TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [za 10/09/2005] James Holden @ Fuse - roll call
Pages (2): « 1 [2]
ni zieveren h� 
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Mike is niet altijd trance he kerel, kent ge Scanner Records dan ni ? |

Yeah Jack, Synthesia kunt ge weinig nieuw over Mike vertellen, hij zit gemakkelijk in dezelfde fan-klasse als mij en Tor 

Ow hey weet ik niet he, ik ken die kerel niet 
ik heb een opleiding begonnen om aangenomen bij quick te zijn en ik heb cursus op zaterdag morgen dus anjunabeats night op vrijdag avond dat kan ik vergeten! Spijtig maar job is meer belangkrijk..
Count me in. ik wil volgende week-end uitgaan..
moest ik in Belgi� zijn dan zou ik hier zeker naartoe gaan.
Tis altijd feest met meneer holden ! ! !
maar ik zit "helaas" in Holland bij mijn 2 technohelden 
Wat een vette nacht was me dat zeg 
3 uur genieten van Holden 
Tracks die voorbij kwamen:
Deg: Daniel Taylor - M.O.R.D. (Locodice remix) ; Paragliders - Infra rouge
James Holden: Nathan Fake - Dinamo (Dominik Eulberg remix) ; James Holden - The wheel ; Britney Spears - Breathe on me (Holden hub) ; Tiefschwarz - Issst (Nathan Fake remix) ; Andre Kraml - Safari (James Holden remix) ; Furry Nipples - Surroundings (Hertz remix)
Pierre: Daniel Taylor - M.O.R.D. (Locodice remix) ; Booka Shade - Mandarine girl
man man man, wat een superfeest
gewoon geen enkele slechte plaat gehoord in de zes uur dat we daar waren..
mooie opbouw van Deg, met als afsluiter inderdaad Paragliders - Infrarouge.. al meteen een eerste hoogtepunt.
daarna dan drie uur lang James Holden.. die draaide zeer gevarieerd. begon met minimal en schakelde geleidelijk over naar tech house. vooral het laatste anderhalf uur was super, met afwisselend house, tech house, acid, techno, en zowaar een tranceplaat van Oliver Lieb
ijzersterke set!
maar dat was nog lang niet alles.. Pierre besliste ook nog es de tent op zijn kop te zetten met extreem vette tech house, acid en tribal. was me dat een zeer aangename verrassing 
zo'n nacht wil ik gerust nog es overdoen 
| Originally posted by TOR zo'n nacht wil ik gerust nog es overdoen |

| Originally posted by Pumaz Wat een vette nacht was me dat zeg ![]() 3 uur genieten van Holden ![]() Tracks die voorbij kwamen: James Holden: Britney Spears - Breathe on me (Holden hub) |
| Originally posted by Pumaz Als James weer zijn dub van 'Breathe on me' speelt ga ik iets naar hem gooien |
We zaten te ver weg 
spijtig