TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto is gestopt met Gouryella
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Bouma-Bros on Dec-21-2001 12:34:

quote:
Originally posted by Gurian
Ik denk dat het niet veel uitmaakt dat Ti�sto eruit stapt.
Ma Gouryella moet wel blijven bestaan. T zijn altijd vet relaxte
nummers.
En dat Ti�sto altijd in de schaduw heeft gestaan bij Ferry Corsten
dat zal ook wel altijd zo blijven.
Corsten is gewoon masterlijk

Je krijgt het voor mekaar om op de valreep van 2002 toch nog de grootste grap van het jaar te maken.....

Tiesto in de schaduw van Ferry Corsten?!

Tiesto wil niks te maken hebben met de CHEESY producties die Ferry maakt. Als je Ferry's producties kwaliteit noemt moet je nog maar es goed luisteren naar Dance Valley Theme.... en die gaan vergelijken met Urban Train....

Posted by Bouma-Bros on Dec-21-2001 12:40:

Op een Engels Messageboard is ook een discussie losgebarsten over dit onderwerp. Deze uitspraak omvat eigenlijk alles:

"Ferry Corsten on the other hand is a CRAP DJ who's productions are so dated and CRAP that Tiesto probably no longer wants his name associated with the cheese-fests that Ferry does (not arguing that they are still personal friends). The two have gone totally different ways and Tiesto has left Ferry for dust."

Posted by mido on Dec-21-2001 13:02:

Urban Train is dus echt een schijt nummer. *WaLG*

Posted by Akira on Dec-21-2001 13:34:

quote:
Originally posted by AFTERNATIVE
volges mij ben jij hier superlang niet gweest

heb jij het tegen mij ??? en ja het klopt ik ben hier inderdaad een tijd niet meer geweest....

Posted by Akira on Dec-21-2001 13:36:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros

Je krijgt het voor mekaar om op de valreep van 2002 toch nog de grootste grap van het jaar te maken.....

Tiesto wil niks te maken hebben met de CHEESY producties die Ferry maakt. Als je Ferry's producties kwaliteit noemt moet je nog maar es goed luisteren naar Dance Valley Theme.... en die gaan vergelijken met Urban Train....

Met jullie valt ook niet te discuseren betreft Tiesto...want jullie zijn op en top TIESTO wat natuurlijk jullie grootste recht is.
Maar sommige houden er namelijk een andere mening op na.

Posted by magrec on Dec-21-2001 13:46:

i agree with the bouma bros

ferry is cheese...

Posted by Blik on Dec-21-2001 14:34:

quote:
Originally posted by Akira

Met jullie valt ook niet te discuseren betreft Tiesto...want jullie zijn op en top TIESTO wat natuurlijk jullie grootste recht is.
Maar sommige houden er namelijk een andere mening op na.

ben ik het voor de volle 100% mee eens

ik vind ze allebei wel masterlijk, en ik heb ferry eigenlijk nog nooit echt cheesey horen draaien.....

Posted by Dj Lex on Dec-21-2001 15:25:

Eerste keer dat ik hem helemaal lees
Nou ja jammer hoor dat ze uit elkaar zijn, maar ja hoe kan je nou in je eentje doorgaan met diezelfde naam, beetje dom, maar ja. Kan er niet echt wakker van liggen
En van dat Tiesto in de schaduw van Ferry is gelul. Iedereen kent ze hier beide, maar hierbuiten is Tiesto tochwel ff wat bekender dan Ferry an idd als je DV theme alleen al hoort moet je al huieln, sets vind ik niet eens zo slecht, maar Tiesto staat toch wel een paar niveautjes hoger en dat stukje op dat andere forum vind ik helemaal geweldig, maar ook niet helemaal waar denk ik.

Posted by moogwai on Dec-22-2001 15:21:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros

Qua producer STOND Tiesto idd in de schaduw van Ferry Corsten.. en qua dj is dit juist weer omgekeert

Maar de laatste 2 jaar.. is Tiesto zeker Ferry Corsten voorbijgegaan
Vooral dit jaar is echt een Topjaar van Tiesto.. met zijn album en als hoogtepunt Suburban Train en Flight 643 Terwijl Ferry ook zeker wel een leuk albumpje heeft.. maar behalve Exhale niet echt een topper heeft geproduceert, en zijn remixen waren ook niet echt denderend, zeker als je dit vergelijkt met de remixen van Tiesto.

Maar over die tweede zin, heb je eigenlijk best wel gelijk, want draait Tiesto wel eens iets van Ferry Corsten??? Volgens mij bar weinig, maar ook de producties van Armin van Buuren... draaide Tiesto weleens The Sound Of Goodybe of Clear Blue Moon??? Ik heb dan geen Solo meegemaakt, maar van al de Tiesto sets/cd's die ik heb, moet ik echt gaan zoeken naar producties/remixes van Ferry of Armin. (en tot mijn verbazing kon ik ook ECHT niks vinden )

En als dj's vind ik ze beide top.... als ze maar niet TE veel progressive **** (sensuur ) van Max Graham of Kleinenberg etc gaan draaien tenminsten, terwijl de progressive van L-vee of M.I.K.E. wel weer top is

Posted by Dj Alpha on Dec-22-2001 17:35:

quote:
Originally posted by moogwai
Maar de laatste 2 jaar.. is Tiesto zeker Ferry Corsten voorbijgegaan

commercieel gezien

Posted by moogwai on Dec-22-2001 19:16:

quote:
Originally posted by Dj Alpha

commercieel gezien

dat zeg jij.. mij boeit dat commerciele gedoe helemaal niks...

Ik heb het gewoon over de kwaliteiten als producer

Posted by Massive on Dec-22-2001 19:23:

quote:

maar behalve Exhale niet echt een topper heeft geproduceert

*AHUM*... Needlejuice..Elevate...Solstice... toptjoens!!! alleen nie los op vieniel enzow maar wel toptracks op ze album

Posted by moogwai on Dec-22-2001 19:32:

quote:
Originally posted by DJ_Massive

*AHUM*... Needlejuice..Elevate...Solstice... toptjoens!!! alleen nie los op vieniel enzow maar wel toptracks op ze album

Zeker wel goede nummers ja.. maar ik vind ze ook weer net geen top... en dit heeft ook wel te maken dat ik ze (behalve Needlejuice) eigenlijk alleen van zijn album ken.. en verder heb ik ze nergens gehoord. Maar goed in ieder geval zitten deze nummers niet bij mijn "100 beste nummers van dit jaar"

Posted by Massive on Dec-22-2001 19:33:

quote:

dit heeft ook wel te maken dat ik ze (behalve Needlejuice) eigenlijk alleen van zijn album ken.. en verder heb ik ze nergens gehoord. Maar goed in ieder geval zitten deze nummers niet bij mijn "100 beste nummers van dit jaar"

hehe okee i agree

Posted by TranceFool on Dec-23-2001 11:38:

Tsja we hebben het hier over een kwestie van smaak, en over smaak valt niet te twisten (das mijn wijze les van vandaag)

Mijn mening: Ik vind het album van System F ech wel super, vooral Elevate vinnik top, verder heeft Ferry vinnik dit jaar ook een aantal goede remixes afgeleverd. Wat Tiesto betreft: mooi album uitgebracht (soms wel lekker vinnik, maar ietsie te rustiger voor mij) en twee goeie tracks uitgebracht FLight en Urban Train.
Tsja hoe je deze met elkaar moet vergelijken kwa producen weet ik nie, want et is gewoon een kwestie van smaak.

De een noemt Ferry cheese en de ander noemt et goede uplifting trance. En je kan Tiesto te rustig noemen wat je niet bevalt, of hem een producer vinden die veel gevoel in zijn tracks legt

Posted by Jukx on Dec-23-2001 16:24:

quote:
Originally posted by TranceFool
Tsja we hebben het hier over een kwestie van smaak, en over smaak valt niet te twisten (das mijn wijze les van vandaag)

Over smaak valt inderdaad niet te twisten, je kan echter wel (naar mijn mening) dj's of muziek met elkaar vergelijken op het gebied van "cheezieness". En d��r valt dus duidelijk wel over te twisten.
Het is altijd wel heel makkelijk om kritiek te parreren met "tja, smaken verschillen he." Dat gaat namelijk maar tot op zekere hoogte op... vind ik.

Maar goed, ik ga hier geen uitspraken doen over het feit dat Tiesto, dan wel Ferry de beste zou zijn. Het enige wat ik wilde zeggen was:

lekker boeiend dat Gouryella uit elkaar zijn! het is jammer maar helaas.. ik neem aan dat er genoeg andere producers zijn die voor goede trance kunnen zorgen.

Posted by PCP2017 on Dec-24-2001 18:21:

Dat is ook vreemd Corsten zei donderdag in Sydney dat ie na zijn Oz-MoS-tour terug naar Europa gaat om de nieuwe Gouryella te produceren met Verwest?
Corsten in Sydney
Dat persbericht is van voor de 19de, interview met Ferry was de 20ste???
Iemand........?

Posted by TranceFool on Dec-24-2001 18:24:

quote:
Originally posted by PCP2017
Dat is ook vreemd Corsten zei donderdag in Sydney dat ie na zijn Oz-MoS-tour terug naar Europa gaat om de nieuwe Gouryella te produceren met Verwest?
Corsten in Sydney
Iemand........?

Hmmm das idd erg vaag, als het klopt wat jij zegt. Ik zou et nie weten, sorry

Posted by Subsonik on Dec-24-2001 18:55:

quote:
Originally posted by PCP2017
Corsten in Sydney
Iemand........?

kheb ff dat filmpje gekijkt en er staat 20 oktober en geen 20 december.......jammer

Posted by PCP2017 on Dec-24-2001 19:41:

Klopt!
Thnx!
Dacht al, erg vreemd als Corsten zoiets nog zou zeggen nadat ze uitelkaar zijn gegaan.
Ik had die set van Corsten in Sydney pas recent gedownd en de link naar het interview stond ook pas sinds kort op main TA-forum, dus ging er eigenlijk wel vanuit dat het om december ging en niet om ouwe shit van oktober.
Dom,dom,dom!

Posted by Partyhardy! on Dec-29-2001 11:30:

nieuw bericht van Ti�sto zelf=>

okay na het gespeculeer heeft Ti�sto zelf maar even geantwoord;

bron=> www.trance.nu

This morning Arny Bink from Black Hole contacted Trance.nu and handed over a statement from no less than Dj Ti�sto himself. This is what Tijs has to say about the situation:

Hi,
I regret the fact that Ferry and I don't have the time to make a new Gouryella. If you want to produce a good track you need to have time and at this moment we are both to busy to sit down together. The Purple Eye Record Company is pressuring for a new Gouryella single but I think you can't rush things. You can't just make a new Gouryella single in a day.
I am very busy with my own schedule, producing, remixing and touring around the world. So is Ferry. I have great respect for Ferry and think he is one of the best producers of electronic dance music in the world. He brought trance to a new level.

This takes me to the second issue,the review in Mixmag.
I never said the i am not just a new Ferry Corsten, my excact words were:
I have always been in the shadow of Ferry Corsten with my productions,
that's why i am proud on my "in my memory" album because i did that by
myself. The press always rewrites your words and they are always looking for
a new sensation.

So, we split up, but mainly because Purple Eye wanted a new Gouryella
single RIGHT NOW. This doesn't say we won't make a new Gouryella together in
the future, we are still good friends and I have great respect for Ferry
Corsten.

Happy New Year to everybody at Trance.nu,
love,

Ti�sto.

Posted by babbel on Dec-29-2001 12:21:

quote:

Ik heb dan geen Solo meegemaakt, maar van al de Tiesto sets/cd's die ik heb, moet ik echt gaan zoeken naar producties/remixes van Ferry of Armin. (en tot mijn verbazing kon ik ook ECHT niks vinden )

Magik 4 track 12 : armin - communication

hou het maar op de uitzondering die de regel bevestigd

Posted by eXos on Dec-29-2001 12:30:

LOL, wat dacht je. Ik heb ook nog ergens een account op TA.com.

Ah je bent member nr. 37.

Date Registered: Sep-02-2000
Status: trancEaddict
Total Posts: 32 (0.07 posts per day)

LOL

Welkom Back zullen we dan maar zegge

Pages (2): « 1 [2]