TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trance Energy 2006
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »
taxi ungef�r 15� till arnhem. darifr�n t�get till Utrecht. (�16 T&R)
biljetten kostar snarare kring 600kr �n 900
TC sl�pper sina bussbiljetter om 11 min f�r er som t�nkt boka 
sj�lv skiter jag i det, om dom inte har vett att v�nta 7 dagar till s� man vet linan s� f�r det vara...
| quote: |
| Originally posted by Vizay TC sl�pper sina bussbiljetter om 11 min f�r er som t�nkt boka ![]() sj�lv skiter jag i det, om dom inte har vett att v�nta 7 dagar till s� man vet linan s� f�r det vara... |
On�digt att chansa...
| Originally posted by mr_fisken Finns en ganska sj�lvklar anleding. Tar biljetterna slut nu p� dom 7dagarna s� blir det ingen bussresa alls On�digt att chansa... |
| Originally posted by Laszlo Vad jag f�rst�tt det s� har TC n�got kontrakt med ID&T, d�r de har 50 biljetter eller vilket antal det nu r�r sig om reserverade, s� jag tror inte att de kommer st� d�r utan biljetter... |
| Originally posted by Laszlo Vad jag f�rst�tt det s� har TC n�got kontrakt med ID&T, d�r de har 50 biljetter eller vilket antal det nu r�r sig om reserverade, s� jag tror inte att de kommer st� d�r utan biljetter... |
Bokat � klart 4 biljetter 
Ser det inte som ett direkt problem att boka nu, �ven om linan skulle "suga". L�r inte vara n�gra problem att kr�nga den till n�n som precis fyllt 18 sen �nd� 
Bussen betald f�r mig och cham the dj.. �ven keddo,staz och kvicket h�r ifr�n ta kommer ta bussen.
Kommer bli galet, s�ger GALET
L�ste detta p� Ferry Corsten's hemsida i forumet:
"Unfortunately, I will not be a t Trance Energy this year...I hope to make it to Greece instead soon ;-)"
Ingen Ferry enligt honom sj�lv iaf..
Above & Beyond verkar s�krare dock.
Verkar som om jag �ker TC-buss ner i�r igen 
Sjysst med gemensam f�rfest-lokal d�r Irish ska spela !
I morgon ska lineupen komma, k�nns som det blir m�nga djs man redan sett tyv�rr men hoppas yoji eller n�n annan lustig figur kommer spela.
Innan jag sett linan s� kan jag s�ga att jag funderar p� att bryta en vana... vanan att dra p� TE... '03 '04 '05...
| Originally posted by SteveTranz4ever Innan jag sett linan s� kan jag s�ga att jag funderar p� att bryta en vana... vanan att dra p� TE... '03 '04 '05... |
SteveTranz4ever: �r TE inget o h�nga i granen menar du? , har sj�lv aldrig varit p� n�tt evengemang av "denna" kaliber s� tror du man skulle bli missn�jd? , musikm�ssigt kan man ju ALLTID bli missn�jd men om man ser till helheten vad rankar du TE p� en skala 0-10 ?
| Originally posted by Jeremy H �r det inte v�rt att komma ner o se v�ran Irish p� f�rfesten d�? |

| Originally posted by Dj_Irish Just det Steve, va fan! ![]() Se nu till att sl�pa ditt arsle med p� bussen ok? ![]() Jag ser v�ldans mycket fram emot detta. Har aldrig satt min fot i Holland innan |

| Originally posted by anuga Jag ska fan med nu ![]() Ska sitta b�nkad vid datorn och best�lla ![]() Super nice att den extra bussen g�r via Malm�, hade varit problem f�r mig annars. Detta l�r bli fett!!! Har h�rt lite om vem som e bokade och jag blev happy |
| Originally posted by DxMxC SteveTranz4ever: �r TE inget o h�nga i granen menar du? , har sj�lv aldrig varit p� n�tt evengemang av "denna" kaliber s� tror du man skulle bli missn�jd? , musikm�ssigt kan man ju ALLTID bli missn�jd men om man ser till helheten vad rankar du TE p� en skala 0-10 ? |
s�ger en 9a iaf
Linan sl�pps om 4 timmar, Marcel e med hehehe, och n�gra mer h�rdingar.
En plats �ver p� f�rsta bussen f�r n�gon som vill ha den... Steve Typ 
| Originally posted by DxMxC SteveTranz4ever: �r TE inget o h�nga i granen menar du? , har sj�lv aldrig varit p� n�tt evengemang av "denna" kaliber s� tror du man skulle bli missn�jd? , musikm�ssigt kan man ju ALLTID bli missn�jd men om man ser till helheten vad rankar du TE p� en skala 0-10 ? |

SteveTranz4ever: Tack f�r infon..! , blev ju typ tokladdad nu..!! =)
Hoppas bara p� en bra lineup nu..
Linan sl�ppt, saxat fr�n t.nu
Inte helt d�lig lina, man kanske skulle skaffa en biljett � boka flyg trots allt 
Eller kanske boka in sig p� buss nr. 2, hmm hmm hmm
steve vad kostade hela resan f�r dig sist, du fl�g v�l d� ocks�?
Line up Trance Energy 2006:
Mainstage:
Armin van Buuren
Ernesto vs Bastian
Mark Norman vs Cor Fijneman
Push (Live)
Johan Gielen
Marcel Woods
Above & Beyond
Ronald van Gelderen
Armada Area
Matthew Dekay
Perry O'Neil
M.I.K.E.
Markus Schulz
Remy vs Roland Klinkenberg vs Armin (Live)
Madhouse Stage:
Tiddy
4 Strings
Spider
Randy Katana
Jean
Shit jag kanske m�ste sv�lja det jag skrev innan...
Vilken j�vla lina !!!! 
| Originally posted by SteveTranz4ever Shit jag kanske m�ste sv�lja det jag skrev innan... Vilken j�vla lina !!!! |