TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- dj's hoe nemen jullie een mix op?
Pages (3): « 1 [2] 3 »
haha ogg is idd crap.
CoolEditPro
| quote: |
| Originally posted by The_G0dfather een zeeeer lange kabel maken |
Ogg r0x y00 b!@tch !
oke blijkbaar groot deel voor ogg en groot delen tegen ogg.
Kunt ge ook es zeggen waarom ge ogg goed vindt of juist vindt dat het suckt?
| Originally posted by Moondust Kunt ge ook es zeggen waarom ge ogg goed vindt of juist vindt dat het suckt? |

| Originally posted by Pumaz Ik weiger naar muziek in zo'n slechte kwaliteit te luisteren ![]() 192 kb/s (of meer) mp3 is al waar ik naar luister |
| Originally posted by Jasperovitsj Gelukkig treedt er dan geen kwaliteitsverlies op |

| Originally posted by Real http://varia.addow.be/ogg/ Meuh ! |
En bovendien alleen lage bitrates 
| Originally posted by eieregooie Lame codec met behulp van alt-presets is verreweg t best |
| Originally posted by Moondust oke blijkbaar groot deel voor ogg en groot delen tegen ogg. Kunt ge ook es zeggen waarom ge ogg goed vindt of juist vindt dat het suckt? |

| Originally posted by Pumaz Ik weiger naar muziek in zo'n slechte kwaliteit te luisteren |
| Originally posted by eieregooie Stuk minder, met een dure kabel helemaal ![]() 2002 En bovendien alleen lage bitrates ![]() Lame codec met behulp van alt-presets is verreweg t best |

| Originally posted by BZRK Waarom vind ik ogg vorbis dus zo goed? Omdat ik dankzij vorbis mixkes van 80 minuten in uitstekende kwaliteit op mijn webspace van 50MB krijg. Ge moogt eens proberen met MP3 hetzelfde resultaat te bereiken. |
| Narrowminded to say the least... |
Heel sterke reactie hoor Pumaz 
Och laat maar 
Toch een paar mensen die verstand hebben (ook al is eentje een Hollander) 
| Originally posted by Pumaz Och laat maar ![]() Toch een paar mensen die verstand hebben (ook al is eentje een Hollander) |
| Originally posted by Real ogg > you |
| Originally posted by BZRK Maar een keer dat je hoger gaat in bitrate, let's say 192, dan maakt het allemaal niets meer uit welke codec je nu gebruikt. Je moet al extreem goed gehoor hebben om op die bitrates verschil te horen tussen Vorbis en MP3. |
Snobs I tell ya, snobs 
Uw oortjes gaan echt ni kapot van 128k...
| Originally posted by Jasperovitsj Uw oortjes gaan echt ni kapot van 128k... |
^ Daar ga ik volledig mee akkoord. Maar liever niet luisteren dan in mindere kwaliteit luisteren, dat vind ik lichtjes belachelijk, no offence...
| Originally posted by Phortastic Slaat op geen hol wat je hier zegt. Zelfs op "hoge" bitrate van 192 (das btw ni hoog in my book, das gewoon standaard) maken use van codec WEL veel uit. En ge moogt op uwe kop gaan staan maar dat is gewoon een feit. |
| Originally posted by Jasperovitsj ^ no offence... |

| Originally posted by BZRK Doe toch maar een poging om het uit te leggen. |
| Originally posted by Pumaz Nooit van een crack gehoord zeker ? |
hittin' da pipe micha?
| Originally posted by Synthesia Agree ![]() Lame 3.90.3 MMX + Alt Preset Standard/Extreme |

| Originally posted by Jasperovitsj Snobs I tell ya, snobs ![]() Uw oortjes gaan echt ni kapot van 128k... |
| Originally posted by BZRK Op hydrogenaudio weigeren ze nochtans listening tests te doen voor die bitrates, omdat dan zelfs voor de cracks ginder bijna alles transparant klinkt en vergelijking van codecs veel te moeilijk wordt... Doe toch maar een poging om het uit te leggen. |
Dan gaat tellen hoe waarheidsgetrouw de dynamiek is, maar dat is een heel technisch verhaal waar ik zelf ook t fijne niet van weet.