TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- weekend 28 - 31 oktober
Pages (17): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »
| quote: |
| Originally posted by djcresto een uur een half van in antwerpen aan normaal tempo |
| Originally posted by Xilver De laatste keren hadden we toch wat pech met file he. Hoewel, dat was richting Amsterdam. |
ik ben van de partij de 29ste in de asta
| Originally posted by TOR is dezelfde richting, h�.. het is rond Rotterdam waar alles doorgaans vastzit. de laatste keer wel geen last gehad, maar toen waren we er vrij vroeg bij. Den Haag valt nog mee qua afstand.. Amsterdam is redelijk ver, vind ik. |
Toch wel stukje verder ze 
Maar is idd niet zo heel lang rijden, vond het ook goed meevallen
Normaalgezien heb'k dan mijne nieuwe bak, dus niet meer met de krotpeugeot naar Holland 
| een uur een half van in antwerpen aan normaal tempo |
| Originally posted by diddi Den Asta ligt toch in Den Haag h�? Gij doet dan 10 minuten over de afstand Brussel - Antwerpen? |
| Originally posted by diddi Den Asta ligt toch in Den Haag h�? Gij doet dan 10 minuten over de afstand Brussel - Antwerpen? |
| Originally posted by Kaidreas ja inderdaad als ge bij tom in de auto zit, hebt ge soms den indruk dat ge in hyperspace zit |
| Originally posted by Kaidreas ja inderdaad als ge bij tom in de auto zit, hebt ge soms den indruk dat ge in hyperspace zit |

't Is trouwens sowieso ferm verbeterd hoor, ik hou me nu quasi altijd aan de snelheid.
^jajaja jonnies hebben voor alles wel een uitleg 
| Originally posted by Xilver Chance voor ulle dat mijn peugeotke het niet verder kan trekken dan 160km/u, en dan nog met max 2 personen in de auto ![]() Kzal maar oppassen als'k binnenkort eindelijk mijnen Astra GTC onder m'n gat heb, want met die bak af te betalen kan ik me echt wel geen boetes veroorloven 't Is trouwens sowieso ferm verbeterd hoor, ik hou me nu quasi altijd aan de snelheid. |
| Originally posted by Eagle` hoeveel vraagt da per maand om af te betalen josse ? |
Als ge per s� zo ne auto wilt, moet ge ook ni zeuren
[j/k he
]
31/10 M.I.K.E. �n Matt Darey 
Komt Matt Darey diezelfde avond ook in Illusion draaien?
Woohoo
als dat het geval is 
Zeer goed nieuws!!!
Inderdaad, Matt wil ik ook wel eens aan het werk horen 
Ik hoop dat jullie allemaal genoten of nog gaan genieten van jullie weekend. Ik heb weeral een heel weekend moeten werken. Het is nu 6 u en ik moet over een half uurke op werk zijn. Hopelijk zorgt het werk er niet voor dat ik niks anders als saaie weekends tegemoet ga. Want ik zou toch nog eens graag met de beta's op stap gaan 
Groetjes
TatanaGirl
En Erick E komt ook in de level op 31/10.
EDIT: Hier kan je een setje downloaden van Matt Darey:
http://electrosets.forumactif.com/v...ght=matt+darey
Als ik dit zo hoor dan gaat dat daar een lekker feestje worden:crazy
| Originally posted by TatanaGirl Ik hoop dat jullie allemaal genoten of nog gaan genieten van jullie weekend. Ik heb weeral een heel weekend moeten werken. Het is nu 6 u en ik moet over een half uurke op werk zijn. Hopelijk zorgt het werk er niet voor dat ik niks anders als saaie weekends tegemoet ga. Want ik zou toch nog eens graag met de beta's op stap gaan ![]() Groetjes TatanaGirl |
29 oktober : trance classix @ Illusion 
Sorry, voor mijn gekke post, ik had me vergist. Ge ziet dat werken met demente bejaarden uw hersenen kan schaden
Ik zie net dat ik volgende maand dat weekend vrij heb, dus misschien kan ik ook mee komen. Zou nog wel eens leuk zijn om met de beta's ergens naar toe te gaan.
Groetjes
TatanaGirl
Illusion is precies iets vet van plan !!!
Man man naar dat weekend/feestje zie ik uit !