TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat is de beste nederlandse plaat van 2001?
Pages (2): « 1 [2]
Ik heb gestemd op Dj Ti�sto - Flight 643
Die plaat is zo goed en blijft ook goed. Elke keer als
ik dat nummer hoor dan ga ik weer ff uit mn dak
Als 2de uit dit rijtje vindt ik Katana - Fancy Fairs.
Lekker stampen op dit nummer zeg.
simulated
en into the night is een goede 2e 
ik heb zonder twijfelen op Rising Star- Clear Blue moon gestemd, echt een onwijs mooie plaat met super veel gevoel geproduceerd, hij komt binnenkort officieel uit en dan ga ik hem zeker halen!
Wanneer je vraagt naar de plaat die het beste bij het jaar 2001 past of je doet denken aan 2001 dan is dat voor mij uiteraard flight 643 
| quote: |
| Originally posted by John simulated en into the night is een goede 2e |
4 strings op nummer 2???hoe kan dat nou hendrik...Jij houdt altijd van dat beukwerk en nu ineens zo'n softtrancie nummerke hahaha 
| quote: |
| Originally posted by The Groove Three Drives - Sunset On Ibiza is toch al ruim een jaar uit? Volgens mij draaide Johan Gielen het nog op Trance Energy in Heereveen vorig jaar. En voor mij is het Fancy Fair En daarna Simulated |
kheb gestemd voor Silverblue - Step Back (A1 Silver Bullet Remix) dies zooooooo phat. Simulated en Fancy Fair ook, maar Silverblue heeft net ff iets meer NRG...
Laterrr...
Tiesto - Flight 643 <------ Die plaat blijft RULEN!!!!!!! 

rising star clear blue moon natuurlijk weer zo'n megagoede productie van armin
lastig0r, lastig0r, ferry lastig0r, maar ik gaat met me sankamaat Massiv mee, Rank 1 roeleert de hele trenssien 
Tis wel lastig met al die andere geile plaaten, zoals Simulated (Marco), Massive (Ralphie B), Janeiro (Alice Deejay, oh nee.. pronti en kalmani
) en dat soort 0ng31n0rz
SANKA! @: )
System F & Armin - Exhale

Maco V - Simulated
Heerlijk aanstekelijk deuntje.
2: 4 Strings - Into The Night
3: Silverbleu - Step Back
Maar dit is dan van de trance platen 
wie maakt er een pol van de beuk platen. Ik vergeet er toch een hoop.
ff een tussenstand na 48 stemmen.... (nou ja tussenstand.. als er nog mensen stemmen dan... 48 is al heel wat voor het Holland forum
):
1. DJ Tiesto - Flight 643 (12 stemmen)
2. Marco V - Simulated (7 stemmen)
3. Katana - Fancy Fair (6 stemmen)
4. Silverblue - Step Back (5 stemmen)
5. Perpetuous Dreamer - The Sound Of Goodbye en Rising Star - Clear Blue Moon (3 stemmen)
Flight 643 is de niet verassende leider.. en er staan bovendien 3 toch hele aparte en ook originele nummers aan de leiding... die toch veel zeggen over dit jaar en over de smaak van de Hollandse Tranceaddicters.. 3 wat hardere nummers zonder "trance strings"