TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- iPod
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Posted by Icone on Oct-20-2005 22:20:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
Mja voor mij verzacht dat het lijden wel een beetje hoor als ik vroeg naar school moet, en tss de lessen eens een zalig plaatje opleggen kan wonderen doen.
En zeker niet altijd je favoriete nummers, genoeg te ontdekken ...

En wat plezier maken met andere mensen? Daar lucht ik eigenlijk nog meer van op, hoezeer ik ook naar trance luister. Of is dat verleden tijd?

Posted by djcresto on Oct-20-2005 22:25:

quote:
Originally posted by Icone
En wat plezier maken met andere mensen? Daar lucht ik eigenlijk nog meer van op, hoezeer ik ook naar trance luister. Of is dat verleden tijd?

Rij jij 's ochtends om kwart na 7 met de trein? Dan ben ik over het algemeen echt wel nog niet in de stemming En op men trein zitten echt niet zoveel interessante mensen hoor. Meestal is dat op het gemak de metro lezen, terug in slaap vallen...

Posted by The_G0dfather on Oct-20-2005 22:27:

quote:

Nee hoor, er is niets asociaal aan, bij mij toch niet. Met ��n oortje luisteren, anderen eens laten luisteren, ...
Enfin, 't is niet dat ik constant trance moet hebben hoor, gewoon nu en dan eens, en veel plezier maken met mensen als je alleen fietst door 't stad ...

Ahja, iedereen z'n gewoontes

Posted by Icone on Oct-20-2005 22:45:

quote:
Originally posted by djcresto
Rij jij 's ochtends om kwart na 7 met de trein? Dan ben ik over het algemeen echt wel nog niet in de stemming En op men trein zitten echt niet zoveel interessante mensen hoor. Meestal is dat op het gemak de metro lezen, terug in slaap vallen...

Hehe, ja daar kan ik wel inkomen

In mijn situatie is dat wel anders want ik moe(s)t maar een kwartierke met de fiets en ik was er. Ik heb er nooit echt behoefte aan gehad om dat zo uitgebreid te doen of om er eentje te kopen, als ik thuiskwam had ik immers alles bijdehand om naar m'n favoriete muziek te luisteren. Bij ons op de Hogeschool was er zelfs ni echt iemand die een iPod had of iets dergelijks (slechts ��n iemand die ik ken heeft er 1 en die had het dan nog gekregen van z'n ouders omdat hij wat depri was door liefdesverdriet). Misschien hebben wij da gewoon gemist ofzo

Posted by The_G0dfather on Oct-20-2005 22:49:

je hebt overigens een coole site, nice intro

simple but stylish

Posted by Buoyant on Oct-21-2005 06:25:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
je hebt overigens een coole site, nice intro

simple but stylish

ja nu wil ik dat verdorie ook zien *klik*

Edit: Tis nog waar ook, schone pier btw

Posted by diddi on Oct-21-2005 08:30:

quote:
Originally posted by Buoyant
ja nu wil ik dat verdorie ook zien *klik*

Edit: Tis nog waar ook, schone pier btw

en ik ook zien

comment +1

Posted by Icone on Oct-21-2005 11:59:

Hehe, bedankt!

Ik heb hem echter niet zelf gemaakt, ben ik �cht niet zo goed in... Alle credits voor het design gaan naar www.muhrijn.com

Persoonlijk ben ik meer voor niet al te 'flashy' dingen, dat geeft een pak meer vrijheid in wat je zelf nog kan aanpassen of toevoegen. Is ook leuker om te navigeren vind ik.

Posted by eieregooie on Oct-21-2005 14:52:

hehehe

Volgens mij zitten alle DJ's en producers tegenwoordig bij merijn voor hun site

Posted by Icone on Oct-21-2005 15:26:

quote:
Originally posted by eieregooie
hehehe

Volgens mij zitten alle DJ's en producers tegenwoordig bij merijn voor hun site

Er zijn er idd een hele hoop!

Kvind het zeker niet slecht wat hij doet, ook niet voor de prijs/kwaliteit.

Posted by eieregooie on Oct-21-2005 15:46:

Ik heb geen idee wat t kost bij hem, maar tis idd niet lelijk... En de manier waarop hij flash gebruikt is perfect

Posted by Kaidreas on Oct-21-2005 17:28:

ik volg icone wel een beetje in zen standpunt over de Ipod (asociaal). maar langs de andere kant luister ik ook veel naar muziek.
toen ik evolueerde van "met de fiets naar het werk" naar "met de auto naar het werk" heeft mijn discman ook plaats moeten maken voor een autoradio (die dan natuurlijk veel duurder uitkwam) maar ik kan men cd's behouden+ nu kan ik ook mp3's beluisteren.

tijdens het fitnessen is da ook redelijk goed. ma bij mij op de fitness draaien ze toch redelijk wat trance/dance.

Posted by Icone on Oct-21-2005 21:47:

Ik bedoel zeker niet dat hij voor niets kan dienen he, dat zeker niet

Ik vind gewoon dat sommige mensen daar een beetje mee overdrijven. Als je idd bvb in je auto naar het werk rijdt wordt zo'n peperduur ding eigenlijk grotendeels overbodig.

En op vakantie probeer ik me vooral te amuseren met al de dingen die ik daar ter plaatse kan aantreffen. Zo heb ik bvb in Turkije vorig jaar op geen enkel moment mijn trance muziek gemist. Ik ben er eigenlijk al veel te veel mee bezig vrees ik

Posted by Push2005 on Oct-21-2005 21:52:

Ik pak op reis nochtans altijd een MP3 speler mee

Posted by djcresto on Oct-22-2005 10:42:

quote:
Ik vind gewoon dat sommige mensen daar een beetje mee overdrijven. Als je idd bvb in je auto naar het werk rijdt wordt zo'n peperduur ding eigenlijk grotendeels overbodig.

niet met een itrip erbij!

Een itrip is een klein adaptor'tje dat je aansluit op je Ipod. Je stelt deze dan in op een radiofrequentie vb 90.0. Als je dan om het even welke radio op 90.0 zet en je legt je ipod ernaast dan hoor je op die radio de muziek van je ipod. Superhandig toestelletje maar niet in Belgi� verkrijgbaar denk ik.

Posted by djcresto on Oct-22-2005 12:56:

Posted by The_G0dfather on Oct-22-2005 16:03:

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Posted by pooley on Oct-22-2005 16:43:

viva goeie kwaliteit mixing.
brol !
of is da fake want vind het echt te belachelijk

Posted by Bertn on Oct-22-2005 17:12:

is gn fake, maar wel brol.

er zit nl gn pitch control op!!!!!

Posted by Wildfir3 on Oct-22-2005 17:23:

omg!!!!!!!!!

anyway: nu ik mijnen mp3speler wa vaker gebruik, begin ik weer eens rond te kijken naar een modelletje met meer plaats op.
Ik denk er dus aan om mijn Creative zen micro (5gb) te verkopen, dus als er ge�nteresseerden zijn

Ik ga zelf wachten tot de sony nwa3000 uit is denk ik, en dan is beslissen

Posted by mellow_head on Oct-22-2005 18:48:

Wa ze toch ma uitvinden

Posted by Icone on Oct-23-2005 12:53:

quote:
Originally posted by djcresto

Waarschijnlijk de toekomst he

Posted by Push2005 on Oct-23-2005 13:01:

quote:
Originally posted by Bertn
is gn fake, maar wel brol.

er zit nl gn pitch control op!!!!!

Maar er zit een auto-synch functie bij denk ik
Toch een dom ding!

Posted by djcresto on Oct-23-2005 13:38:

quote:
Originally posted by Push2005
Toch een dom ding!

snap eigenlijk niet goed waarom dat als dom ding wordt bestempeld. Als je zoiets hebt is het gewoon superhandig. Geen gesleur met platen of cd's meer, geen problemen met slecht materiaal op diverse locaties, gewoon dit toestel aansluiten.

Natuurlijk moeten ze er wel voor zorgen dat alle mixingfuncties aanwezig zijn en dat ze goed kunnen worden gebruikt. En dat is nu blijkbaar nog niet het geval.

Posted by The_G0dfather on Oct-26-2005 17:55:

kan je eigenlijk filmbestanden afspelen op een ipod ?

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »