TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- iPod
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
| quote: |
| Originally posted by The_G0dfather Mja voor mij verzacht dat het lijden wel een beetje hoor als ik vroeg naar school moet, en tss de lessen eens een zalig plaatje opleggen kan wonderen doen. En zeker niet altijd je favoriete nummers, genoeg te ontdekken ... |
| Originally posted by Icone En wat plezier maken met andere mensen? Daar lucht ik eigenlijk nog meer van op, hoezeer ik ook naar trance luister. Of is dat verleden tijd? |
Dan ben ik over het algemeen echt wel nog niet in de stemming
En op men trein zitten echt niet zoveel interessante mensen hoor. Meestal is dat op het gemak de metro lezen, terug in slaap vallen...
| Originally posted by Icone En wat plezier maken met andere mensen? Daar lucht ik eigenlijk nog meer van op, hoezeer ik ook naar trance luister. Of is dat verleden tijd? |
| Originally posted by djcresto Rij jij 's ochtends om kwart na 7 met de trein? Dan ben ik over het algemeen echt wel nog niet in de stemming En op men trein zitten echt niet zoveel interessante mensen hoor. Meestal is dat op het gemak de metro lezen, terug in slaap vallen... |

je hebt overigens een coole site, nice intro 
simple but stylish
| Originally posted by The_G0dfather je hebt overigens een coole site, nice intro ![]() simple but stylish |
*klik*
| Originally posted by Buoyant ja nu wil ik dat verdorie ook zien *klik*Edit: Tis nog waar ook, schone pier btw |
Hehe, bedankt! 
Ik heb hem echter niet zelf gemaakt, ben ik �cht niet zo goed in... Alle credits voor het design gaan naar www.muhrijn.com 
Persoonlijk ben ik meer voor niet al te 'flashy' dingen, dat geeft een pak meer vrijheid in wat je zelf nog kan aanpassen of toevoegen. Is ook leuker om te navigeren vind ik.
hehehe
Volgens mij zitten alle DJ's en producers tegenwoordig bij merijn voor hun site 
| Originally posted by eieregooie hehehe Volgens mij zitten alle DJ's en producers tegenwoordig bij merijn voor hun site |
Ik heb geen idee wat t kost bij hem, maar tis idd niet lelijk... En de manier waarop hij flash gebruikt is perfect 
ik volg icone wel een beetje in zen standpunt over de Ipod (asociaal). maar langs de andere kant luister ik ook veel naar muziek.
toen ik evolueerde van "met de fiets naar het werk" naar "met de auto naar het werk" heeft mijn discman ook plaats moeten maken voor een autoradio (die dan natuurlijk veel duurder uitkwam) maar ik kan men cd's behouden+ nu kan ik ook mp3's beluisteren.
tijdens het fitnessen is da ook redelijk goed. ma bij mij op de fitness draaien ze toch redelijk wat trance/dance.
Ik bedoel zeker niet dat hij voor niets kan dienen he, dat zeker niet 
Ik vind gewoon dat sommige mensen daar een beetje mee overdrijven. Als je idd bvb in je auto naar het werk rijdt wordt zo'n peperduur ding eigenlijk grotendeels overbodig.
En op vakantie probeer ik me vooral te amuseren met al de dingen die ik daar ter plaatse kan aantreffen. Zo heb ik bvb in Turkije vorig jaar op geen enkel moment mijn trance muziek gemist. Ik ben er eigenlijk al veel te veel mee bezig vrees ik 
Ik pak op reis nochtans altijd een MP3 speler mee 
| Originally posted by Icone Ik vind gewoon dat sommige mensen daar een beetje mee overdrijven. Als je idd bvb in je auto naar het werk rijdt wordt zo'n peperduur ding eigenlijk grotendeels overbodig. |
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ 
viva goeie kwaliteit mixing.
brol !
of is da fake want vind het echt te belachelijk
is gn fake, maar wel brol.
er zit nl gn pitch control op!!!!!
omg!!!!!!!!!
anyway: nu ik mijnen mp3speler wa vaker gebruik, begin ik weer eens rond te kijken naar een modelletje met meer plaats op.
Ik denk er dus aan om mijn Creative zen micro (5gb) te verkopen, dus als er ge�nteresseerden zijn 
Ik ga zelf wachten tot de sony nwa3000 uit is denk ik, en dan is beslissen
Wa ze toch ma uitvinden 
| Originally posted by djcresto |
| Originally posted by Bertn is gn fake, maar wel brol. er zit nl gn pitch control op!!!!! |
| Originally posted by Push2005 Toch een dom ding! |
kan je eigenlijk filmbestanden afspelen op een ipod ?