TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 24 & 25/12 + 31/12 & 01/01
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by Gladius on Nov-16-2005 10:03:

het omgekeerde is ook meer en meer waar, nl dat mensen op oudejaarsavond per s� NIET willen uitgaan, terwijl ze onder normale omstandigheden dat wel zouden doen. voor mij is oudejaar een avond als een andere hoor. als er echt een goede tranceparty is zou ik niet twijfelen

Posted by Zehra on Nov-16-2005 11:38:

quote:
Originally posted by Gladius
het omgekeerde is ook meer en meer waar, nl dat mensen op oudejaarsavond per s� NIET willen uitgaan, terwijl ze onder normale omstandigheden dat wel zouden doen. voor mij is oudejaar een avond als een andere hoor. als er echt een goede tranceparty is zou ik niet twijfelen

zo denk ik er ook over!

Posted by djcresto on Nov-16-2005 11:44:

quote:
Originally posted by Zehra
zo denk ik er ook over!

tja in de Asta is een goei tranceparty, maar wie heeft er op die dag zin om zover te rijden, laat staan Bob te spelen?

Posted by The_G0dfather on Nov-16-2005 11:48:

quote:
Originally posted by djcresto
tja in de Asta is een goei tranceparty, maar wie heeft er op die dag zin om zover te rijden, laat staan Bob te spelen?

idd, 2 januari is traditioneel NUROFEN dag

Posted by FUSyke on Nov-16-2005 11:50:

Kerstdag en Nieuwjaar zijn voor mij gewone dagen. Ik hecht er niet teveel belang aan. Als er iets goeds te doen is dan ga ik daar dan ook naartoe. Zoals het YDR feestje. Op oudejaar blijf ik meestal thuis omdat het dan niet leuk is om te feesten. Dure prijzen, overvol, fake-feestgedoe, ... Maar moest ik een feestje tegen komen dat mij aanstaat dan zie ik dat ook wel zitten

Posted by Lady_LizzY on Nov-16-2005 11:53:

quote:
Originally posted by djcresto

Ik zit daar niks mee in, nieuwjaar of nie...
Ik rij liever voor een leuke avond wat verder dan mij in het stadscaf� zitten te vervelen en te klagen over de slechte muziek en dito sfeer.
Heb trouwens nooit gesnapt waarom ge bij nieuwjaar per s� zat moest zijn. Just alsof ge anders geen feestje kunt bouwen?

Posted by The_G0dfather on Nov-16-2005 11:56:

toch niet zo goed

Posted by Push2005 on Nov-16-2005 12:00:

LOl

Kben op nieuwjaar nog nie zat geweest denk ik

Totnutoe ging ik naar zo'n boerefuif in zo'n partytent; maar dit jaar zal ik er toch nee tegen zeggen. Het is inderdaad "fake" feestgedoe en tzit daar vol debielen en breezersletjes dat het niet meer mooi is ... 'k begin dat nu pas in te zien

Zal dit jaar rustig op caf� gaan met paar maten denk ik ...

Posted by pooley on Nov-16-2005 12:14:

Ben nog niet nuchter geweest op een nieuwjaarfeest. enorm stoer, I know.
En tis niet omdat het nieuwjaar is dat ge moet zat zijn, dat komt er gewoon van.
Receptie, wijn bij het eten, champagne, gratis drank ganse nacht ...
1tje is geentje.

Kunt het natuurlijk bij cola of fruitsap houden.

Posted by djcresto on Nov-16-2005 12:16:

quote:
Originally posted by Lady_LizzY
Ik zit daar niks mee in, nieuwjaar of nie...
Ik rij liever voor een leuke avond wat verder dan mij in het stadscaf� zitten te vervelen en te klagen over de slechte muziek en dito sfeer.
Heb trouwens nooit gesnapt waarom ge bij nieuwjaar per s� zat moest zijn. Just alsof ge anders geen feestje kunt bouwen?

ge moet nie pers� zat zijn eh,

maar van aperitief, wijn bij het eten, schuimwijn/champagne om middernacht wordt ge zoiezo al een beke lichter.

Posted by Antony on Nov-16-2005 12:29:

Ik drink zowiezo ni... ma me nieuwjaar is het inderdaad wel zo dat er een groter percentage zat is, en digeen die normaal al zat zijn gaan er met nieuwjaar extreem over. Kan ni goe tege die nieuwjaarsgekte, avond zoals een andere! Zou wel leuk zijn moest armin op de Antwerpse Kaai een openlucht-set geven vlak na het vuurwerk

Posted by Kaidreas on Nov-16-2005 15:58:

nieuwjaar is voor mij wel een leuke gelegenheid! om alles eens goed los te gooien, en het nieuwe jaar te vieren
wete zo een keer op jaar kan toch geen kwaad zekerst.
eerst gezellig tafelen met wat vrienden, wijntje hier.. wijntje daar. en dan eens een goed feestje bouwen. beter kan toch niet

Posted by Xilver on Nov-16-2005 16:30:

quote:
Originally posted by Kaidreas
nieuwjaar is voor mij wel een leuke gelegenheid! om alles eens goed los te gooien, en het nieuwe jaar te vieren
wete zo een keer op jaar kan toch geen kwaad zekerst.
eerst gezellig tafelen met wat vrienden, wijntje hier.. wijntje daar. en dan eens een goed feestje bouwen. beter kan toch niet

+1

Maar da feesten mag voor mij evengoed bij iemand thuis zijn ofzo, hoeft ook niet per s� een party te zijn ofzo.

Posted by Nyah on Nov-16-2005 16:51:

Oudejaar/Nieuwjaar is voor mij een dag om samen met wat vrienden thuis te zitten: samen koken, en gezellig samen zitten: aperitiefke, wijntje, champagne, ...
Heb de laatste 6 jaar dat al zo gevierd en waarschijnlijk dit jaar ook. Nu alleen nog uitzoeken wie Nieuwjaar met Tom en mij wilt vieren

Posted by New Wave on Nov-16-2005 17:05:

quote:
Originally posted by Nyah
Oudejaar/Nieuwjaar is voor mij een dag om samen met wat vrienden thuis te zitten: samen koken, en gezellig samen zitten: aperitiefke, wijntje, champagne, ...
Heb de laatste 6 jaar dat al zo gevierd en waarschijnlijk dit jaar ook. Nu alleen nog uitzoeken wie Nieuwjaar met Tom en mij wilt vieren

Mag ik komen? dan neem ik echte Hollandsche bitterballen mee. Met echte Hollandsche boeren mosterd. Frikandelletje erbij. Als je geen frituurpan hebt wil ik die ook wel meenemen. Blokjes Goudse kaas ook lekker. Boerenkool met Hemaworst zit er ook bij.

Posted by Nyah on Nov-17-2005 07:21:

quote:
Originally posted by New Wave
Mag ik komen? dan neem ik echte Hollandsche bitterballen mee. Met echte Hollandsche boeren mosterd. Frikandelletje erbij. Als je geen frituurpan hebt wil ik die ook wel meenemen. Blokjes Goudse kaas ook lekker. Boerenkool met Hemaworst zit er ook bij.

Mmmmh, Hemaworst .

Posted by Toni_D2 on Nov-17-2005 16:54:

Haha, je nodigt jezelf uit?!
Ik kom ook. Dan hebben jullie ook een meet&greet met Toni_D2. Nu zal ik wel mijn uiterste best mogen doen om het niveau van een Hemaworst te overtreffen.

Posted by TOR on Nov-17-2005 19:03:

quote:
Originally posted by Push2005

Totnutoe ging ik naar zo'n boerefuif in zo'n partytent; maar dit jaar zal ik er toch nee tegen zeggen. Het is inderdaad "fake" feestgedoe en tzit daar vol debielen en breezersletjes dat het niet meer mooi is ... 'k begin dat nu pas in te zien

bwa dat heeft wel iets vind ik

vorig jaar verveelde ik me wel wat, maar ik had dan ook niet de meest uitbundige mensen mee, hehe.. maar zo'n decadent gedoe moet wel es kunnen maar dan moet de muziek wel geschikt zijn uiteraard (d.i. meezingers ); jump kan ik echt niet verdragen met oudejaar

Posted by Antony on Nov-17-2005 20:18:

quote:
Originally posted by Toni_D2
Haha, je nodigt jezelf uit?!
Ik kom ook. Dan hebben jullie ook een meet&greet met Toni_D2. Nu zal ik wel mijn uiterste best mogen doen om het niveau van een Hemaworst te overtreffen.

je bent truuuug !

Posted by MikeVee on Nov-26-2005 19:55:

Datum staat er niet bij maar is toch het zelfde weekend:
23/12 Ronald van Gelderen @ Illusion

Posted by Antony on Nov-26-2005 20:06:

quote:
Originally posted by MikeVee
Datum staat er niet bij maar is toch het zelfde weekend:
23/12 Ronald van Gelderen @ Illusion

intressant, was goed op 18 years, dus waarom niet

Posted by Solar1 on Dec-28-2005 11:06:

Even vermelden dat de Armada X-mas night VET VET VET was. Voor mij persoonlijk ��n van de beste Armada-nights die ik heb meegemaakt. En h�t feestje van het jaar 2005!
Melkweg is leuke locatie, de sfeer was relaxed, leuke mensen, en vooral een topavond wat de muziek betreft!! Met Harry Lemon als ideale opwarmer, een schitterende Armin en Markus die de zaal tot pure extase wist te brengen!! Het aftellen naar Trance Energy kan beginnen...

tranzy greetzz,
Solar

Posted by Antony on Dec-28-2005 11:33:

inderdaad, die was ik helemaal vergeten.... is er niet meer volk geweest? weer een vet feesje gemist...

Posted by Antony on Dec-29-2005 11:57:

nieuwjaar, werken op happy 4

CJ bolland komt, de moeite om even tijd vrij te maken?

Posted by Bunz on Dec-29-2005 14:10:

quote:
Originally posted by Antony
nieuwjaar, werken op happy 4

CJ bolland komt, de moeite om even tijd vrij te maken?

CJ is wel cool, verwacht genen trance ma tis wel goeie muziek (naar mijn mening dan). Heb em eens gezien op P@lma begin vorig schooljaar

Nieuwjaar vier ik trouwens met vrienden (e schoon groepke van 17) bij iemand thuis. En ik mag draaie ! Later op de avond mss nog e feestje doen in Boxberg (De H2 anyone?)

Pages (3): « 1 [2] 3 »