TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Zot-gedraaide Tracks
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Out Of Grace - Anglia Southside Spinners - Luvstruck Silvio Ecomo - No dip Speedy J - Pull over Karlos Mendez - Sex-a-phone En nog een hoop van die platte en afgezaagde retro-boenk |
| quote: |
| Originally posted by Dark Apostle Marshal Masters - Don't Touch That Stereo/ I Like It Loud (zoveel jaar na datum kan ik ze terug appreci�ren vanuit een nostalgisch standpunt, hoewel dat toen Marc Acardipane besloot ze waar uit te brengen de lol er ook van af was.) |
Ken er nog een paar:
Svenson & Gielen - The beauty of Silence
Dj Gert - Give me some more
Cygnus X - Superstrings
Safri Duo - Played Alive (te zien in ons eigentse Sportpaleis tijdens de proms
, blijkbaar nooit meer goed gekomen me die mannen)
Rank 1 - Airwave (als we dan toch bezig zijn)
Energy52 - Cafe del mar
Gigi Dagestino - L'Amours toujours
en andere:
Eifel 65 - Blue 
YMCA
en alle andere semi-metaal commerci�le liederen
greetz
first rebirth? 
Niks beter als is volledig te gaan op sommige afgezaagde retro 
het brengt gewoon ambi. !
Lol, de thread title zou eiegnlijk moeten zijn "som de grootste klassiekers op" lol.
Control kan ik nog apprecieren, maar just voor die losbarst willen alle djs daar per se een a cappela tussen (meestal 'the realm') en dat is pas afgezaagd.
^Yep Control blijft ook 1 van mijn favoriete platen en eerlijk gezegd heb ik die nog niet zo veel horen draaien. Woonde dan nog niet in Belgie dus ja 
niels van gogh - pulvertum
eerst vond ik die super, daarna is die kapotgespeeld maar nu kan ik die weer enorm apprecieren.
Een plaat die vroeger veel werd gedraaid, maar nu helemaal is verdwenen:
BBE - 7 days in 1 week
Kzou die wel nog 'ns opnieuw willen horen
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Een plaat die vroeger veel werd gedraaid, maar nu helemaal is verdwenen: BBE - 7 days in 1 week Kzou die wel nog 'ns opnieuw willen horen |
| quote: |
| Originally posted by Buoyant af en toe wat retro kan zeker geen kwaad (om 4 maand ofzo dan), alles geveeeuuuuuh op (platte) retro is toch heerlijk? |
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Als ge 3 jaar lang wekelijks in het jeugdhuis, Dixies of chiro- en scoutsfuiven telkens en overal dezelfde retro-schijven hoort, dan zijt ge die ook zo beu als koude pap hoor |
+1
kijk naar Retro Arena... Als ge den 1,2 en 3 hebt, dan hebt ge ze allemaal...
+1
Retro is wel top, maar het aanbod is en blijft beperkt tot die enkele hits. Kijk naar Retro Arena: als ge den 1, 2 en 3 hebt, dan hebt ge alles wel gehad... en wa ze extra toevoegen zijn semi-hitjes of meer recenter werk.
+1 en toffe avatar ^^ diddi
retro is goed maar ge moet verder kijken dan uw neus lang is 
| quote: |
| Originally posted by Synthesia +1 en toffe avatar ^^ diddi |

, mij geen bal schelen)
Re: Zot-gedraaide Tracks
| quote: |
| Originally posted by Synthesia ... of tracks die helemaal geen magic hebben/hadden maar toch vaak worden gedraaid. |
Re: Re: Zot-gedraaide Tracks
| quote: |
| Originally posted by Buoyant Zornik - Scared of Yourself (Peter Luts Remix) bababa, heeft het nooit gedaan bij mij |
Re: Re: Zot-gedraaide Tracks
| quote: |
| Originally posted by Buoyant Zornik - Scared of Yourself (Peter Luts Remix) bababa, heeft het nooit gedaan bij mij |
Re: Re: Zot-gedraaide Tracks
| quote: |
| Originally posted by Buoyant Zornik - Scared of Yourself (Peter Luts Remix) bababa, heeft het nooit gedaan bij mij |
dave kane - zero plus
blijft wel vet!
ik draai soms op studentenfuiven in leuven. Dat is echt draaien van: "kijk, het publiek staat effe stil. snel, draai underworld - born slippy en mix het met junk project control!"
en dan staat iedereen weer te springen.
Ik ben die platen ook wel wat beu, maar ik vermoed dat veel mensen dat precies nog steeds het einde vinden
| quote: |
| Originally posted by Bertn ik draai soms op studentenfuiven in leuven. Dat is echt draaien van: "kijk, het publiek staat effe stil. snel, draai underworld - born slippy en mix het met junk project control!" en dan staat iedereen weer te springen. Ik ben die platen ook wel wat beu, maar ik vermoed dat veel mensen dat precies nog steeds het einde vinden |
Re: Re: Re: Zot-gedraaide Tracks
| quote: |
| Originally posted by Phortastic kvind die nog steeds vet |

lol
[img]"dan zet ge uw url hier zonder haakjes en dus ook zonder dubbele quotes zoals ik nu doe"[/img]
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.