TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- בר מצווה
Pages (2): « 1 [2]
אני גרתי בכפר מתי שהייתה לי בר מצווה
אבל לא עשיתי שם........
תודה לכולם!!!!!
בכתה ו' בערך התחלתי לשמוע
atb
fragma
darude
tiesto
piccto
PvD
כל המוכרים......ואז התחלתי להתעניין יותר והגעתי למה שאני היום
אני ישתמש בכל העצות
וזהו בלה בלה
נ.ב
עשו לי את הברית בגן אורנים
| quote: |
| Originally posted by Dj-2TaLL חחחחחחחחחח לי זרקו מלאאאאאאאא טופי... ![]() יש פה מישהו שעשה בכפר שמריהו? (חוץ ממי שגר בכפר שמריו????) |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN למה נראה לך? |
| quote: |
| Originally posted by Dj Moriano מוש אני חושב שהוא התכוון אם משהו עשה שם חוץ ממך כי אצלך רשום שאתה גר שכפר שמריהו וחוץ מזה אני מכיר מלא שגרים בפיתוח ועשו בכפר |
אני עשיתי בבית כנסת בשיכון
| quote: |
| Originally posted by DjChook אני עשיתי בבית כנסת בשיכון |
גם שני האחים שלי
יא זבל!
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN יא זבל! |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.