TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 01/10 - David Guetta of andere plannen? :)
Pages (2): « 1 [2]
^de muziek ja vooral boenk eigenlijk ma ja kpeins dat de dj een cd had opgenomen en die 3 keer heeft afgespeeld.
3 keer summerjam 2 keer pon the replay 2keer don't ya wish your girlfriend was hot like me
en zo verder 
kpeins dat het vanavond niets wordt bij mij
ws wat filmkes zien of wat gamen.. kweet het nog niet goed
David Guetta was gisteren
Gisteren om half 1 in La Rocca aangekomen en het volk was al goed aan het toestromen. DJ Philip was aan het draaien maar die kon mij niet boeien. Dan maar zitten wachten tot het de beurt was aan David Guetta. Om 2u kwamen er een paar mannen de dj-installatie wat omvormen en half 3 was het dan zover. Onder luid gejuich van het volk werd hij door Claude El Divino naar de dj-booth gebracht. Zijn set was zoals ik het in mijn gedachten had: BEREGOED! Je kon zijn set vergelijken met de set die hij op Sensation heeft gebracht. De keet ontplofte dan ook enkele malen.
Enkele ID's:
David Guetta feat. JD Davis - The World Is Mine [FMIF Remix]
Roman Flugel - Geht's Noch? vs. Gadjo - So Many Times (Accapella)
Who's Who - Not So Dirty vs. Praise Cats feat. Andrea Love - Shined On Me (Accapella)
Culture Club - Miss Me For Love [FMIF Remix]
Eurythmics - Sweet Dreams
Soft Cell - Tainted Love
The Drill - The Drill vs. Green Velvet - La La Land (Accapella)
...
Het was ook wel leuk om eens in een dancing te zijn met wat ouder volk. Geen kindjes ofzo. Het volk is er aangenaam en er heerste gisteren een prettige, uitgelaten en dirty sfeer
Kortom: Het was een zalige nacht en ik kan al niet meer wachten tot hij terug komt! Hij behoorde al tot mijn favorieten en zijn favorietenrol heeft hij gisteren helemaal waar gemaakt
Wie er gisteren niet bij was heeft zeker wat gemist!
^^
damn you woman !
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.