judge Jules, en DJ som i min smak �r en av de s�msta, klagar ja d� �r det n�got som inte st�r r�tt till 
| Originally posted by RebeL9 om till och med Judge Jules, en DJ som i min smak �r en av de s�msta, klagar ja d� �r det n�got som inte st�r r�tt till |
ap ap ap v�nta lite. �r det n�gon h�r som p� fullaste allvar tycker att Just Be �r en bra skiva?
| Originally posted by RebeL9 ap ap ap v�nta lite. �r det n�gon h�r som p� fullaste allvar tycker att Just Be �r en bra skiva? |
| Originally posted by jofawe Judge Jules tydligen .. men han �r dum.. |
Boys, chilla med flamewaren. Kan vi inte bara l�ta folka vara dem de �r, ingen kan �ndra p� n�gon och d� tycker jag vi kan l�ta folk komma med de d�r sk�na negativa kommentarerna och ta det med en klackspark, s� l�nge vi inte hoppar p� varandra kan vi ju ha en vettig debatt.
Just Be = bIg cH00n aLerT !!1 
ja det �r samma Judge Jules som uts�g Ian van Dahl till en av de viktigaste tranceproducenterna.
Smaken �r som baken, delad!
L�mna det d�r nu ffs!
"+ Global Trance Grooves September 05 +
John 00 Fleming brings you a 1 hour mix from his set at Monday bar, boat party Sweden.
This months guest 1 hour mix from Andrew-Voice of cod.
Live 19:00 GMT, Tuesday 13th September DI.FM (Archived Ministry of sound for the rest of the month)"
| Originally posted by jofawe Smaken �r som baken, delad! L�mna det d�r nu ffs! "+ Global Trance Grooves September 05 + John 00 Fleming brings you a 1 hour mix from his set at Monday bar, boat party Sweden. This months guest 1 hour mix from Andrew-Voice of cod. Live 19:00 GMT, Tuesday 13th September DI.FM (Archived Ministry of sound for the rest of the month)" |
NU FINNS TONYS BILDER UPPE P� http://www.MONDAYBAR.COM =)
eftersom J00Fs set s�nds p� DI och det n�stan alltid bara rippas i 96 kbps s� vore det bra om n�gon som har ett guldkonto d�r kunde rippa i h�gre bitrate.
V�rt att t�nka p� 8)
| Originally posted by RebeL9 eftersom J00Fs set s�nds p� DI och det n�stan alltid bara rippas i 96 kbps s� vore det bra om n�gon som har ett guldkonto d�r kunde rippa i h�gre bitrate. V�rt att t�nka p� 8) |
Nu finns det 145 nya bilder tagna av Camilla aka. Lilla C uppe p�
http://www.LIQUIDSUNSET.ORG

inte d�ligt. och nej det �r inte b00bzen jag syftar p�

| Originally posted by RebeL9 inte d�ligt. och nej det �r inte b00bzen jag syftar p� |
| Originally posted by jofawe vad syftar du p� d�? |
| Originally posted by RebeL9 ansiktsm�lningen |
| Originally posted by jofawe �h���.. jag kan f�ressten inte fatta hur jag kunde missa att hennes tuttar var halvt ute.. stod ju en halvmeter ifr�n dem.. erhm |
Vad� ansiktm�lning?!
Ahh! 
| Originally posted by jofawe �h���.. jag kan f�ressten inte fatta hur jag kunde missa att hennes tuttar var halvt ute.. stod ju en halvmeter ifr�n dem.. erhm |
| Originally posted by SteveTranz4ever S� g�r det n�r du �r s� betuttad i dina egna |