TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trance Energy 2006
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »

Posted by ScuL on Nov-22-2005 15:17:

taxi ungef�r 15� till arnhem. darifr�n t�get till Utrecht. (�16 T&R)

Posted by mr_fisken on Nov-22-2005 17:30:

biljetten kostar snarare kring 600kr �n 900

Posted by Vizay on Nov-25-2005 16:49:

TC sl�pper sina bussbiljetter om 11 min f�r er som t�nkt boka

sj�lv skiter jag i det, om dom inte har vett att v�nta 7 dagar till s� man vet linan s� f�r det vara...

Posted by mr_fisken on Nov-25-2005 17:33:

quote:
Originally posted by Vizay
TC sl�pper sina bussbiljetter om 11 min f�r er som t�nkt boka

sj�lv skiter jag i det, om dom inte har vett att v�nta 7 dagar till s� man vet linan s� f�r det vara...

Finns en ganska sj�lvklar anleding.
Tar biljetterna slut nu p� dom 7dagarna s� blir det ingen bussresa alls On�digt att chansa...

Posted by Laszlo on Nov-25-2005 17:43:

quote:
Originally posted by mr_fisken
Finns en ganska sj�lvklar anleding.
Tar biljetterna slut nu p� dom 7dagarna s� blir det ingen bussresa alls On�digt att chansa...

Vad jag f�rst�tt det s� har TC n�got kontrakt med ID&T, d�r de har 50 biljetter eller vilket antal det nu r�r sig om reserverade, s� jag tror inte att de kommer st� d�r utan biljetter...

Posted by Vizay on Nov-25-2005 17:46:

quote:
Originally posted by Laszlo
Vad jag f�rst�tt det s� har TC n�got kontrakt med ID&T, d�r de har 50 biljetter eller vilket antal det nu r�r sig om reserverade, s� jag tror inte att de kommer st� d�r utan biljetter...

S� har det varit tidigare �r, jag kan inte se varf�r det inte skulle vara s� i �r.
Sen har TE aldrig s�lt slut redan i december vad jag vet, sensation brukar g� �t men TE brukar finnas kvar ett tag.

Posted by mr_fisken on Nov-25-2005 17:50:

quote:
Originally posted by Laszlo

Gurgel (tc):
Iom att de sl�pper biljetterna innan s� m�ste vi anpassa oss, tar biljetterna slut innan vi hinner boka upp en buss s� den blir ekonomiskt h�llbar s� kan vi inte k�ra resan

Eftersom dom inte vet exakt hur m�nga som vill �ka s� l�r det ju vara s� att om dom som nu fyller en buss snabbt m�ste kunna ha tid att fixa en buss2, det skulle kanske inte g�tt om man v�ntade tills linan �r sl�ppt f�r om det b�ttre �n f�rra �ret s� l�r det g� j�vligt snabbt.

Posted by SWE_TRANCE on Nov-25-2005 21:13:

Bokat � klart 4 biljetter
Ser det inte som ett direkt problem att boka nu, �ven om linan skulle "suga". L�r inte vara n�gra problem att kr�nga den till n�n som precis fyllt 18 sen �nd�

Posted by mr_fisken on Nov-27-2005 18:20:

Bussen betald f�r mig och cham the dj.. �ven keddo,staz och kvicket h�r ifr�n ta kommer ta bussen.
Kommer bli galet, s�ger GALET

Posted by zoric on Nov-29-2005 18:02:

L�ste detta p� Ferry Corsten's hemsida i forumet:

"Unfortunately, I will not be a t Trance Energy this year...I hope to make it to Greece instead soon ;-)"

Ingen Ferry enligt honom sj�lv iaf..

Above & Beyond verkar s�krare dock.

Posted by Jeremy H on Nov-30-2005 10:53:

Verkar som om jag �ker TC-buss ner i�r igen
Sjysst med gemensam f�rfest-lokal d�r Irish ska spela !

Posted by mr_fisken on Nov-30-2005 17:19:

I morgon ska lineupen komma, k�nns som det blir m�nga djs man redan sett tyv�rr men hoppas yoji eller n�n annan lustig figur kommer spela.

Posted by SteveTranz4ever on Nov-30-2005 17:26:

Innan jag sett linan s� kan jag s�ga att jag funderar p� att bryta en vana... vanan att dra p� TE... '03 '04 '05...

Posted by Jeremy H on Nov-30-2005 18:49:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Innan jag sett linan s� kan jag s�ga att jag funderar p� att bryta en vana... vanan att dra p� TE... '03 '04 '05...

�r det inte v�rt att komma ner o se v�ran Irish p� f�rfesten d�?

Posted by DxMxC on Nov-30-2005 18:49:

SteveTranz4ever: �r TE inget o h�nga i granen menar du? , har sj�lv aldrig varit p� n�tt evengemang av "denna" kaliber s� tror du man skulle bli missn�jd? , musikm�ssigt kan man ju ALLTID bli missn�jd men om man ser till helheten vad rankar du TE p� en skala 0-10 ?

Posted by Johan (DJ Irish) on Nov-30-2005 19:07:

quote:
Originally posted by Jeremy H
�r det inte v�rt att komma ner o se v�ran Irish p� f�rfesten d�?

Just det Steve, va fan!

Se nu till att sl�pa ditt arsle med p� bussen ok?

Jag ser v�ldans mycket fram emot detta. Har aldrig satt min fot i Holland innan

Posted by anuga on Nov-30-2005 19:14:

quote:
Originally posted by Dj_Irish
Just det Steve, va fan!

Se nu till att sl�pa ditt arsle med p� bussen ok?

Jag ser v�ldans mycket fram emot detta. Har aldrig satt min fot i Holland innan

Jag ska fan med nu
Ska sitta b�nkad vid datorn och best�lla
Super nice att den extra bussen g�r via Malm�, hade varit problem f�r mig annars.

Detta l�r bli fett!!! Har h�rt lite om vem som e bokade och jag blev happy

Posted by jofawe on Nov-30-2005 19:27:

quote:
Originally posted by anuga
Jag ska fan med nu
Ska sitta b�nkad vid datorn och best�lla
Super nice att den extra bussen g�r via Malm�, hade varit problem f�r mig annars.

Detta l�r bli fett!!! Har h�rt lite om vem som e bokade och jag blev happy

tell mee!!

Posted by mr_fisken on Nov-30-2005 19:45:

quote:
Originally posted by DxMxC
SteveTranz4ever: �r TE inget o h�nga i granen menar du? , har sj�lv aldrig varit p� n�tt evengemang av "denna" kaliber s� tror du man skulle bli missn�jd? , musikm�ssigt kan man ju ALLTID bli missn�jd men om man ser till helheten vad rankar du TE p� en skala 0-10 ?

Du kan h�nga s� mycket saker i granen att den v�lter f�r diggar du trance s� finns det inte m�nga grymmare fester tror jag s�ger en 9a iaf

Posted by anuga on Nov-30-2005 19:54:

Linan sl�pps om 4 timmar, Marcel e med hehehe, och n�gra mer h�rdingar.

En plats �ver p� f�rsta bussen f�r n�gon som vill ha den... Steve Typ

Posted by SteveTranz4ever on Nov-30-2005 20:47:

quote:
Originally posted by DxMxC

Har vart p� fest i Holland 5 ggr nu och de b�sta festerna har vart TE... Svarar det p� din fr�ga

TE03 var den b�sta utlandsfesten jag vart p�... musikm�ssigt var det grymt som satan, har faktiskt inte dansat lika mycket som d� till dags datum. Hade tom. vatten i mina kn�n efter�t.

N�t som fortfarande f�r mig att rysa av v�lbehag �r att kolla TE03 DVDn... s�n grym feeling !

Skulle jag nu �nd� haka p� s� flyger jag ner igen, ner n�gra timmar innan och hem n�gra timmar efter.

Perfekt f�rsta utlandsfest ! Speciellt om ni diggar trance !
Men var beredd p� att ni som Svenskar kommer vara dem som dansar mest av alla trotts att ni inte tar n�gra droger !

Memories '03:

Tomcraft

Kai Tracid

Gielen

Cosmic Gate

Posted by DxMxC on Dec-01-2005 11:35:

SteveTranz4ever: Tack f�r infon..! , blev ju typ tokladdad nu..!! =)
Hoppas bara p� en bra lineup nu..

Posted by Vizay on Dec-01-2005 15:11:

Linan sl�ppt, saxat fr�n t.nu
Inte helt d�lig lina, man kanske skulle skaffa en biljett � boka flyg trots allt
Eller kanske boka in sig p� buss nr. 2, hmm hmm hmm
steve vad kostade hela resan f�r dig sist, du fl�g v�l d� ocks�?

Line up Trance Energy 2006:

Mainstage:
Armin van Buuren
Ernesto vs Bastian
Mark Norman vs Cor Fijneman
Push (Live)
Johan Gielen
Marcel Woods
Above & Beyond
Ronald van Gelderen

Armada Area
Matthew Dekay
Perry O'Neil
M.I.K.E.
Markus Schulz
Remy vs Roland Klinkenberg vs Armin (Live)

Madhouse Stage:
Tiddy
4 Strings
Spider
Randy Katana
Jean

Posted by SteveTranz4ever on Dec-01-2005 16:41:

Shit jag kanske m�ste sv�lja det jag skrev innan...

Vilken j�vla lina !!!!

Posted by anuga on Dec-01-2005 17:00:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Shit jag kanske m�ste sv�lja det jag skrev innan...

Vilken j�vla lina !!!!

Sa ju det! Det l�r bli ett av det b�sta partyna 2006 kan jag redan nu b�rja inse

Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »