TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BeTA Mix
Pages (11): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »
Yeah sure, als de rest daar ook mee akkoord is 
En moest dat het geval zijn wil ik me ook wel een paar BPM's hoger zetten. Genoeg M.I.K.E. en L-Vee platen om uit te kiezen, en veel belgische prog is er niet anyway...
Doen we wel niet zoiets als 1 track per artiest ? Zodat het niet allemaal M.I.K.E platen worden ? Ik bedoel aliasen mogen wel, maar geen 2x voorkomen; dat je geen playlist hebt met massive motion en fuego caliente tezamen. Anders zal er teveel gefocust worden op die 2 producers denk ik 
Er is genoeg belgisch talent om een cd mee vol te krijgen
Als ge te veel gaat beperken is de spontaniteit er een beetje vanaf vind ik, en dat gaat de mix niet ten goede komen vrees ik :s
Daar heb je wel gelijk in. Maar de werken van sommige producers lijken nogal eens op elkaar en wordt het dan niet wat eentonig? Nuja, das misschin nog veraf. Ik hoop dat de andere DJ's morgen hun BPMs posten, dan een soort van volgorde wordt uitgekozen en het dan van start kan gaan 
Ik vind dat BB de eerste plaat mag kiezen aangezien het zijn initiatief is... of neem een plaatje van TOR en Pumaz ofzo
Enw at betreft de vrees voor een eentonige mix... Als het goed is ben je als DJ wel wat creatief en kan je zelf wel wat bedenken 
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Ik vind dat BB de eerste plaat mag kiezen aangezien het zijn initiatief is... of neem een plaatje van TOR en Pumaz ofzo |
BB jerome and the gang bang !
Akkoord 
Belgian Bonzai kiest de eerste plaat. Maar ik vind ook dat hij de eerste mix mag doen, als hij dat zelf wil natuurlijk.
Kiezen we dan een volgorde van de personen die de mix mogen aanvullen ?
| Originally posted by Push2005 Akkoord ![]() Belgian Bonzai kiest de eerste plaat. Maar ik vind ook dat hij de eerste mix mag doen, als hij dat zelf wil natuurlijk. Kiezen we dan een volgorde van de personen die de mix mogen aanvullen ? |
| Originally posted by Blue Sky 99 Zouden we niet beter eerst de BPMs afwachten en dan de volgorde pas kiezen? |

... tenzij... ik denk net aan een nummer...
Ik draai prog en breaks, tussen de 120 en 133 BPM. Eventueel kan ik me ook wel aanpassen en er een uplifting of trance track tussen draaien ...
uhhh 125-140 bpm ofzo voor mij 
| Originally posted by Belgian Bonzai maar dat gaat mislukken vermits ik er een uplifting monster wil tussensmijten en dan zou ie veel te fel beginnen |
... ik ben ook doorgaans voor uplifting / epic...
Liefst tussen 135-145 BPM voor mij
Thx!
BB go for it 
Buh BPM 135-140 ofzo. 
130-140 voor mij
ik wil ook best wel meedoen...
tss de 137 - 143 BPM plz

mag ek oek nog meedoen, btw alleen belgische platen ofwa ?
Ok, you guys are IN
Pooley's BeTA sessions mix klokt af op 127.2
Set van FredNova heb ik ook staan ergens, maar ik vind em niet direct. I'll keep you posted.
Dan zal ik toch maar de eerste track opleggen, die ligt quasi vast, maar omdat ik die niet zo easy vind om te mixen ga ik die toch eerst voorleggen aan de eerste mixer (jullie hoeven daar niet zoveel op te letten [enfin, houd het wel 'mogelijk' aub], maar vermits het de eerste track is, vraag ik het liever dan dat de eerste direct al in de problemen zit), zal wss J of Pooley zijn. Again, I'll keep you posted.
Alle tracks Belgisch, vind ik een goed idee in feite, laat het ons zo doen, zal cool zijn, en 't is reclame voor onze producers 
Moondust & Eagle`, enige voorkeur qua bpm?
| Originally posted by Belgian Bonzai Ok, you guys are IN Pooley's BeTA sessions mix klokt af op 127.2 Set van FredNova heb ik ook staan ergens, maar ik vind em niet direct. I'll keep you posted. Dan zal ik toch maar de eerste track opleggen, die ligt quasi vast, maar omdat ik die niet zo easy vind om te mixen ga ik die toch eerst voorleggen aan de eerste mixer (jullie hoeven daar niet zoveel op te letten [enfin, houd het wel 'mogelijk' aub], maar vermits het de eerste track is, vraag ik het liever dan dat de eerste direct al in de problemen zit), zal wss J of Pooley zijn. Again, I'll keep you posted. Alle tracks Belgisch, vind ik een goed idee in feite, laat het ons zo doen, zal cool zijn, en 't is reclame voor onze producers ![]() Moondust & Eagle`, enige voorkeur qua bpm? |
kzalkik den eersten track zegge aangezien geen zin heb om te mixe 
Walsh & Coutre feat. Holly - Burn (Original Mix)
bpm is redelijk "traag" en tis ni direct een te hevig of een te boring nummerke 
| Originally posted by lievez kzalkik den eersten track zegge aangezien geen zin heb om te mixe ![]() Walsh & Coutre feat. Holly - Burn (Original Mix) bpm is redelijk "traag" en tis ni direct een te hevig of een te boring nummerke |
Is da Belgisch ?
Pak dan de Van Bellen remix, die heerst! 
Maja, BB is de motor achter dit idee, kvind dat hij wel de eer mag hebben om de eerste track te kiezen 
ahja lap, was vergete dat belgisch moest zijn
lol 
bwoh was ma e voorstelleke eh va mij eh