TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Foute nummers die je toch wel stiekem goed/leuk/gaaf/tof/vet/bruut vindt...
Pages (2): « 1 [2]


Posted by YojiBiomehanika on Jan-02-2002 22:54:

wat d8en jullie van:

profound - TURNTABLE JUNKIE??????/

herrinner je em je nog ??// Yoji Biomehanika draaide em Dancevalley 2001 als 1e nummer d8 ik
moet je echt hebben als classic!!!!!



<<<<<< EDIT >>>>>

MARK OH!!!!! TEARS DONT LIE
maaj vet hakk'n


Posted by Opti on Jan-02-2002 23:36:

quote:
Originally posted by YojiBiomehanika
wat d8en jullie van:

profound - TURNTABLE JUNKIE??????/


Ik vind dat eigenlijk geen fout nummer hoor...

Niet als je t bijvoorbeeld vergelijkt met DJ Jean - Lift Me up ghehehe


Posted by Henkie_henk on Jan-03-2002 01:18:

eeehhh ik d8 eerst aan die nieuwe van brooklyn bounce

maar toen ik em op werk hoorde en d8.. ja nu komt de bass.. kwam er sissy bass.. das dus anders bij

brooklyn bounce - club bizarre b1 (dj scot project remix)

en dies dus wel leuk.. niet echt fout meer dankzij S SSSSSSSCOTTTTTT TTTTT PRRRRRRRRRRRRRROOOOOJECT

Aangezien heel d-devils fout is.. valt deze mooi int rijtje.. foute traxx die ik wel leuk vind :P.. grappige tune.. en lekka stampe in de apres ski hut (of niettan blik)


D_Devils-The_Final_Countdown-Vinyl-2001-UTE

ist trouwes..

En wat werden de D-devils in spanje verkracht zeg!! hoorde.. THE GATES ARE OPEN.. wel 4 keer op een avond.. nee 6 keer!! aaahhh... en al die nerds maar yeeeeeaaaaaaa!!! woooooohooooeeeee en dat 2 weken lang.. maarja dat was ook in de engelse wijk he..


L@terZzz ik moet over 6 uur weer rijde :S


Posted by Henkie_henk on Jan-03-2002 05:57:

Nog 1 uur.. ofzow.. en NIET geslapen WOEHOEEEEEE

gaan we in de vangrail rammmuhhh!!!


Posted by kolkiewolkie on Jan-03-2002 07:31:

bedenk me net dat ik de warpbrothers heeel af en toe ook wel leuk vind, en die zijn ook best wel fout, net al public domain

greetz kolkiewolkie


Posted by Henkie_henk on Jan-03-2002 07:38:

waaaaa public domain fout?

Lemme hear it from the people up top!

jezus.. druk ik op "p".. krijg ik geen public domain.. druk ik op "w" krijg ik geen warpbrothers.. vant schijfje afgeknikkert..

nja.. maybe kan public domain er ook wel bij.. dan heb ik ook weer 1tje xtra voor me lijstje..

mmmmm

THe moon.... TUTUTUUTUTTUUUUUUUUUUUUUUUU heb ik die de 1e keer (van de 60 miljoen keer dat k em gehoord) niet leuk gevonden?? vast wel.. damn die hoor k nog wel 1 x p maand bij fitness..


Posted by Ruben_Dubbink on Jan-03-2002 10:22:

d'r schiet me vanmorgen net een nummertje te binnen:

Me & My - Fly High (Dj Alligator mix)

Dat nummertje hebben we tijdens een of ander schoolkamp helemaal grijs gedraait....midden in de nacht en dan volume ook zo hard!

Of het nu echt een fout nummertje is......dat weet ik eigenlijk niet, op dat moment iig niet!


Posted by Biohazard on Jan-03-2002 11:20:

Ik zit nu naar marco V live at trance energy 2000 te luisteren, raad eens wat ie draait? DJ balloon - pussylovers! W00t zeer fout nummer maar wel cool


Posted by Donna on Jan-03-2002 11:29:

ja maar wat is nu eigenlijk fout?
Als je een nummer ok vindt en de *underground* niet,dan issie fout?
Als je een commercieel nummer nice vindt,lekker boeiend dan vinjem toch lekkah goed,niks fouts aan
kvinnet maar behoorlijk relatief.....foute nummers
Of hoor ik r nu niet meer bij,benk nu fout??:PP
*whehehe*


Posted by YojiBiomehanika on Jan-03-2002 11:40:

warp brothers zijn wel ok hoor waren ook op Q-limaxxxxxx


Posted by LightForce on Jan-03-2002 15:53:

Nou welk nummer mij beetje vaag maakt is WHERES YOUR HEAD AT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WHERES YOUR HEAD?????

Basement Jaxx - Where's your head at

whahaha Super nummertje op zijn tijd

WHERES YOUR HEAD AT!!!!!!!AT!!! AT!!!!!. WHERES YOUR HEAD!!!!


Posted by Chrono|one on Jan-03-2002 16:49:

rui da silva - touch me.. FOUT?! gast dat is echt een wereldplaat

maar foute nummers die toch wel lekker zijn eh..

Charly lownoise & mental theo.. yeah good times
PPk - resurection (kunnen het niet eens goed spellen LOL)
Gigi natuurlijk maar dan moet je toch wel errug ver weg zijn


Posted by serialkillah on Jan-03-2002 21:48:

eigenlijk is alles wat ouder is dan een jaar of 3-4 wel leuk als je zwaar bezoppen bent; snow - informer, dance 2 trance, usha - don't u love me, leila k - open sesame.... en zelfs 2 unlimited, real 2 real, capella en nog meer van die rotzooi


Posted by CaBaL on Jan-03-2002 22:01:

quote:
Originally posted by Donna
ja maar wat is nu eigenlijk fout?
Als je een nummer ok vindt en de *underground* niet,dan issie fout?
Als je een commercieel nummer nice vindt,lekker boeiend dan vinjem toch lekkah goed,niks fouts aan
kvinnet maar behoorlijk relatief.....foute nummers
Of hoor ik r nu niet meer bij,benk nu fout??:PP
*whehehe*


Dit vind ik nu ook!! Is een nummer fout omdat het commercieel is?? Zeg nu eerlijk, bijna iedereen die een nummer verkoopt op Vinyl of CD is commercieel!! Tenzij ze de schijfjes aan 1 Euro of zo verkopen!
Of zijn ze gewoon commercieel omdat ze simpel zijn?? Minimalist Techno is ook simpel en totaal niet commercieel, dus!!

Maar ik begrijp wel wat jullie bedoelen!! Dus om enkele dingen te noemen: belgische dance zoals Milk Inc., Ian Van Dahl, Sylver, Lasgo vind ik eigenlijk wel leuk!! Maar check toch eens de remixen die vaak niet zo commercieel zijn bvb:Lasgo - Alone (Peter Luts remix) Zalig

En sorry, Maar L'amours toujours vind ik maar niets

GREETZzz... DJ CaBaL


Posted by Smirnoff on Jan-03-2002 22:21:

Dj paul - luv u more

De plaat waar iedereen kippevel van kreeg een jaar of 8 geleden.
k,vind hem nog steeds wel lachen.

Verder : Ramirez - el galinero


Posted by kolkiewolkie on Jan-04-2002 07:33:

quote:
Originally posted by Smirnoff
Dj paul - luv u more

De plaat waar iedereen kippevel van kreeg een jaar of 8 geleden.
k,vind hem nog steeds wel lachen.



tsja, het vervelende feit is alleen dat in zo'n tent waar ik met enige onregelmatigheid te vinden ben de deejay er ook zo over denkt, en um dus rustig elke week een keer of 2 draait: AAAAAAAAAAAAAHHHHHH

geloof me, dan verveelt ie ineens weer heeeeeel snel

greetz kolkiewolkie


Posted by Smirnoff on Jan-04-2002 16:00:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie


tsja, het vervelende feit is alleen dat in zo'n tent waar ik met enige onregelmatigheid te vinden ben de deejay er ook zo over denkt, en um dus rustig elke week een keer of 2 draait: AAAAAAAAAAAAAHHHHHH

geloof me, dan verveelt ie ineens weer heeeeeel snel

greetz kolkiewolkie


Tja dan kom je toch ecjt in de verkeerde tent hoor


Posted by Smirnoff on Jan-04-2002 16:01:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie


tsja, het vervelende feit is alleen dat in zo'n tent waar ik met enige onregelmatigheid te vinden ben de deejay er ook zo over denkt, en um dus rustig elke week een keer of 2 draait: AAAAAAAAAAAAAHHHHHH

geloof me, dan verveelt ie ineens weer heeeeeel snel

greetz kolkiewolkie


Sorry ik had "onregelmatigheid" over het hoofd gezien


Posted by Cosmic on Feb-02-2004 13:09:

Ik beken: Gigi D'agostino - Silence










Posted by blup on Feb-02-2004 13:38:

heaven green court mix
en de gigi's

:$


Posted by Flippe on Feb-02-2004 15:22:

Wa dachten jullie.... we gaan eens lekker oude threads op graven?


Posted by Eagle` on Feb-02-2004 15:48:

Ach op de lente,summer,herst of winterjam kan ik ook nog wel is uit men dak gaan soms


Posted by Cosmic on Feb-02-2004 16:32:

quote:
Originally posted by Flippe
Wa dachten jullie.... we gaan eens lekker oude threads op graven?


Nee, dat heet de
-knop gebruiken


Posted by jp on Feb-02-2004 16:44:

quote:
Originally posted by Cosmic
Nee, dat heet de search-knop gebruiken


Misschien kun je eens cursussen geven her en der? :


Posted by Flippe on Feb-02-2004 19:59:

quote:
Originally posted by jp
Misschien kun je eens cursussen geven her en der? :


Zou voor sommige mensen misschien wel eens handig zijn!

Schrijf eens een tutorial


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.