TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Armin Only!
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by RebeL9 004 Transparance �r Armins i mitt tycke absoluta h�jdpunkt i hans karri�r. |
Sj�lv tycker jag att Armin spelar alldeles f�r mycket nytt. Fan, en s�n som jag, som inte �r med p� det allra nyaste j�mt blir ju f�r fan helt st�lld p� golvet. Lite klassiker skadar liksom inte ett set. Eller?
jag tycker det kan bli p� tok f�r mycket nytt i seten, klart man vill h�ra gamla d�ngor ocks� � inte bara massa nytt som man inte k�nner igen f�rens 2 m�nader efter spelningen 
Tycker dock inte armin �r d�lig men det finns �ven b�ttre, inte minst halliwell som jag ser som nr. 1 nu n�r det g�ller uppfinningsrikedom och drag p� mixarna 
oh jag gl�mde n�mna Nicholas Bennison fr�n Los Angeles som kanske den mest duktiga DJn jag h�rt p� l�nge. Unika l�tar och en av de f� som verkligen lirar �kta prog trance och ingen blandning mellan house och uplifting aka mcprog.
H�ll �gonen �ppna p� den h�r p�gen.
www.nicholasbennison.com
| Originally posted by RebeL9 oh jag gl�mde n�mna Nicholas Bennison fr�n Los Angeles som kanske den mest duktiga DJn jag h�rt p� l�nge. Unika l�tar och en av de f� som verkligen lirar �kta prog trance och ingen blandning mellan house och uplifting aka mcprog. H�ll �gonen �ppna p� den h�r p�gen. www.nicholasbennison.com |
H�ller med Vizay och Noon, n�r man �r p� en spelning med n�n utav dom stora vill man liksom h�ra klassiker 
Sitter man d�remot hemma och lyssnar p� liveset hela dagarna kanske det �r en annan sak...
| Originally posted by zoric H�ller med om att han g�r mycket bra musik, Gillade verkligen hans remix av Icone's Sintra. |
H�rru Rebel9, nu f�r du sk�rpa till dig och visa att du �r en vuxen m�nniska. Du verkar ta f�r givet att din smak �r n�gon sorts norm, och att det �r du som best�mmer vilka l�tar som �r bra eller d�liga. Du har ju f�rresten inte s� stor koll sj�lv, Nicholas Bennison t.ex. fokuserar inte s�rskilt mycket p� progtrance utan lirar mest hardhouse (typ Tidy-stuket). 
| Originally posted by Mats W H�rru Rebel9, nu f�r du sk�rpa till dig och visa att du �r en vuxen m�nniska. Du verkar ta f�r givet att din smak �r n�gon sorts norm, och att det �r du som best�mmer vilka l�tar som �r bra eller d�liga. Du har ju f�rresten inte s� stor koll sj�lv, Nicholas Bennison t.ex. fokuserar inte s�rskilt mycket p� progtrance utan lirar mest hardhouse (typ Tidy-stuket). |
Inte h�rde jag n�gon Hard House p� Bennisons hemsida iaf.
Jod� vi t�nker p� samma Bennison, och missf�rst� mig inte, jag tycker han �r hur grym som helst. Han har dock en historia som inkluderar mycket hardhouse/hardtrance och det tycker jag h�rs v�l om man lyssnar p� mixarna som finns p� hemsidan. Hans sl�pp Absorb/Airjack p� brittiska Duty Free/Intensive blev ocks� poppis hos hard dance-jockarna. D�r l�mnar jag diskussionen, peace out.
| Originally posted by Mats W Jod� vi t�nker p� samma Bennison, och missf�rst� mig inte, jag tycker han �r hur grym som helst. Han har dock en historia som inkluderar mycket hardhouse/hardtrance och det tycker jag h�rs v�l om man lyssnar p� mixarna som finns p� hemsidan. Hans sl�pp Absorb/Airjack p� brittiska Duty Free/Intensive blev ocks� poppis hos hard dance-jockarna. D�r l�mnar jag diskussionen, peace out. |
| Originally posted by RebeL9 X-Cabs - Reeva (Nicholas Bennison remix) |
| Originally posted by zoric Gl�mde bort den l�ten, Den �r ocks� grymt h�rlig. |
Well well 
| Originally posted by RebeL9 japp ser ocks� fram emot Christopher Lawrence & Nicholas Bennison - Scorcher med en riktigt niceig remix av Miika Kuisma. |