TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TA in training
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
ik heb net gezien dat ik inmiddels van junior trance addict veranderd ben in trance addict. Das zeer zeker fraai. Hoe verloopt dat schema eigenlijk??? Bij 20 posts naar junior, en dan????
ff terugkijken in je post Marco
Trance Addict In Training -> Junior Tranceaddict -> Tranceaddict
-> Senior Tranceaddict -> Supreme Trance Addict -> Eigen naam.
GreetZ RubDub
we zijn weer lekker bezig zie ik... achja..
Maar hier op Holland forum post idd niemand voor de count 
| quote: |
| Originally posted by Dj Alpha we zijn weer lekker bezig zie ik... achja.. Maar hier op Holland forum post idd niemand voor de count |
k anders wel
whahahaahah
| quote: |
| Originally posted by Akira HAHAHA ja dat is het TA forum voor toch...ik weet niet hoe het de laatste tijd hier is gegaan maar eerder had ik ook wel van die lekkere gevechten hiero ![]() |
gevechten??? relluhh ??? WAAR WAAAR WAAR
wie wil...

| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk kome ook weer vette feesten waar jean draait by the weej.. |

| quote: |
| Originally posted by Rudy Ja idd, er waren vroeger altijd gevechten, gelukkig was ik er nooit bij betrokken........ |
LOL vroeger was het idd veel rellen, naja vroeger mpaar maandjes geleden, maar nu sust het een beetje in.
| quote: |
| Originally posted by Flipper01 WANNEER??? Ik heb gehoord dat Dj Jean echt suppergoed kan draaien dus dat wil ik wel eens zien... ![]() |
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex LOL vroeger was het idd veel rellen, naja vroeger mpaar maandjes geleden, maar nu sust het een beetje in. |

| quote: |
| Originally posted by New Wave JASON!!!! ouwe duimdouwer! Lang niet gesproken, je moet me nog eens een keertje die 2 meidjes aan me voorstellen, die 2 die je mee naar de klaveet had genomen gheghe Stage bijna afgelopen in A'dam? LATAH! |

) spreek je snel weer..
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex LOL vroeger was het idd veel rellen, naja vroeger paar maandjes geleden, maar nu sust het een beetje in. |

Ik vind dat iedereen gewoon z'n grote vertiefde klotebek moet houden.
Nou, is dat nu niet LOL 
LOL!
(Dit is absoluut mijn beste post van de 5 die ik nu in ruim een half jaar heb gedaan
)
[edit]
Dubieus, het schijnen er 21 te zijn...
ach het zal allemaal wel
[/edit]
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Ik vind dat iedereen gewoon z'n grote vertiefde klotebek moet houden. Nou, is dat nu niet LOL |





Zullen we weer gewoon relthreadje maken. Zo is het ook saai en voel de spanningen heir en daar alweer oplopen. Gewoon een relletje is iedereen weer twee maanden rustig of zoals ik altijd 


| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Zullen we weer gewoon relthreadje maken. Zo is het ook saai en voel de spanningen heir en daar alweer oplopen. Gewoon een relletje is iedereen weer twee maanden rustig of zoals ik altijd ![]() ![]() |
| quote: |
| Originally posted by Akira Hey timmmie...Nee inderdaad een tijd niet meer gesproken.OOk al echt een tijd niet meer in de KLVT geweest hehehe.Ik moet eigenlijk nog wel een keer gaan voor die ene blonde chick ![]() Laatst zou ik naar de klubheads gaan maar is toen niet doorgegaan...Omdat we iets te veel hadden lopen zuipen en tegenwoordig rijden al die kutbussen ook al niet meer dus. Welke 2 meisjes had ik toen mee in de klaveet ??het moet echt wel tijden zijn geleden want de laatste keer was volgens mij met johan gielen...NOg een maandje en dan is mijn stage afgelopen dus dat is wel relaxt ) spreek je snel weer.. |
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Zullen we weer gewoon relthreadje maken. Zo is het ook saai en voel de spanningen heir en daar alweer oplopen. Gewoon een relletje is iedereen weer twee maanden rustig of zoals ik altijd ![]() ![]() |
| quote: |
| Originally posted by New Wave Ja dat kwam omdat jij weg was nerd....jij was altijd diegene die er om vroeg........ |
jeeeh weer een rel thread.. altijd leuk!! jammer alleen dat rudy nu niet meer zo vaak kan posten, was altijd een mooi gezicht hoe hij vele mensen tegen zich wist te krijgen door soms eigenlijk best zinvolle threads te posten (hoor ik hier asielzoekers
) ..
als jullie die augurken koppen van jullie nou weer tussen de benen van jullie vriendin leggen ipv voor de computer te zitten dan kunnen we hier weer verder met 'serieuze'shit
ja
zo, ben ik ook weer tevreden
I mean : shut the FUCK up!!!
greetz, well, antigreetz kolkiewolkie
Euhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....
Kent iemand hiero ook zo iets als kerstgedachten??��
Zo niet dan moeje het ff zeggen dan ga ik ook ff meedoen 

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.