TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Intresse in Marco V live @ IC2001 op snelle ftp?
Pages (2): « 1 [2]
AG en RMF staat beide nog nix.....
niet zo snel YojiBiomehanika......
Heb Sven Vath al gevonden......en nu druk aan het dl met Marco V
dit op AG!
Hoe zit dat eigenlijk met http://131.155.152.252/Set/
ik krijg um niet aan de praat.......
GreetZ RubDub
| quote: |
| Originally posted by Ruben_Dubbink niet zo snel YojiBiomehanika...... Heb Sven Vath al gevonden......en nu druk aan het dl met Marco V dit op AG! Hoe zit dat eigenlijk met http://131.155.152.252/Set/ ik krijg um niet aan de praat....... GreetZ RubDub |
Hij is Down sinds gistern8 om 0:30, toen ik net op de 90% zat GVD, iemand nog andere mogelijkheden?
interesse
Zeer zeker dat daar interesse voor is, de andere server die de sets aanbood, is er geloof ik al mee gekapt. Dus ja, dat zou zkr wel ff mooi zijn, als je dat deed. Met name de LiveSet van Marco V. ben ik in geinteresseerd, dus als je tegen die tijd ff laat weten waar en hoe die te vinden is, ben ik je zeer dankbaar,
MZZLS
Gelukkig heb ik wel alle sets weten te krijgen 
Dave Clark
Marco V
Mauro Picotto
Sven Vath
Als er nog steeds veel mensen die sets willen zal ik ze wel ff uppen.. 
greetz ---watchout---
ps. Zal ik ze inpakken in 10MB files of gewoon 1 grote mp3..
Ik ben nog steeds op zoek naar de lange Mauro Picotto, dus als je die kan uploaden, graag 
Ehm als de server resumable is graag 1 grote mp3, anders zijn kleine stukjes misschien handiger
bedankt man!
Ja als het zou kunnen de "lange set" van Picotto en euh kheb zelf Sven ook nog niet maar als je iig die van picotto kan uppen naar een server zou heel cool zijn, thanx alvast!
Tering, het enige wat jullie willen zijn die livesets....
Tsja petrus, de naam van dit topic is tenslotte ook 'Intresse in Marco V live @ IC2001 op snelle ftp'...
Misschien dat je nu snapt waarom het de hele tijd over live-sets gaat...
Chill tnx 
Innercity was echt weer super dit jaar
Wat zouden ze dan anders volgens jou moeten willen hebben Petrus?
greetz ---watchout---
yah watchout als je dat zou willen doen
ik ben geinteresseerd in die van MarcoV en die van Mauro... die van marco heb ik al 50% maar resumen met jouw file lukt vast niet of wel
| quote: |
| Originally posted by watchout Wat zouden ze dan anders volgens jou moeten willen hebben Petrus? greetz ---watchout--- |
| quote: |
| Originally posted by Stivvekk Tsja petrus, de naam van dit topic is tenslotte ook 'Intresse in Marco V live @ IC2001 op snelle ftp'... Misschien dat je nu snapt waarom het de hele tijd over live-sets gaat... |

Das wel vet lame als je der echt een paar weet maar nix zegt
boeit jou dat nou jij hebt de sets toch al????
en als iemand ze nou gewoon op RMF zet dan is et toch ook allemaal klaar??
| quote: |
| Originally posted by YojiBiomehanika Das wel vet lame als je der echt een paar weet maar nix zegt boeit jou dat nou jij hebt de sets toch al???? en als iemand ze nou gewoon op RMF zet dan is et toch ook allemaal klaar?? |
Ok, om Petrus al dat gezeik te besparen begin ik nu met uppen van Marco V... Wie verder nog wil helpen met andere sets moet me maar ff een PM sturen, dan krijg je het adres.. (en kan je als 1 van de eerste de andere sets downloaden)
greetz ---watchout---
raakz000rzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
^^ sluit af met [/IMG] 
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Tering, het enige wat jullie willen zijn die livesets.... |


Hmmm, waarom komt de thread niet omhoog???
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.