TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TA in training
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »


Posted by Marco Harleman on Dec-21-2001 15:52:

ik heb net gezien dat ik inmiddels van junior trance addict veranderd ben in trance addict. Das zeer zeker fraai. Hoe verloopt dat schema eigenlijk??? Bij 20 posts naar junior, en dan????


Posted by Ruben_Dubbink on Dec-21-2001 16:02:

ff terugkijken in je post Marco

Trance Addict In Training -> Junior Tranceaddict -> Tranceaddict
-> Senior Tranceaddict -> Supreme Trance Addict -> Eigen naam.

GreetZ RubDub


Posted by Dj Alpha on Dec-22-2001 06:48:

we zijn weer lekker bezig zie ik... achja..

Maar hier op Holland forum post idd niemand voor de count


Posted by Yarnie on Dec-22-2001 07:19:

quote:
Originally posted by Dj Alpha
we zijn weer lekker bezig zie ik... achja..

Maar hier op Holland forum post idd niemand voor de count


ownee


Posted by Yarnie on Dec-22-2001 07:21:

k anders wel


Posted by Yarnie on Dec-22-2001 07:24:

whahahaahah


Posted by Rudy on Dec-22-2001 13:15:

quote:
Originally posted by Akira


HAHAHA ja dat is het TA forum voor toch...ik weet niet hoe het de laatste tijd hier is gegaan maar eerder had ik ook wel van die lekkere gevechten hiero


Ja idd, er waren vroeger altijd gevechten, gelukkig was ik er nooit bij betrokken........


Posted by Massive on Dec-22-2001 15:27:

gevechten??? relluhh ??? WAAR WAAAR WAAR

wie wil...


Posted by Flipper01 on Dec-22-2001 15:29:

Talking

quote:
Originally posted by Henkie_henk
kome ook weer vette feesten waar jean draait by the weej..


WANNEER??? Ik heb gehoord dat Dj Jean echt suppergoed kan draaien dus dat wil ik wel eens zien...

quote:
Originally posted by Rudy
Ja idd, er waren vroeger altijd gevechten, gelukkig was ik er nooit bij betrokken........

Daarom heet ie ook TA Public Enemy #1.... hij moest altijd alles sussen hier


Posted by Dj Lex on Dec-22-2001 15:35:

LOL vroeger was het idd veel rellen, naja vroeger mpaar maandjes geleden, maar nu sust het een beetje in.


Posted by Henkie_henk on Dec-22-2001 15:36:

quote:
Originally posted by Flipper01


WANNEER??? Ik heb gehoord dat Dj Jean echt suppergoed kan draaien dus dat wil ik wel eens zien...



Weet niet ik heb alle foldertjes meegenomen en in de putjes gestopt..


Posted by Dj Alpha on Dec-22-2001 17:31:

quote:
Originally posted by Dj Lex
LOL vroeger was het idd veel rellen, naja vroeger mpaar maandjes geleden, maar nu sust het een beetje in.


We worden allemaal ouder duz verstandiger he
whehehe


Posted by Akira on Dec-23-2001 21:24:

quote:
Originally posted by New Wave
JASON!!!! ouwe duimdouwer!

Lang niet gesproken, je moet me nog eens een keertje die 2 meidjes aan me voorstellen, die 2 die je mee naar de klaveet had genomen gheghe
Stage bijna afgelopen in A'dam?

LATAH!


Hey timmmie...Nee inderdaad een tijd niet meer gesproken.OOk al echt een tijd niet meer in de KLVT geweest hehehe.Ik moet eigenlijk nog wel een keer gaan voor die ene blonde chick

Laatst zou ik naar de klubheads gaan maar is toen niet doorgegaan...Omdat we iets te veel hadden lopen zuipen en tegenwoordig rijden al die kutbussen ook al niet meer dus.

Welke 2 meisjes had ik toen mee in de klaveet ??het moet echt wel tijden zijn geleden want de laatste keer was volgens mij met johan gielen...NOg een maandje en dan is mijn stage afgelopen dus dat is wel relaxt ) spreek je snel weer..


Posted by Miss Proximus on Dec-23-2001 21:31:

quote:
Originally posted by Dj Lex
LOL vroeger was het idd veel rellen, naja vroeger paar maandjes geleden, maar nu sust het een beetje in.


ja...hoe komt dat eigenlijk


ennu...henkie.....doe toch s normaal....LOL sinds wanneer zijn er opeens zoveel mannen ongesteld


Posted by eXos on Dec-23-2001 23:08:

Ik vind dat iedereen gewoon z'n grote vertiefde klotebek moet houden.




Nou, is dat nu niet LOL


Posted by aphex on Dec-23-2001 23:19:

LOL!



(Dit is absoluut mijn beste post van de 5 die ik nu in ruim een half jaar heb gedaan )

[edit]
Dubieus, het schijnen er 21 te zijn... ach het zal allemaal wel
[/edit]


Posted by Opti on Dec-23-2001 23:20:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik vind dat iedereen gewoon z'n grote vertiefde klotebek moet houden.






Nou, is dat nu niet LOL


De Priest heeft gesproken...

Wat is ie toch een diplomaat


Posted by Dj Lex on Dec-24-2001 15:31:

Zullen we weer gewoon relthreadje maken. Zo is het ook saai en voel de spanningen heir en daar alweer oplopen. Gewoon een relletje is iedereen weer twee maanden rustig of zoals ik altijd


Posted by aphex on Dec-24-2001 18:00:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Zullen we weer gewoon relthreadje maken. Zo is het ook saai en voel de spanningen heir en daar alweer oplopen. Gewoon een relletje is iedereen weer twee maanden rustig of zoals ik altijd


Goed idee, DE kans voor mij om wat posts te scoren want ik voel dat niet iedereen blij met me is (als luie zak), bijv. in #taforum krijg ik regelmatig een verwijt of 2 van onze lieve Henkie_@ap en ons Blikkenmannetje kan ook wel es te scherp uit de hoek komen

(Hopelijk is dit een goede aanzet tot wat steviger taalgebruik, kunnen eindelijk alle remmen los)


Posted by New Wave on Dec-24-2001 18:20:

quote:
Originally posted by Akira


Hey timmmie...Nee inderdaad een tijd niet meer gesproken.OOk al echt een tijd niet meer in de KLVT geweest hehehe.Ik moet eigenlijk nog wel een keer gaan voor die ene blonde chick

Laatst zou ik naar de klubheads gaan maar is toen niet doorgegaan...Omdat we iets te veel hadden lopen zuipen en tegenwoordig rijden al die kutbussen ook al niet meer dus.

Welke 2 meisjes had ik toen mee in de klaveet ??het moet echt wel tijden zijn geleden want de laatste keer was volgens mij met johan gielen...NOg een maandje en dan is mijn stage afgelopen dus dat is wel relaxt ) spreek je snel weer..


gheghe ik heb dat meidje al een poosje nie gezien...
Met de klubbheads was het echt retedruk.......en kut :-)
Kweet ni emeer welke 2 meidjes je bij je had.

Ja kutbussen rijden niet meer, werden met stenen bekogeld....beetje sneuje kindjes tegenwoordig...........


Posted by New Wave on Dec-24-2001 18:22:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Zullen we weer gewoon relthreadje maken. Zo is het ook saai en voel de spanningen heir en daar alweer oplopen. Gewoon een relletje is iedereen weer twee maanden rustig of zoals ik altijd


Ja dat kwam omdat jij weg was nerd....jij was altijd diegene die er om vroeg........


Posted by aphex on Dec-24-2001 18:26:

quote:
Originally posted by New Wave


Ja dat kwam omdat jij weg was nerd....jij was altijd diegene die er om vroeg........


Tsk tsk, nerd, auw fok dat doet pijn.. snikkel bips is nog gemeener


Posted by TimeportE on Dec-24-2001 19:16:

jeeeh weer een rel thread.. altijd leuk!! jammer alleen dat rudy nu niet meer zo vaak kan posten, was altijd een mooi gezicht hoe hij vele mensen tegen zich wist te krijgen door soms eigenlijk best zinvolle threads te posten (hoor ik hier asielzoekers ) ..


Posted by kolkiewolkie on Dec-24-2001 20:02:

als jullie die augurken koppen van jullie nou weer tussen de benen van jullie vriendin leggen ipv voor de computer te zitten dan kunnen we hier weer verder met 'serieuze'shit

ja
zo, ben ik ook weer tevreden

I mean : shut the FUCK up!!!

greetz, well, antigreetz kolkiewolkie


Posted by Gurian on Dec-24-2001 21:08:

Euhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....

Kent iemand hiero ook zo iets als kerstgedachten??��

Zo niet dan moeje het ff zeggen dan ga ik ook ff meedoen


Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.