TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- בר מצווה
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Dj Moriano on Dec-25-2001 09:38:

אני גרתי בכפר מתי שהייתה לי בר מצווה
אבל לא עשיתי שם........


Posted by Dj Black on Dec-25-2001 09:55:

Jester

תודה לכולם!!!!!



בכתה ו' בערך התחלתי לשמוע
atb
fragma
darude
tiesto
piccto
PvD
כל המוכרים......ואז התחלתי להתעניין יותר והגעתי למה שאני היום


אני ישתמש בכל העצות
וזהו בלה בלה



נ.ב
עשו לי את הברית בגן אורנים


Posted by m0sh on Dec-25-2001 13:28:

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL

חחחחחחחחחח
לי זרקו מלאאאאאאאא טופי...

יש פה מישהו שעשה בכפר שמריהו?
(חוץ ממי שגר בכפר שמריו????)


למה נראה לך?


Posted by Dj Moriano on Dec-25-2001 13:32:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN


למה נראה לך?



מוש אני חושב שהוא התכוון אם משהו עשה שם חוץ ממך כי
אצלך רשום שאתה גר שכפר שמריהו

וחוץ מזה אני מכיר מלא שגרים בפיתוח ועשו בכפר


Posted by Dj-2TaLL on Dec-25-2001 16:41:

quote:
Originally posted by Dj Moriano



מוש אני חושב שהוא התכוון אם משהו עשה שם חוץ ממך כי
אצלך רשום שאתה גר שכפר שמריהו

וחוץ מזה אני מכיר מלא שגרים בפיתוח ועשו בכפר

נכון...
לזה התכוונתי


Posted by DjChook on Dec-25-2001 17:26:

אני עשיתי בבית כנסת בשיכון


Posted by Dj Moriano on Dec-25-2001 18:21:

quote:
Originally posted by DjChook
אני עשיתי בבית כנסת בשיכון


בנדוד שלי עשה שם.....


Posted by DjChook on Dec-25-2001 18:32:

גם שני האחים שלי


Posted by m0sh on Dec-25-2001 18:43:

יא זבל!


Posted by YuVaL on Dec-25-2001 18:53:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
יא זבל!


מה??


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.