TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Livesets Innercity?
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Downloads of the Week: Albums & Livesets
Topic: Innercity Download bash
TADAA 
GreetZ, DC
| quote: |
| Originally posted by Ding Chavez Downloads of the Week: Albums & Livesets Topic: Innercity Download bash TADAA ![]() GreetZ, DC |
| Originally posted by Ding Chavez Downloads of the Week: Albums & Livesets Topic: Innercity Download bash TADAA ![]() GreetZ, DC |
Downloads of the Week: Albums & Livesets
Topic: Innercity Download bash
?
kan het ook niet vinden
kan iemand de juiste link posten svp ?
BVD
de snell server die ik had is ook verleden tijd kan m alleen nog via ftp/icq naar mensen uppen contact me maar.
[email protected]
houd rekening met w8tijden zo snel is me chello verbinding hier niet. Ben nu 2 aan t uppen dus vanaf morgenmiddag zal er weer plaats zijn voor de volgende mensen als ze willen 
Dit is de link:
http://www.raremusicfinder.com/foru...&threadid=16235
maar je heb wel 100 of meer posts nodig bij RMF 
Ok.. Eindelijk heb ik de set van Marco V weten te krijgen...
Deze zal ik morgen gaan uploaden en zal morgen tegen de avond online zijn.. Ik ben nu op zoek naar een snelle FTP.. (public)
Ik wil alleen ff weten of er nog wel intresse naar is.. 
greetz ---watchout---
Ik heb nog steeds intresse.
Zit hier maar met een 56k6 lijntje 
Dus als ze op een (public) FTP (resumable) komen te staan ben ik heel blij.
Ik hoor het wel 
damn man ik MOET die livesets van MarcoV en Mauro hebben!!!!! iemand?????? WAAAAAAAR?
Ik heb interessssssseeeeeeee!!!! IEMAND AUB zeg waaaaaaarrrrrrrr... pleaase
http://131.155.152.252/Set/
deze is al geblokkeerd kijk maar... vet kut wie doet dat nou.....
ik heb ze wel... alleen ben ze naar mensen aan t uploaden omdak zelf geen ftp vind..
heb
picotto
marco v
sven v�th
dave clarke
junior sanchez
| Originally posted by YojiBiomehanika Ik heb interessssssseeeeeeee!!!! IEMAND AUB zeg waaaaaaarrrrrrrr... pleaase http://131.155.152.252/Set/ deze is al geblokkeerd kijk maar... vet kut wie doet dat nou..... |
ej mafiasven als je ze nog n X upload naar n FTP ofz laat et ff weten dan ok?
| Originally posted by Ding Chavez Kweet dat het hier nogal gevoelig ligt maarreeee.... RMF En nog redelijk snel ook. GreetZ, DC |
Livesets
Eindelijk mag ik mij ook gaan mengen in het forum.
En ik moet gelijk die persoon die ze heeft geupload even zeer hartelijk danken. Grandioos ...... Alleen misschien 1 domme vraag wat is dat sfv bestandje wat erbij zit. Is dat een cue file of zo ????
Uniq
sfv file is een filecheck file..kun je zien of je de complete set hebt tot op de byte...doh 
kunnen jullie nog downloaden dan????? bij mij zegt ie dat de files niet meer bestaan en als ik naar die page ga staat er 'get lost'
of zit de server dan vol ofzo?
Livesets
Thanks Thommie.
Gisteravond gedownload toen werkte het perfect. Nu hebben ze ze weggehaald volgens mij.
Uniq
| Originally posted by Thommie sfv file is een filecheck file..kun je zien of je de complete set hebt tot op de byte...doh |
| Originally posted by !_PeTrUs_! sfv: Dit bestand up je al eerste op een zogenaamde Site (Supersnelle FTP met member logins van verschillende Release Groepen) Dit bestand laat die FTP weten dat er een of meerdere bestanden aankomen dus dattie de weg vrij moet maken daarvoor |
sfv file is een filecheck file..kun je zien of je de complete set hebt tot op de byte |
| Originally posted by NiTro Ik d8 dat het ook dit was: Mbv winsfv kun je het dan toch checken? |
"De weg vrij moet maken daarvoor" Yeah right..
greetz ---watchout---
Ik heb nu de set van Mauro in 96 KB/s. Weet iemand of er ook een betere bitrate van deze set is? Ik geloof dat de set van Sven V�th (die ik nu aan het downloaden ben) ook 96 KB/s is. Is alleen Marco V is een goede bitrate?
Thanks!
Koen
| Originally posted by DJ-Koen Ik heb nu de set van Mauro in 96 KB/s. Weet iemand of er ook een betere bitrate van deze set is? Ik geloof dat de set van Sven V�th (die ik nu aan het downloaden ben) ook 96 KB/s is. Is alleen Marco V is een goede bitrate? Thanks! Koen |
| Originally posted by DJ-Koen Ik heb nu de set van Mauro in 96 KB/s. Weet iemand of er ook een betere bitrate van deze set is? Ik geloof dat de set van Sven V�th (die ik nu aan het downloaden ben) ook 96 KB/s is. Is alleen Marco V is een goede bitrate? Thanks! Koen |