TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BeTA Mix
Pages (11): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

Posted by Jasperovitsj on Sep-30-2005 21:53:

Yeah sure, als de rest daar ook mee akkoord is
En moest dat het geval zijn wil ik me ook wel een paar BPM's hoger zetten. Genoeg M.I.K.E. en L-Vee platen om uit te kiezen, en veel belgische prog is er niet anyway...

Posted by Push2005 on Sep-30-2005 21:57:

Doen we wel niet zoiets als 1 track per artiest ? Zodat het niet allemaal M.I.K.E platen worden ? Ik bedoel aliasen mogen wel, maar geen 2x voorkomen; dat je geen playlist hebt met massive motion en fuego caliente tezamen. Anders zal er teveel gefocust worden op die 2 producers denk ik

Er is genoeg belgisch talent om een cd mee vol te krijgen

Posted by Jasperovitsj on Sep-30-2005 22:04:

Als ge te veel gaat beperken is de spontaniteit er een beetje vanaf vind ik, en dat gaat de mix niet ten goede komen vrees ik :s

Posted by Push2005 on Sep-30-2005 22:09:

Daar heb je wel gelijk in. Maar de werken van sommige producers lijken nogal eens op elkaar en wordt het dan niet wat eentonig? Nuja, das misschin nog veraf. Ik hoop dat de andere DJ's morgen hun BPMs posten, dan een soort van volgorde wordt uitgekozen en het dan van start kan gaan

Posted by eieregooie on Sep-30-2005 23:09:

Ik vind dat BB de eerste plaat mag kiezen aangezien het zijn initiatief is... of neem een plaatje van TOR en Pumaz ofzo

Enw at betreft de vrees voor een eentonige mix... Als het goed is ben je als DJ wel wat creatief en kan je zelf wel wat bedenken

Posted by Jasperovitsj on Sep-30-2005 23:14:

quote:
Originally posted by eieregooie
Ik vind dat BB de eerste plaat mag kiezen aangezien het zijn initiatief is... of neem een plaatje van TOR en Pumaz ofzo

Fingerpaint remix van Sugar Mountain

Posted by pooley on Sep-30-2005 23:49:

BB jerome and the gang bang !

Posted by Push2005 on Oct-01-2005 11:24:

Akkoord
Belgian Bonzai kiest de eerste plaat. Maar ik vind ook dat hij de eerste mix mag doen, als hij dat zelf wil natuurlijk.

Kiezen we dan een volgorde van de personen die de mix mogen aanvullen ?

Posted by Blue Sky 99 on Oct-01-2005 11:50:

quote:
Originally posted by Push2005
Akkoord
Belgian Bonzai kiest de eerste plaat. Maar ik vind ook dat hij de eerste mix mag doen, als hij dat zelf wil natuurlijk.

Kiezen we dan een volgorde van de personen die de mix mogen aanvullen ?
Zouden we niet beter eerst de BPMs afwachten en dan de volgorde pas kiezen?

Posted by Belgian Bonzai on Oct-01-2005 11:56:

quote:
Originally posted by Blue Sky 99
Zouden we niet beter eerst de BPMs afwachten en dan de volgorde pas kiezen?

Akkoord, maar euh, zou je die van jou eventjes kunnen posten aub
Zeer vriendelijk dat ik de kop mag afbijten, mensen, maar dat gaat mislukken vermits ik er een uplifting monster wil tussensmijten en dan zou ie veel te fel beginnen ... tenzij... ik denk net aan een nummer...

Maandag beginnen we eraan, zou ik zeggen; wie geen bpm heeft gepost zal ik eens onder de loep nemen, kijken wat zijn favoriete nummers zijn en zo en een afschatting maken op basis daarvan (aub, bespaar me dat werk). Wie dan niet akkoord is, kunnen we nog verzetten dan, geen probleem.

Posted by Blue Sky 99 on Oct-01-2005 12:11:

Ik draai prog en breaks, tussen de 120 en 133 BPM. Eventueel kan ik me ook wel aanpassen en er een uplifting of trance track tussen draaien ...

Posted by eieregooie on Oct-01-2005 12:16:

uhhh 125-140 bpm ofzo voor mij

Posted by Push2005 on Oct-01-2005 14:39:

quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
maar dat gaat mislukken vermits ik er een uplifting monster wil tussensmijten en dan zou ie veel te fel beginnen

Van mij moogt ge met een uplifting monster starten ze. Een fel begin is ook een goed begin ... ik ben ook doorgaans voor uplifting / epic...

Posted by Pheatus on Oct-01-2005 21:18:

Liefst tussen 135-145 BPM voor mij Thx!

BB go for it

Posted by Real on Oct-01-2005 21:25:

Buh BPM 135-140 ofzo.

Posted by Xilver on Oct-03-2005 08:03:

130-140 voor mij

Posted by Moondust on Oct-03-2005 11:40:

ik wil ook best wel meedoen...

Posted by diddi on Oct-03-2005 15:43:

tss de 137 - 143 BPM plz

Posted by Eagle` on Oct-03-2005 19:03:

mag ek oek nog meedoen, btw alleen belgische platen ofwa ?

Posted by Belgian Bonzai on Oct-03-2005 21:10:

Ok, you guys are IN
Pooley's BeTA sessions mix klokt af op 127.2
Set van FredNova heb ik ook staan ergens, maar ik vind em niet direct. I'll keep you posted.
Dan zal ik toch maar de eerste track opleggen, die ligt quasi vast, maar omdat ik die niet zo easy vind om te mixen ga ik die toch eerst voorleggen aan de eerste mixer (jullie hoeven daar niet zoveel op te letten [enfin, houd het wel 'mogelijk' aub], maar vermits het de eerste track is, vraag ik het liever dan dat de eerste direct al in de problemen zit), zal wss J of Pooley zijn. Again, I'll keep you posted.

Alle tracks Belgisch, vind ik een goed idee in feite, laat het ons zo doen, zal cool zijn, en 't is reclame voor onze producers

Moondust & Eagle`, enige voorkeur qua bpm?

Posted by Push2005 on Oct-03-2005 21:24:

quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Ok, you guys are IN
Pooley's BeTA sessions mix klokt af op 127.2
Set van FredNova heb ik ook staan ergens, maar ik vind em niet direct. I'll keep you posted.
Dan zal ik toch maar de eerste track opleggen, die ligt quasi vast, maar omdat ik die niet zo easy vind om te mixen ga ik die toch eerst voorleggen aan de eerste mixer (jullie hoeven daar niet zoveel op te letten [enfin, houd het wel 'mogelijk' aub], maar vermits het de eerste track is, vraag ik het liever dan dat de eerste direct al in de problemen zit), zal wss J of Pooley zijn. Again, I'll keep you posted.

Alle tracks Belgisch, vind ik een goed idee in feite, laat het ons zo doen, zal cool zijn, en 't is reclame voor onze producers

Moondust & Eagle`, enige voorkeur qua bpm?

Wa is dan de volgorde die gevolgd wordt van Dj's ?

Posted by lievez on Oct-03-2005 21:37:

kzalkik den eersten track zegge aangezien geen zin heb om te mixe

Walsh & Coutre feat. Holly - Burn (Original Mix)

bpm is redelijk "traag" en tis ni direct een te hevig of een te boring nummerke

Posted by Push2005 on Oct-03-2005 21:39:

quote:
Originally posted by lievez
kzalkik den eersten track zegge aangezien geen zin heb om te mixe

Walsh & Coutre feat. Holly - Burn (Original Mix)

bpm is redelijk "traag" en tis ni direct een te hevig of een te boring nummerke

Ken ik zelfs niet Is da Belgisch ?

Posted by Jasperovitsj on Oct-03-2005 21:39:

Pak dan de Van Bellen remix, die heerst!

Maja, BB is de motor achter dit idee, kvind dat hij wel de eer mag hebben om de eerste track te kiezen

Posted by lievez on Oct-03-2005 21:39:

ahja lap, was vergete dat belgisch moest zijn

lol

bwoh was ma e voorstelleke eh va mij eh

Pages (11): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »