TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- איזה עצבים שהארץ הזאת לא מבינה כלום מהחיים שלה....
Pages (2): « 1 [2]
וואי התחלתי לקרוא את הטרד
ועד שגיבשתי דעה, שכחתי חצי מהדברים
טוב נו, בקשר להתווכחות הניצחית בין "קלאבים לפריקים" (מאד פשטני)
אני גם נהנה משתי העולמות... כמו שרשמתי בטרד אחר, לא זוכר.
בכל מקרה, למסיבה שאני הולך היום רשום
Dj Robert girelman - 100% pure house <- תסבירו לי את זה
Dj Idan gutman - Club trance, psychodalic trance...
תסבירו לי את זה...
אני לא מת על פול ואן דיאק ת'אמת אבל יש לו קטעים נחמדים
אהה ות'אמת
טראנס הרבה יותר שווה שהוא עם מילים...
יש פה כ"כ הרבה נושאים על ט'רד אחד ששכחתי מה לכתוב...
במסיבה בחנוכה בגעש תומאס תיקלט והיה לא רע בכלל- סופסוף מישהו מנגן שירים לא סתם להיטי ישראל...
זה מה שאני רוצה להוסיף לנשוא, אני לא אוהב את הקהל של הקלאברים בני העשרה בארץ, ולמרות שאני רק בן חמש עשרה וקצת מאוד, זה ממש מתסכל...
באים ל כל מיני כאלה שכאילו רוצים יאללה בלאגן וזהו, ואם לא תשים את כל רשימת הלהיטים שלהם
כאלה
Wק Will Survive
Back To Earth
Modjo
וכו'
בלי קשר לאם הם טובים או גרועים, הם יחרימו לך את המסיבה ויהיה ריק... אין פתיחות,
אני אוהב כ"כ הרבה טראקים שלא מוכרים בארץ ואני רואה פה שהם מוכרים, אם רק היו בארץ יותר כאלו שמוכנים לא רק למה שכולם רוקדים ויש כוסיות וכל החרא הזה....
אני אומר לכם מנקודת מבטו של אחד מהצעירים... גדל פה דור די מקולקל
| quote: |
| Originally posted by oDrori יש פה כ"כ הרבה נושאים על ט'רד אחד ששכחתי מה לכתוב... במסיבה בחנוכה בגעש תומאס תיקלט והיה לא רע בכלל- סופסוף מישהו מנגן שירים לא סתם להיטי ישראל... זה מה שאני רוצה להוסיף לנשוא, אני לא אוהב את הקהל של הקלאברים בני העשרה בארץ, ולמרות שאני רק בן חמש עשרה וקצת מאוד, זה ממש מתסכל... באים ל כל מיני כאלה שכאילו רוצים יאללה בלאגן וזהו, ואם לא תשים את כל רשימת הלהיטים שלהם כאלה Wק Will Survive Back To Earth Modjo וכו' בלי קשר לאם הם טובים או גרועים, הם יחרימו לך את המסיבה ויהיה ריק... אין פתיחות, אני אוהב כ"כ הרבה טראקים שלא מוכרים בארץ ואני רואה פה שהם מוכרים, אם רק היו בארץ יותר כאלו שמוכנים לא רק למה שכולם רוקדים ויש כוסיות וכל החרא הזה.... אני אומר לכם מנקודת מבטו של אחד מהצעירים... גדל פה דור די מקולקל |
| quote: |
| Originally posted by oDrori יש פה כ"כ הרבה נושאים על ט'רד אחד ששכחתי מה לכתוב... במסיבה בחנוכה בגעש תומאס תיקלט והיה לא רע בכלל- סופסוף מישהו מנגן שירים לא סתם להיטי ישראל... זה מה שאני רוצה להוסיף לנשוא, אני לא אוהב את הקהל של הקלאברים בני העשרה בארץ, ולמרות שאני רק בן חמש עשרה וקצת מאוד, זה ממש מתסכל... באים ל כל מיני כאלה שכאילו רוצים יאללה בלאגן וזהו, ואם לא תשים את כל רשימת הלהיטים שלהם כאלה Wק Will Survive Back To Earth Modjo וכו' בלי קשר לאם הם טובים או גרועים, הם יחרימו לך את המסיבה ויהיה ריק... אין פתיחות, אני אוהב כ"כ הרבה טראקים שלא מוכרים בארץ ואני רואה פה שהם מוכרים, אם רק היו בארץ יותר כאלו שמוכנים לא רק למה שכולם רוקדים ויש כוסיות וכל החרא הזה.... אני אומר לכם מנקודת מבטו של אחד מהצעירים... גדל פה דור די מקולקל |
אחי
קודם נגיע לגיל 35
יש לי עוד 21 שנים ברוך השם
ואז באמת נוכל לדבר
| quote: |
| Originally posted by DJ-Energy אחי קודם נגיע לגיל 35 יש לי עוד 21 שנים ברוך השם ואז באמת נוכל לדבר |
חחחח למה אתה רוצה להיות בן 35,
זה כמו הזה שכבר רצה להיות בן 18
מה אתם דפוקים, ?? תהנו מהחיים
ובקשר לטרד, אני לא חושב שאתם צודקים, טראק שהוא טוב
הוא מוערך בדיסקוטק ולא משנה מי הקהל
ות'אמת... יש ממוסחרים שאני גם מעדיף לשמוע במסיבה
תודו שעדיין רפטור - ריבה, עושה לכם את זה
| quote: |
| Originally posted by DjChook חחחח למה אתה רוצה להיות בן 35, זה כמו הזה שכבר רצה להיות בן 18 מה אתם דפוקים, ?? תהנו מהחיים ובקשר לטרד, אני לא חושב שאתם צודקים, טראק שהוא טוב הוא מוערך בדיסקוטק ולא משנה מי הקהל ות'אמת... יש ממוסחרים שאני גם מעדיף לשמוע במסיבה תודו שעדיין רפטור - ריבה, עושה לכם את זה |
סליחה שקראתי לך "הזה"
וסבבה
| quote: |
| Originally posted by Dj Moriano אני התכוונתי לעוד 10-12 שנה שאני ואתה וכו' ניהיה בני 25 בערך ומורן וגיל ונמרוד וכו' יהיו בני 35 בערך קצת פחות |
או משהו
קיצר כל מה שאני אומר הוא ש
LET'S STAY YOUNG 4EVER
פיטר-פן שולט
| quote: |
| Originally posted by DjChook קיצר כל מה שאני אומר הוא ש LET'S STAY YOUNG 4EVER פיטר-פן שולט |
| quote: |
| Originally posted by Dj-2TaLL חחחחחחחחחחחחחחחח קרעת אותי... לא יודע בן כמה אתה חושב שאני אבל אני כולו 2-3 שנים יותר זקן ממך... אז אם אתה תיהיה בן 25 ואני ומורן (שהוא בן 19 או משהו אני חושב.) אני יהיה 28... או משהו35... חחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
הפוסטים מתחילים כבר להימרח...
| quote: |
| Originally posted by DjChook פיטר-פן שולט |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.