TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- AmnesiA i Lund, hösten 2005
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Funfrock on Oct-31-2005 15:54:

bra ös, tack för en toppen kväll
turkish bazar


Posted by eXton on Oct-31-2005 21:55:

Sådär nu har vi bestämt oss för vilka som kör i December. Det blir vår egen resident (Ozzi) och en ny förmåga:

Dj Ozzi (http://www.djozzi.com)
Bjorn Akesson (http://www.bjornakesson.com)

Bjorn är bl.a. lite känd från att ha producerat låten Havannah - Havannah... ska bli intressant att höra honom mixa live (promon jag fick var riktigt nice).

Kris spelar helt enkelt lite för slö och progressive för oss tror vi.


Posted by CJ InterCity on Oct-31-2005 22:10:

quote:
Originally posted by eXton
Kris spelar helt enkelt lite för slö och progressive för oss tror vi.

var rädd för det...


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.