TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Email Interview with Tiesto
Pages (2): « 1 [2]
Wie de neuk is Zanddirt?
??
vanwaar die vraag?
mijzelf toch wel degelijk voorgesteld in de desbetreffende thread, voorzover dr. korsakow mij toelaat dat te herinneren 
| quote: |
| Originally posted by ZZandirt ?? vanwaar die vraag? mijzelf toch wel degelijk voorgesteld in de desbetreffende thread, voorzover dr. korsakow mij toelaat dat te herinneren |
| Originally posted by Donna Wie de neuk is Zanddirt? |
| Originally posted by Donna Wie de neuk is Zanddirt? |
| Originally posted by HiGH_NrG Praat normaal Engels man, randdebiel... |
| Originally posted by Three 'O Three Lekkere rel weer om 1 flauwe opmerking |
Als hij zich daardoor beter voelt
mwoaah...
als je iemand anders moet fucken om jezelf beter te voelen...?
(als je wat ouder wordt dan leer je nog wel dat iemand "fucken" ook (juist?) lekker moet zijn voor de ander...)

nog een paar postjes en ik mag eindelijk ook eens elitist onder mijn naam zetten.....

http://thunderdome.id-t.com/portal/
Das pas fuck
| Originally posted by ZZandirt nog een paar postjes en ik mag eindelijk ook eens elitist onder mijn naam zetten..... ![]() ![]() |
Pas na 6 maanden mag je de custum status veranderen dus ik ben bang dat je tot november moeten wachten
Wil je zo graag net als mij zijn dan? 
Anderen fucken ben ik te lui voor,k doe t liefst zo min mogelijk om me goed te voelen.
Ja ja JPtje,ook ik check om de zoveel tijd dit forumpje nog wel eens
| Originally posted by Donna Wil je zo graag net als mij zijn dan? ![]() Anderen fucken ben ik te lui voor,k doe t liefst zo min mogelijk om me goed te voelen. Ja ja JPtje,ook ik check om de zoveel tijd dit forumpje nog wel eens |
| Originally posted by Donna Wil je zo graag net als mij zijn dan? ![]() Anderen fucken ben ik te lui voor,k doe t liefst zo min mogelijk om me goed te voelen. Ja ja JPtje,ook ik check om de zoveel tijd dit forumpje nog wel eens |