TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tom Boonen
Pages (2): « 1 [2]
Re: Tom Boonen
| quote: |
| Originally posted by CygnusX Wow! ![]() Hij doet het weer ![]() Amai, wat een finale! |
Yeah, Boogerd winning a sprint...just like he always does on the Cauberg 
lol J...
J - Boogerd: 1 - 0 
Enorm spannend einde... En die sprint van Boonen was lang hoor... En zoals hier al gezegd: hij zag, sprak en overwon!
En wat betreft Museeuw: is da ni diene pillenslikker?
gReetz
| quote: |
| Originally posted by Eagle` edit: for the record den eerste da hier komt zeggen da koers suckt kom ik op zijne muil slaan als ek hem nog is tegenkom baaai de weeeej |
| quote: |
| Originally posted by basd Ik moet er helaas wel bij zeggen dat Boonen in zijn eentje meer presteert dan de hele Nederlandse sportwereld in totaal.. |
| quote: |
| Originally posted by Phortastic DIT MAG GERUST GROTER KOMEN HOOR |
| quote: |
| Originally posted by basd Ik moet er helaas wel bij zeggen dat Boonen in zijn eentje meer presteert dan de hele Nederlandse sportwereld in totaal.. |
is armin een coureur?
ni da ik weet... zou ook kunnen zeggen: wij Stefan Everts, jullie Ti�sto 
| quote: |
| Originally posted by Antony Wij Boonen, jullie Armin |
| quote: |
| Originally posted by basd Dat strontjong mag je van mij gratis hebben. |
heeft hij het niet over armin?
(zou onbegrijpelijk zijn
)
| quote: |
| Originally posted by Antony heeft hij het niet over armin? |
| quote: |
| Originally posted by Antony heeft hij het niet over armin? (zou onbegrijpelijk zijn ) |
| quote: |
| Originally posted by basd Dat strontjong mag je van mij gratis hebben. |

heb het gisteren voor de 1ste keer op tv gezien; pure ownage!
"wat doe je nu Tom Boonen?" lol
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.