TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- AmnesiA i Lund, hösten 2005
Pages (2): « 1 [2]
bra ös, tack för en toppen kväll
turkish bazar 
Sådär nu har vi bestämt oss för vilka som kör i December. Det blir vår egen resident (Ozzi) och en ny förmåga:
Dj Ozzi (http://www.djozzi.com)
Bjorn Akesson (http://www.bjornakesson.com)
Bjorn är bl.a. lite känd från att ha producerat låten Havannah - Havannah... ska bli intressant att höra honom mixa live (promon jag fick var riktigt nice).
Kris spelar helt enkelt lite för slö och progressive för oss tror vi.
| quote: |
| Originally posted by eXton Kris spelar helt enkelt lite för slö och progressive för oss tror vi. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.