TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Op welke Belgische dj's zal je stemmen in de 'Dj Mag Top 100' ?
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by Pheatus on Sep-04-2005 21:55:

da's gewoon typisch belgisch . Fanatisme is meestal ver te zoeken.
Nochtans hebben we genoeg DJ-vlees in de muziek-kuip!
Die DJmag is toch meer een promotiestunt vind ik. Dus als de Belgen wat hoger zouden staan, worden ze misschien nog es bekend in eigen land ook .
Bon, van mij is het geworden:
- M.I.K.E
- Estuera
- Elof
- Fred Baker
- Airwave

Posted by Jasperovitsj on Sep-04-2005 21:58:

Stemt er eigenlijk niemand op Marko?

Posted by Eagle` on Sep-04-2005 21:58:

quote:
Originally posted by Pheatus
Die DJmag is toch meer een promotiestunt vind ik. Dus als de Belgen wat hoger zouden staan, worden ze misschien nog es bekend in eigen land ook .

en dat heeft welke positieve consequentie tot gevolg ?

Posted by Pheatus on Sep-04-2005 22:04:

dat ze hier misschien in Belgi� eens door hebben dat DJ Ghost niet de enige bekende DJ is

Posted by Jasperovitsj on Sep-04-2005 22:06:

En dat Sven Lanvin alles behalve een trance dj is...

Posted by Eagle` on Sep-04-2005 22:23:

quote:
Originally posted by Pheatus
dat ze hier misschien in Belgi� eens door hebben dat DJ Ghost niet de enige bekende DJ is

dus ge vindt het belangerijk da ik noem maar wat CP, gekend is door jan met de pet, francinne van den bakker, ...

Hell I'm way out of the left field

Posted by mellow_head on Sep-04-2005 22:44:

Leftfield? Geef mij ma Illbient

Posted by Aur�lie on Sep-04-2005 23:37:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Stemt er eigenlijk niemand op Marko?

Ik heb op Marko gestemd . Hebben eveneens mijn stem : M.I.K.E , Airwave , Georges en Marco V (ja ik weet dat ie een Hollander is ).

Edit : Als beste Belg heb ik wel voor M.I.K.E gekozen

Posted by Wildfir3 on Sep-05-2005 03:23:

zolang iedereen uitgaat van "pfrt, die lijst is toch niet representatief" ofzoiets, gaat die dat ook niet zijn h�. Als ze uw top 5 vragen van ALLE dj's vind ik het een beetje onnozel om enkel Belgen te gaan spammen, enkel en alleen omdat het Belgen zijn

Anyway, geen belgen in mijn top 5, gewoon omdat er andere namen zijn die mij veel meer aanspreken. Daar is de lijst oorspronkelijk voor bedoeld.

Posted by djcresto on Sep-05-2005 10:04:

mike staat bij zoiezo op nr 1 in de top 5.

Voor de rest dit jaar enkel goeie sets gehoord van Georges, estuera, fred baker en Hermanos Inglesos.

Posted by djibberonacid on Sep-06-2005 21:29:

Coone!!!

Omdat het mijne maat is en wel stevig doorbonkt hehe

Posted by Bertn on Sep-06-2005 22:47:

quote:
Originally posted by djibberonacid
Coone!!!

Omdat het mijne maat is en wel stevig doorbonkt hehe

de jumpers hebben het beta forum gevonden!!

Posted by Wildfir3 on Sep-07-2005 13:35:

no pro, lager dan het prog-niveau kunnen we zoiezo ni dalen eh

Posted by djibberonacid on Sep-07-2005 21:41:

quote:
Originally posted by Bertn
de jumpers hebben het beta forum gevonden!!

Is da ni normaal dak op mijn kameraad stem???

Als DJ F.R.A.N.K. van de Carr� nu uw maat was zou ge daar toch ook op stemme??

btw FRANK suckt, Coone is best te doen voor ne keer

Cosmic Gate are my favourites maar niet Belgisch, geef mij maar stevige trance geen shit van de bovenste plank zoals veel van die saaie kut-trance van tegenwoordig!!

Posted by Push2005 on Sep-07-2005 21:50:

quote:
Cosmic Gate are my favourites maar niet Belgisch, geef mij maar stevige trance geen shit van de bovenste plank zoals veel van die saaie kut-trance van tegenwoordig!!

Ik hou ook wel van het stevigere werk; maar om nu te zeggen dat er veel gewone kut-trance is tegenwoordig... nah. Trouwens, qua producties vind ik cosmic gate toch wel afgeschreven, ze mogen wel eens met iets vernieuwends op de proppen komen. Ok, hun back2back cd is wel goed, maar alleen mix cd's zeggen zoveel niet imo...

Posted by djibberonacid on Sep-07-2005 21:54:

cosmic gate aan het werk is het beste wat ik ooit gezien heb en zal zien, hun producties vind ik toch ook wel top hoor, maar dat is voor iedereen verschillend he.

En natuurlijk is er momenteel nog goede trance, maar ik vind de trance van tegenwoordig iets te weinig uplifting met vaak zeer lange en monotone stukken.

Posted by Ladyblue on Sep-10-2005 09:33:

Airwave ruuuuuuulezzzz!!!!!!

Posted by Jakhira on Sep-10-2005 09:56:

quote:
Originally posted by Ladyblue
Airwave ruuuuuuulezzzz!!!!!!

Dat zou jij natuurlijk wel zeggen he

Posted by Lolo on Sep-12-2005 10:44:

quote:
Originally posted by Pumaz
Dat zou jij natuurlijk wel zeggen he

LOL, tja ik had toch aan mijn vrouw gevraagd om dit jaar ni te stemmen.

Eerlijk gezegd heb ik TOTAAL geen interesse voor dat soort "wedstrijden". Wat ik doe is geen wedstrijd. Elk jaar is het hetzelfde, doch wou ik dit jaar een ander standpunt adopteren, en ik heb aan veel mensen die mij dagelijks steunen eens gevraagd HELEMAAL NIET voor mij te stemmen.

Ik laat maar die Hollandse en Belgische business-hoeren hun media en invloed-spellekes spelen, als ze daarmee content zijn. "Vote for me", "vote for me" overal. Dat gaat weeral te ver met die dingen, volgens mij... Wie gaat #1 worden dit jaar? Dat kan mij niks schelen, eerlijk gezegd, wetend dat die persoon toch niks zal LEIDEN en alles voor zichzelf gaat doen ipv de clubscene te steunen, in the name of sacrosaint $$$$$$!

Die zijn allemaal aan't overdrijven met hun spam-mailouts, berichten op de site, en top model gedrag, dat is wat ik denk. Dat maakt ons allemaal blind en GEK, wij vergeten allemaal dat het enig dat telt, is op aarde samen leven als een sterke community, ni als nen stel klonen die allemaal blind worden ten opzichte van de realiteit.

Dat zijn mijn 2 eurocenten... Vote for your favourite if you want, but please NOT FOR ME!

Posted by Zehra on Sep-12-2005 11:49:

quote:
Originally posted by Lolo
Dat zijn mijn 2 eurocenten... Vote for your favourite if you want, but please NOT FOR ME!

too late!

Posted by mellow_head on Sep-12-2005 12:10:

All� jong Lolo, ni flauw doen he

Posted by FUSyke on Sep-12-2005 14:28:

quote:

btw FRANK suckt, Coone is best te doen voor ne keer

DJ F.R.A.N.K. valt zeer goed mee hoor. Zo goed dat ik volgend weekend nog eens naar hem ga luisteren. Heb je hem wel al eens horen draaien of ken je hem alleen van zijn producties?

Posted by Zehra on Sep-12-2005 21:08:

quote:
Originally posted by FUSyke
DJ F.R.A.N.K. valt zeer goed mee hoor. Zo goed dat ik volgend weekend nog eens naar hem ga luisteren. Heb je hem wel al eens horen draaien of ken je hem alleen van zijn producties?

Frank @ Dixies sucks, trust Jasper on that one!

Posted by djibberonacid on Sep-12-2005 22:54:

quote:
Originally posted by FUSyke

je ik heb hem al horen draaien en not convinced at all

Posted by FUSyke on Sep-13-2005 04:33:

Ik heb hem 2 weken geleden horen draaien en dan was het goed. Mss had ik die avond gewoon geluk Ik zal zien wat hij er dit weekend van terecht brengt.

Pages (3): « 1 [2] 3 »