TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Foute nummers die je toch wel stiekem goed/leuk/gaaf/tof/vet/bruut vindt...
Pages (2): « 1 [2]
wat d8en jullie van:
profound - TURNTABLE JUNKIE??????/
herrinner je em je nog ??// Yoji Biomehanika draaide em Dancevalley 2001 als 1e nummer d8 ik
moet je echt hebben als classic!!!!!
<<<<<< EDIT >>>>>
MARK OH!!!!! TEARS DONT LIE
maaj vet hakk'n
| quote: |
| Originally posted by YojiBiomehanika wat d8en jullie van: profound - TURNTABLE JUNKIE??????/ |


eeehhh ik d8 eerst aan die nieuwe van brooklyn bounce
maar toen ik em op werk hoorde en d8.. ja nu komt de bass.. kwam er sissy bass.. das dus anders bij
brooklyn bounce - club bizarre b1 (dj scot project remix)
en dies dus wel leuk.. niet echt fout meer dankzij S SSSSSSSCOTTTTTT TTTTT PRRRRRRRRRRRRRROOOOOJECT
Aangezien heel d-devils fout is.. valt deze mooi int rijtje.. foute traxx die ik wel leuk vind :P.. grappige tune.. en lekka stampe in de apres ski hut (of niettan blik)
D_Devils-The_Final_Countdown-Vinyl-2001-UTE
ist trouwes..
En wat werden de D-devils in spanje verkracht zeg!! hoorde.. THE GATES ARE OPEN.. wel 4 keer op een avond.. nee 6 keer!! aaahhh... en al die nerds maar yeeeeeaaaaaaa!!! woooooohooooeeeee en dat 2 weken lang.. maarja dat was ook in de engelse wijk he..
L@terZzz ik moet over 6 uur weer rijde :S
Nog 1 uur.. ofzow.. en NIET geslapen WOEHOEEEEEE
gaan we in de vangrail rammmuhhh!!!
bedenk me net dat ik de warpbrothers heeel af en toe ook wel leuk vind, en die zijn ook best wel fout, net al public domain
greetz kolkiewolkie
waaaaa public domain fout?
Lemme hear it from the people up top!
jezus.. druk ik op "p".. krijg ik geen public domain.. druk ik op "w" krijg ik geen warpbrothers.. vant schijfje afgeknikkert..
nja.. maybe kan public domain er ook wel bij.. dan heb ik ook weer 1tje xtra voor me lijstje..
mmmmm
THe moon.... TUTUTUUTUTTUUUUUUUUUUUUUUUU heb ik die de 1e keer (van de 60 miljoen keer dat k em gehoord) niet leuk gevonden?? vast wel.. damn die hoor k nog wel 1 x p maand bij fitness..
d'r schiet me vanmorgen net een nummertje te binnen:
Me & My - Fly High (Dj Alligator mix)
Dat nummertje hebben we tijdens een of ander schoolkamp helemaal grijs gedraait....midden in de nacht en dan volume ook zo hard!
Of het nu echt een fout nummertje is......dat weet ik eigenlijk niet, op dat moment iig niet! 
Ik zit nu naar marco V live at trance energy 2000 te luisteren, raad eens wat ie draait? DJ balloon - pussylovers! W00t zeer fout nummer maar wel cool
ja maar wat is nu eigenlijk fout?
Als je een nummer ok vindt en de *underground* niet,dan issie fout?
Als je een commercieel nummer nice vindt,lekker boeiend dan vinjem toch lekkah goed,niks fouts aan
kvinnet maar behoorlijk relatief.....foute nummers
Of hoor ik r nu niet meer bij,benk nu fout??:PP
*whehehe*
warp brothers zijn wel ok hoor waren ook op Q-limaxxxxxx
Nou welk nummer mij beetje vaag maakt is WHERES YOUR HEAD AT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WHERES YOUR HEAD?????
Basement Jaxx - Where's your head at
whahaha
Super nummertje op zijn tijd 
WHERES YOUR HEAD AT!!!!!!!AT!!! AT!!!!!. WHERES YOUR HEAD!!!!
rui da silva - touch me.. FOUT?! gast dat is echt een wereldplaat
maar foute nummers die toch wel lekker zijn eh..
Charly lownoise & mental theo.. yeah good times
PPk - resurection (kunnen het niet eens goed spellen LOL)
Gigi natuurlijk maar dan moet je toch wel errug ver weg zijn 
eigenlijk is alles wat ouder is dan een jaar of 3-4 wel leuk als je zwaar bezoppen bent; snow - informer, dance 2 trance, usha - don't u love me, leila k - open sesame.... en zelfs 2 unlimited, real 2 real, capella en nog meer van die rotzooi
| quote: |
| Originally posted by Donna ja maar wat is nu eigenlijk fout? ![]() Als je een nummer ok vindt en de *underground* niet,dan issie fout? Als je een commercieel nummer nice vindt,lekker boeiend dan vinjem toch lekkah goed,niks fouts aan kvinnet maar behoorlijk relatief.....foute nummers ![]() Of hoor ik r nu niet meer bij,benk nu fout??:PP *whehehe* |
Dj paul - luv u more
De plaat waar iedereen kippevel van kreeg een jaar of 8 geleden.
k,vind hem nog steeds wel lachen.
Verder : Ramirez - el galinero

| quote: |
| Originally posted by Smirnoff Dj paul - luv u more De plaat waar iedereen kippevel van kreeg een jaar of 8 geleden. k,vind hem nog steeds wel lachen. |
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie tsja, het vervelende feit is alleen dat in zo'n tent waar ik met enige onregelmatigheid te vinden ben de deejay er ook zo over denkt, en um dus rustig elke week een keer of 2 draait: AAAAAAAAAAAAAHHHHHH geloof me, dan verveelt ie ineens weer heeeeeel snel greetz kolkiewolkie |
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie tsja, het vervelende feit is alleen dat in zo'n tent waar ik met enige onregelmatigheid te vinden ben de deejay er ook zo over denkt, en um dus rustig elke week een keer of 2 draait: AAAAAAAAAAAAAHHHHHH geloof me, dan verveelt ie ineens weer heeeeeel snel greetz kolkiewolkie |
Ik beken: Gigi D'agostino - Silence

heaven green court mix
en de gigi's
:$
Wa dachten jullie.... we gaan eens lekker oude threads op graven?
Ach op de lente,summer,herst of winterjam kan ik ook nog wel is uit men dak gaan soms 
| quote: |
| Originally posted by Flippe Wa dachten jullie.... we gaan eens lekker oude threads op graven? |
-knop gebruiken
| quote: |
| Originally posted by Cosmic Nee, dat heet de search-knop gebruiken |
| quote: |
| Originally posted by jp Misschien kun je eens cursussen geven her en der? : |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.