TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Crappiest vocalen
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
Ik neem aan dat dat Justine Suissa was toen, kan dat Fred ?
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Ik zat toen met Dries buiten wodka te zuipen ![]() Aaah good times |
Originally posted by Kaidreas veel trance hebben we toen niet gehoord! |
| Originally posted by Kaidreas weet je wat ik zie als ik gedronken heb??? Tetteuuuuuuuu, allemaal tetteuuuuuuuuu! |
^roflmao 
| Originally posted by Pumaz Ik neem aan dat dat Justine Suissa was toen, kan dat Fred ? |
| Originally posted by Jasperovitsj Satellite No one on earth Burned with desire Justine Suissa int algemeen eigenlijk, |
Eddy Wally herken ik ook altijd direct uit de duizenden 

Dat zegt meer over jou dan over Justine hoor 
Maar goed, tis een kwestie van smaak, ik vindt Justine's stem wel mooi, maar ik kan me heel goed voorstellen dat mensen t niks vinden.
ik vind haar stem niet "diep" genoeg, tis net ietsje te afgeborsteld...
Seg Bertn, wie is da op uwe avatar??
De Sven van Sally
Gisteren moest ik op de baan met iemand van Telenet voor een observatiedag (sollicitatie). Bleek dat die persoon waarmee ik meereed een goeie vriend was van Regi en hij had de vocals ingezongen van trancelucent - lonely. Dacht altijd dat het Regi himself was: nee dus.

^ that doesnt make the tune ANY better 
Denk dat trance echt niet mag klagen...
De hitparade is afgaan, das gewoon nog 10 keer erger, en dan die rnb shit
da pimp 'nd da ho's wearing some blingbling in da bling-bling-fat-cars smokin' some weed.
shakin' that ass.
zo kunt ge elk rnb liedje samenvatten.
en hoe meer geweerschoten ge op u gekregne hebt, des te beter je verkoopt!
niveau 
^ so true 
Niet alle R&B is zo hoor 
| Originally posted by pooley Denk dat trance echt niet mag klagen... De hitparade is afgaan, das gewoon nog 10 keer erger, en dan die rnb shit da pimp 'nd da ho's wearing some blingbling in da bling-bling-fat-cars smokin' some weed. shakin' that ass. zo kunt ge elk rnb liedje samenvatten. en hoe meer geweerschoten ge op u gekregne hebt, des te beter je verkoopt! niveau |
Zo denk ik er ook over, en ge moet eens die video clipkes bekijken. Allemaal hetzelfde, schaars geklede lelijke madammen, grote autos, bling bling etc.
| Originally posted by Synthesia ik haat niet gewoon de meeste rnb, ik haat dat met passie |
Haha ik weet het...haat is een sterk woord
. Er is ook haast niks dat ik echt haat, maar (de meeste) rnb behoort daar wel tot toe.
Vind het meestal redelijk vulgaire muziek, zo onorigineel als't maar kan zijn en heb niet veel respect voor die 'rappers/hiphoppers' die meestal zelf nog geen instrument kunnen spelen. Lyrisch trekken ze ook haast nooit op iets, vaak degenererend voor de vrouw. Andere keren gaat het dan over hoe slecht ze het gehad hebben in hun jeugd - dat intereseert me ook niet zozee; altijd maar bloemekes naar hun eigen gooien en graag hun eigen naam horen in hun liedjes, vind dat velen redelijk arrogant en pretentieus overkomen (kijk maar naar de clips).
En dan dat "dissen" tegen elkaar..haha k'vind dat echt wel lachen. Waarschijnlijk bellen de "west-coast gangs" soms die van de "east-coast" op en spreken ze af om mekaar gaan "dissen" in het volgende liedje 
Neem de vocals weg en wat blijft er dan nog eigenlijk over van hun tracks. Veel van hun hitjes zijn gewoon ook remakes van oudere classics.
Misschien kan ik het ook moeilijk meer horen omdat ik een tijdje in Londen heb gewoond en toen naar redelijk wat van die rnb nights ben gegaan en het redelijk beu werd, de sfeer echt op niks trok. Bijna allemaal gangsta-wannabekes die ne viezen smoel trekken omdat ze dan stoerder lijken
In Belgie is't misschien wat plezanter, maar ge moet eens uitgaan in Leicester Square als ge in Londen zijt. 
Leer eens het verschil tussen hip hop en R&B kthnx 
En niet eens alle hip hop is gangsta he, het zijn gewoon die mensen die momenteel populair zijn, er bestaat ook een underground scene die niet allemaal bling is 
Weet wel het verschil maar k'zie beide stijlen bijna even graag
Trouwens der is toch nog niet zo lang geleden een "gevecht" of hoe je het ook wilt noemen in een rnb track geweest, tussen Eamon en Franky...Damn ik vind het spijtig dat dit plaats neemt in mijn geheugen
Over die underground scene ken ik inderdaad niet veel...maar dat intereseert me niet zozeer.. maar voor die soort hiphoppers/rappers/rnb'ers heb ik wel nog wat respect, als niet tenminste zo lopen te stoefen met al die bling en show er rond. Tis vooral die commercielen rnb dat je overal hoort spelen en al dat gedoe op MTV, dat is over wat ik aan't praten was. En als er ergens een rnb party is, dan is het 95% kans dat ze alleen maar dat soort rnb, hiphop, etc dat ze zullen draaien,niet?
| Originally posted by Synthesia als er ergens een rnb party is, dan is het 95% kans dat ze alleen maar dat soort rnb, hiphop, etc dat ze zullen draaien,niet? |

Das spijtig 
Mja, ik word er soms kwaad van hoor, zeggen dat 50 Cent hip hop is is voor mij hetzelfde als zeggen dat Ian Van Dahl trance is voor jullie 
Ik luister ook regelmatig (of moet luisteren) naar rnb, die commerciele kak zuigt ook, dat weet iedereen.
Liefst hoor ik nog de franse rap van vroeger, fonkyfamily, iam, de puta madre(BE), cnn(BE)
En ja alltime favorite, Fugees 
Met de meer underground genres kom ik ni in contact maar kzal is wat opzoekwerk doen.