TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tom Boonen
Pages (2): « 1 [2]


Posted by MichaelBoogerd! on Sep-26-2005 11:49:

Re: Tom Boonen

quote:
Originally posted by CygnusX
Wow!

Hij doet het weer
Amai, wat een finale!



BAH

I should've won in a 6-up sprint ahead of Vinokourov and Bettini.


Posted by Jasperovitsj on Sep-26-2005 11:52:

Yeah, Boogerd winning a sprint...just like he always does on the Cauberg


Posted by Phortastic on Sep-26-2005 12:30:

lol J...

J - Boogerd: 1 - 0


Posted by diddi on Sep-29-2005 14:37:

Enorm spannend einde... En die sprint van Boonen was lang hoor... En zoals hier al gezegd: hij zag, sprak en overwon!

En wat betreft Museeuw: is da ni diene pillenslikker?


gReetz


Posted by basd on Sep-29-2005 14:46:

quote:
Originally posted by Eagle`
edit: for the record den eerste da hier komt zeggen da koers suckt kom ik op zijne muil slaan als ek hem nog is tegenkom baaai de weeeej

Doodsaaie grafsport is het!

Kommaarkommaarkommaar...

Ik moet er helaas wel bij zeggen dat Boonen in zijn eentje meer presteert dan de hele Nederlandse sportwereld in totaal..


Posted by Phortastic on Sep-29-2005 14:57:

quote:
Originally posted by basd


Ik moet er helaas wel bij zeggen dat Boonen in zijn eentje meer presteert dan de hele Nederlandse sportwereld in totaal..


DIT MAG GERUST GROTER KOMEN HOOR


Posted by basd on Oct-01-2005 18:02:

quote:
Originally posted by Phortastic
DIT MAG GERUST GROTER KOMEN HOOR

Ik ben maar een verlegen jochie he


Posted by Antony on Oct-02-2005 12:59:

quote:
Originally posted by basd
Ik moet er helaas wel bij zeggen dat Boonen in zijn eentje meer presteert dan de hele Nederlandse sportwereld in totaal..


Wij Boonen, jullie Armin


Posted by Bertn on Oct-02-2005 13:22:

is armin een coureur?


Posted by Antony on Oct-02-2005 13:24:

ni da ik weet... zou ook kunnen zeggen: wij Stefan Everts, jullie Ti�sto


Posted by basd on Oct-02-2005 13:49:

quote:
Originally posted by Antony
Wij Boonen, jullie Armin

Dat strontjong mag je van mij gratis hebben.


Posted by DJ Sid on Oct-02-2005 14:01:

quote:
Originally posted by basd
Dat strontjong mag je van mij gratis hebben.


dit noem ik een regelrechte aanval op ons Belgisch erfgoed!

start de oorlog der Lage Landen! \o/























nee?


Posted by Antony on Oct-02-2005 14:16:

heeft hij het niet over armin? (zou onbegrijpelijk zijn )


Posted by basd on Oct-02-2005 14:53:

quote:
Originally posted by Antony
heeft hij het niet over armin?

Jawel.


Posted by Eagle` on Oct-02-2005 14:54:

quote:
Originally posted by Antony
heeft hij het niet over armin? (zou onbegrijpelijk zijn )


hij heeft het over armin imo, wel ze mogen hem houden


Posted by pooley on Oct-02-2005 14:59:

quote:
Originally posted by basd
Dat strontjong mag je van mij gratis hebben.

armin fan ain't we
feel the grudge !


Posted by Gladius on Oct-02-2005 16:12:

heb het gisteren voor de 1ste keer op tv gezien; pure ownage!
"wat doe je nu Tom Boonen?" lol


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.