TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Trance Addict Meeting voor Zomer 2002
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by raoel als het een pretpark wordt, doe dan de efteling, is mij lekker dichtbij |
LoL ja met ze alle keer helemaal wasted gaan..
aangezien de vrouwtjes leeftijd van ongeveer 12 (jaar) moeten hebben kan ik wel wat regelen..
Ik vind dat.."laten we elkaar allemaal een keer ontmoeten ook nie eg hoor" .. maarja ik ben dan ook mensenschuw
Lijkt me wel leuk. Of in de achtbaan en daarna kotsen van de snelheid
Of zo veel zuipen als je maar kunt en dan kotsen 
Maar het is nog een beetje vroeg om dit nu al te gaan bespreken....
maar tegen die tijd moeten we het maar eens opgraven en eens er over "nadenken" wat we precies gaan doen..
greetz Sandman
LOL, ik kan wel zeggen dat ik kom. Maar ik kom dan toch nie opdagen...
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! LOL, ik kan wel zeggen dat ik kom. Maar ik kom dan toch nie opdagen... |
mensenschuw of bang om je gezixht te verliezen Henkie? 
was er een half jaar geleden niet een thread om een keer een feestje op poten te zetten (New Wave hielp me herinneren)? Allemaal mooie idee�n dus, maar weinig actie, aha...
op zulke meetings komt toch lang niet iedereen....er zullen heus wel een stel op komen dagen maar echt veel komen niet Ze kunnen niet of willen gewoon echt niet.Persoonlijk vind ik het wel lachen om elkaar te meeten maar dan gewoon toevallig als je iemand op een feest/uitgaansgelegenheid tegenkomt.Zo ben ik dus ook mido,remy,m5 new wave enzo tegengekomen 
maar ik zou nooit speciaal naar iets toe gaan voor een meeting...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.