TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TA Meeting
Pages (2): « 1 [2]
Ik vin dat vandat feesie wel een zwaar flex idtje idd genoeg dj's hiero alleen nog een centrale locatie zoeken
hmmm...lastig
ik vind het allemaal flex.. sixflags, karten, feestje..
alles puik 
Zekerz flex plan!!!
Zon feest met TA DJ's lijkt me ook wel superz, ergens in Utrecht ofzo.
Maar was al ooit eens bedacht, maar is geloof ik nooit echt doorgezet.....
Karten lijkt me ook wel vetjes, kan er zelf alleen geen fuck van, but who cares, gaat om de gezelligheid.....
Karten duurt dan opzich niet zo lang, maar daarna iets eten ofzo, en daarna met alle TA's een feestje bezoeken ofzo
Ik zal iig wel aanwezig zijn, altijd wel lachuh zon meeting
Karten lijkt me niet zo'n goed idee, zoals al eerder genoemd is het maar een kwartiertje ofzo en da's een beetje kort voor een meeting. Je zou dan iets ernaast kunnen dan maar dan kun je beter meteen gelijk een hele andere richting kiezen.
Six Flags lijkt me echt een goed idee, ik denk dat ik dan wel kom.
Een feest organiseren lijkt me helemaal het einde, als het niet helemaal in het Noorden is ben ik 100% van de partij!!!!
Het idee was al een keer eerder aangevoerd, maar mislukt ofzo....
iig als iemand een locatie heeft en apparatuur dan ben ik best bereid wat te dokken. Helaas ben ik niet in het bezit van een locatie. Draaitafels lukt wel, maar dan juist weer alleen ivm met locatie dus dan toch weer niet (ik laat die gast niet z'n tafels heel het land door slepen).
Kunnen we er niet een soort beach partty van maken ofzo......(lame idee, maar goed) Heeft wel (in de zomer) iedereen gelijk een slaapplek, maar met apparatuur is het dan weer niet zo handig.
Het is natuurlijk ook een risico als je apaaratuur gaat huren en je dus moet voorschieten.
Ik ben iig wel bereid hieraan mee te werken!!!
Ik wil jullie wel es een keer in het eggie zien feesten!!
De groeten,
Kamaya.
wat het opdiggen van een ouwe thread al dan niet teweeg brengt

| quote: |
| Originally posted by Dr. Kuipers Zon feest met TA DJ's lijkt me ook wel superz, ergens in Utrecht ofzo. Maar was al ooit eens bedacht, maar is geloof ik nooit echt doorgezet..... |

| Originally posted by Optimus wat het opdiggen van een ouwe thread al dan niet teweeg brengt ![]() ![]() |
duurt tot 4 uur!!!!! hoe komen we dan thuis man!!!! 
Originally posted by Miss Proximus duurt tot 4 uur!!!!! hoe komen we dan thuis man!!!! |
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANZINNIG!!!!!!!
VUILE SLETTEN, DAT JULLIE HIER NIET EERDER IETS OVER GEZEGD HEBBEN!!!
wat er ook gebeurt, IK ben van de partij (desnoods kom ik dat hele eind alleen rijden)
mensen bedankt, jullie hebben mijn weekend gemaakt (y)
(trouwes, voor het lezen van de flyer had ik zelf het volgende, onwijs dure, arrangement bedacht
: eerst overdag sixflags, dan karten + vreten en dan beachparty met TA-djs *glister in eyes*
idd.. uhh Ede.. uhm .. 4 uur? hmmm..
no train back home 
of TA-ers moeten zo hoffelijk zijn om een lift te geven maargoed dat is een kwestie voor later 
hoe kom je aan die lokatie btw?
en wat voor stijl draaien die gasten? Bellie=Techno I know 
Originally posted by Miss Proximus duurt tot 4 uur!!!!! hoe komen we dan thuis man!!!! |

Dit is wel phat!!!
Maar 21+ Clubje is ook nie verkeerd 
ik ben wel van de partij jongens
| Originally posted by !_PeTrUs_! Wachten op de trein. Kan best leuk zijn ![]() Ofnie Tim & Jeroen |
EMMM DEE EMM AAAAA is het feest compleet. Gaan we gewoon afterpartyen op het station!