TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Innercity meeting groot succes
Pages (2): « 1 [2]
h� Robvef! echt een toffe foto en gaaf dat je die camera toch mee naar binnen kreeg!
Waar ben je trouwens na Marco V nog naar toe gegaan?
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz hihihi, Partyhardy, zo had ik je ook wel herkend! (zelfde shirtje als toen met FFWD! Die gouden stip in het midden reflecteerd goed zeg!!!!) |
blij dat de meeting zo geslaagd was.. hoop dat die van DD NOG beter verloopt.. (uche)
woehoei.. tot over 12 uur weer jongens.. ja 12 uur moet lukken
ik gaat slapeeee
| Originally posted by Partyhardy! h� Robvef! echt een toffe foto en gaaf dat je die camera toch mee naar binnen kreeg! Waar ben je trouwens na Marco V nog naar toe gegaan? |

| Originally posted by Miss Proximus Leuk dat jullie op de afgesproken plek stonden!! Dat klote spandoek helemaal voor NIX gemaakt...ik heb m opgehangen op de plek waar we, volgens Little Theseus, moesten staan...heb ook een paar rondjes gelopen om bekende gezichten te zien (magrec of M5 of Bellie of Tim ofzo)....maarrrrrrr ik heb lekker met Chocolate Jesus gemeet, een Canadees die we op Dancevaley waren misgelopen Hij wist nix van de meeting af, maar dankzij mijn fantastische spandoekkie kwam ie naar me toelopen ![]() Anyway...ik hou die meetings voortaan voor gezien want het werkt gewoon niet. Ik ben al dolblij als ik Bellie, Tim, Hendrik en Hen3 tegen kom Lov you guys ![]() L8tz |
yeah right
deephouse
een vriend van mij was op t moment van de meeting aan t draaien in de talentroom en daar was ook de chillout
en nee, ik vind dat de meeting niet geslaagd is, want er staan maar weinig van de ouwe garde op! net zoals de meeting op DV ook niet geslaagd was: een meeting is toch pas geslaagd als iedereen er is
maar ja, als jullie t zo best vonden dat moet het maar zo wezen 
Driekes en ik hebnben dus mooi in de "chill / deephouse" rondgewandeld :-) die hal was vorige jaren ook de "Chill-out", maargoed, helaas dit keer was het dus anders, der komt vast nog wel een meetinkje......maar ik ben der dan niet op TE......die feesten meuren............LATAH :-)
| Originally posted by Miss Proximus yeah right deephouse een vriend van mij was op t moment van de meeting aan t draaien in de talentroom en daar was ook de chillout |
| Originally posted by Jukx ja maar Little Theseus heeft toch een plaatje gemaakt met een pijltje erop waar de meeting zou zijn.. kijk maar in de IC-meeting thread. en de meeting zou zijn links van de Twix-talent room (als je er vanaf de ingang naar toe loopt). En daar was de meeting ook, en de echte chill-out die jij waarschijnlijk bedoelt, was rechts van de chill-out. Ik vond dat de meeting wel op de plek plaats vond die afgesproken was, aangezien zelfs IK hem heb kunnen vinden.. terwijl ik hiervoor nog nooit een meeting heb kunnen vinden. |

Ja ut grootste probleem voor mij was toch denk ik dat ik totaal geen bekende gezichten zag, omdat ik dus geen van allen van gezicht ken. En nu ik dus hoor dat het spandoek aan de kant ergens hing ipv ergens opgehouden werd, heb ik er waarschijnlijk overheen gekeken. Ik heb bovenaan de roltrap nog een foto van de zaal gemaakt, maar die was iets later als de meeting.
FUCKIN KUTSOOI is dit want ik had echt wel op de foto willen staan.
Aan de foto te zien waren er namelijk weinig lui friekie verkleed.
Nou ja, Innercity is gelukkig niet het enige feest dat er is, en er wordt hier al weer druk gediscusseerd over Sensation Black
Misschien binnenkort ff een stickythread maken? 
JA voor wat betreft de meeting von ik ut dus wel minder...
En voor IC zelf; Ik heb me toppie vermaakt, maar aan de lui te horen die met me mee waren (wat dus al niet eens de bedoeling was) was het dus een grote mislukking.
Gelukkig was ik met mn EIGEN groepje (2 ander lui erbij) goed voorbereid, en we hebben ons idd FET vermaakt.
Ik heb al aardig wat verslagen gelezen, maar ik mis het moment dat Mauro alles ZELF dichtgooide (heel langzaam weliswaar) en toen ineens alles inzette met een PHATTE bass...Zwaaaaaar rielexte DJ
Wat mij betreft was Mauro de man van de avond, en ik zou blij zijn als ie de compilatie maakt... (fingers crossed..)
cya