TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Vill ni spela på radio?
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by FredAcler Detta låter ju väldigt interssant Lazlo, jag addar dig på MSN på direkten. |
Lazlo: Har testat att adda dig på msn, men iom att jag bara kan köra nån sunk-webmsn här på jobbet så verkar det inte funka. Du kanske har lust att adda mig istället, fredrik_38[snabel-a]hotmail.com
Ikväll kommer en mix från mig att bli uppspelad 
Trevlig lyssning.
kan lira massa ny fin musik men får ju igentligen inte spela skiten vafan, dom borde la inte få reda på det hehe

nu måste jag lyssna noga ikväll 
Å jag missade introt.. damn!
håller på att rippa
@Lasze
1. Känn dig addad
2. Jag ANTAR att man bara ska spela musik man faktiskt inhandlat lagligt
. Men Whitelabels och liknande? Om man fått tillstånd från "utgivaren" så att säga?
3. Hårdvarumixade mixar enbart? Även om jag fixar BPM-matchning och liknande själv via software?
@jofawe
Vill ha sen! 
| Originally posted by jofawe nu måste jag lyssna noga ikväll ![]() Å jag missade introt.. damn! håller på att rippa |
hann inte förbereda mig det minsta inför programmet så det blev ganska mycket skit..stammade och hade mig
...när jag dök upp i studion hade killarna som sände före mig 30 sekunder kvar på sin låt, så jag var smått stressad och anfådd...
| Originally posted by Laszlo dela ffs inte ut... hann inte förbereda mig det minsta inför programmet så det blev ganska mycket skit..stammade och hade mig ...när jag dök upp i studion hade killarna som sände före mig 30 sekunder kvar på sin låt, så jag var smått stressad och anfådd... |
Jofawe: Tackar o bockar, det var kul att få bidra med en mix.
http://supa.mine.nu/download/Fred_A...1108-jofawe.mp3
Ni som kan fixa en mirror, gör gärna det fort som attans.. min kompis kommer bli sur på mig annars, servern står hos honom 
Nåja.. tack igen =)
grym mix Fred, riktigt heta låtval 
tackar till jofawe för länken 
Tack Jofawe.
Sista halvtimmen är riktigt bra 
Tackar o bockar igen 
| Originally posted by FredAcler Tackar o bockar igen |
Precis lyssnat på din mix och den var stört skön.
Nice work.
Oxå nyss lyssnat, good job! 
Och Laszlo tyckte jag gör ett bra jobb 
Ah men ni är ju för schyssta 

[smygreklam] det kommer snart upp en ny mix på min sida
[/smygreklam]
Ikväll är det min tur att få en mix spelad
Tack Laszlo för sändningstiden!
| Originally posted by Christian Ö. Ikväll är det min tur att få en mix spelad Tack Laszlo för sändningstiden! |
| Originally posted by jofawe ska jag rippa? |
| Originally posted by Christian Ö. ja visst om du bara orkar så gärna |
| Originally posted by jofawe jag ska ju ändå lyssna på det :P Det var en skön låt nyss... på det tråkiga programmet innan Växjö Club. Laszlo, stämmer det med denna titel? M-flow - Come again |
| Originally posted by zoric Hur fan rippar du från vanlig radio? |

| Originally posted by jofawe Line-in på ljudkortet från radion (Denon TU-315 RD) typ. och sen med Goldwave .. superenkelt.. har gjort det i 7 år ![]() |