TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [28-10-2005] LEF: The Politics Of Dancing 2 Tour (Ferry & Paul) - Escape, Amsterdam
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »
| quote: |
| Originally posted by DJ_Siesta je toevallig niet naar chn in leeuwarden naar school he |
| Originally posted by HBtje hehe jij wel ? ik zit op de nhl, doe verkeerskunde |
| Originally posted by DJ_Siesta haha ja ik wel ja, zit je nu voor die friese griet in leeuwarden op school? verkeerskunde lijkt me trouwens echt een bout opleiding |
Kaartje is binnen! Nu al zin! Mn eerste feest weer sinds Dance Valley 
| Originally posted by @win Kaartje is binnen! Nu al zin! Mn eerste feest weer sinds Dance Valley |
| Originally posted by jp Dude you need to get out more |
Ik ga verder wat vaker naar de kroeg hier
| Originally posted by @win Tsja ik moet ook nog geld overhouden om wat leuks te doen met mn vriendin he ![]() |

Ik zou er best een paar centen voor over hebben als ze na de sex weer zou vertrekken
| Originally posted by eieregooie Moet je ervoor betalen dan? |
Als PvD niet zou draaien, was dit misschien wel interessant geweest, haha
Maar heb de laatste tijd ook weinig geld te besteden voor feestjes 
Aanwezig...!
Wij wilde al een keer naar amsterdam gaan om daar een feest te bezoeken in een club. En dit lijkt me wel een zeer goed feestje. Paul van Dyk vind ik echt super en na het luisteren van de Creamfields cd en Passport Kingdom of the Netherlands zie ik het ook wel zitten om Ferry Corsten weer eens live te zien!
Ben alleen benieuwd hoe Ronald van Gelderen draait.
Voor de mensen die 6uurtjes niet genoeg vinden is dit misschien iets:
3FM radio presents Ferry Corsten pre party
presentation: Lantinga & Swijnenberg
DJ's: Ferry Corsten + Rec Execs on the decks
Entrance: free entrance & guestlist
doors close when full // time: 17.00-23.00h
for more info: www.ferrycorsten.com
Griebels, weer zo'n topic en feest waar ik finaal overheen gekeken heb. Ik moet ECHT weer wat aan de studie gaan doen want de scherpte is ver te zoeken
. Eens kijken of er nog steeds kaarten in de voorverkoop zijn want dit lijkt me wel wat
.
| Originally posted by kolkiewolkie Griebels, weer zo'n topic en feest waar ik finaal overheen gekeken heb. Ik moet ECHT weer wat aan de studie gaan doen want de scherpte is ver te zoeken . Eens kijken of er nog steeds kaarten in de voorverkoop zijn want dit lijkt me wel wat . |
| Originally posted by jp er zijn nog tiks |
| Originally posted by Unique2701 Voor de mensen die 6uurtjes niet genoeg vinden is dit misschien iets: 3FM radio presents Ferry Corsten pre party presentation: Lantinga & Swijnenberg DJ's: Ferry Corsten + Rec Execs on the decks Location: De Kroon (naast de escape) Entrance: free entrance & guestlist doors close when full // time: 17.00-23.00h for more info: www.ferrycorsten.com |
)
Ik heb er wel eens wat gedronken. Was niet echt goedkoop als ik het me goed herinner.

EDIT: http://www.dekroon.nl/index.html 
| Originally posted by Bailey Ik heb er wel eens wat gedronken. Was niet echt goedkoop als ik het me goed herinner. ![]() EDIT: http://www.dekroon.nl/index.html |

dat is meestal wel waar voor je 5 euri 

Kun je er ook makkelijk parkeren?
Zoja, waar ergens en kun je mij iets van een route beschrijving geven, of een straatnaam zodat ik het zelf ff kan zoeken..
| Originally posted by MennoB Kun je er ook makkelijk parkeren? Zoja, waar ergens en kun je mij iets van een route beschrijving geven, of een straatnaam zodat ik het zelf ff kan zoeken.. |
| Originally posted by jp De Escape zit rechts naast Cafe Kroon |
| Originally posted by MennoB Kun je er ook makkelijk parkeren? Zoja, waar ergens en kun je mij iets van een route beschrijving geven, of een straatnaam zodat ik het zelf ff kan zoeken.. |
terug naar Leeuwarden is ook teh horror... trein gaat pas om half 7 en ben dan ook pas rond 9 uur thuis 
Ik ben meestal rond de vijftien euro kwijt. Kan me niks boeien omdat ik weet dat m'n Subje daar warm en veilig staat