TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Grootste Belg
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »
beta-party
line-up:
DJ eddy
know for his remix of Cosmic gate-racecar driver (eddy's racevlo driver remix)
@real: kvind met communisme niet verkeerd, het wordt gewoon slecht toegepast 
| quote: |
| Originally posted by Real Moest Hitler er niet geweest zijn, waren de Amerikanen hier nooit geweest, niks kapitalisme, en dan waren we misschien ondertussen allemaal arme communisten ofzo .. Leopold II = moordenaar = bad mkay Een volk uitbuiten vind ik niet echt een reden om Grootste Belg te worden. Ik stem dan maar op "geen interesse", omdat ik er niet tussen sta. |
| Originally posted by Kaidreas @real: kvind met communisme niet verkeerd, het wordt gewoon slecht toegepast |
| Originally posted by Kaidreas @real: kvind met communisme niet verkeerd, het wordt gewoon slecht toegepast |

| Originally posted by Synthesia Niet al te serieus nemen he, hence die smileys dertussen. Mja zoals ik al zei grootste Belg zeker niet...maar moest hij niet hebben gedaan wat hij had gedaan ja dan hadden we misschien nu toch niet zo een welvaart, dus draai het of keer het zoals je wilt maar hij heeft misschien toch in de geschiedenis het meest gedaan voor Belgie - who triestig het ook moge zijn. Da's geen opinie van mij maar een feit he. |

Morja, da's gewoon iemand waar ge echt trots op kunt zijn.
| Originally posted by Tiger777 communisme zegt dat iedereen gelijk is |
| Originally posted by Real Weet ik wel hoor. ![]() Als ik trouwens op iemand _moest_ stemmen, zou het waarschijnlijk Merckx zijn. En die heeft niks gedaan buiten de wielersport gedomineerd. Morja, da's gewoon iemand waar ge echt trots op kunt zijn. |
Mja, das ook de essentie van de belgische grondwet eh... Maar ja, ge hebt gelijk, in de realiteit is dat nooit toepasbaar natuurlijk.
Soz k'was ook niet volledig juist,
Def: ideologie gericht op een stelsel van gemeenschappelijk bezit van productie- en consumptiemiddelen
enorm dom concept vind ik. waarom moet er nu een 'grootste' belg worden gekozen eigenlijk? zijn we aan het einde van een tijdperk ofzow?
laatste optie dus =)
Uit die lijst heb ik voor Vesalius gekozen. En zoals anderen al zeiden, Merckx heeft wel veel gepresteerd maar dat is toch niet zoals Ambiorix, Vesalius of Mercator. Kvind een sportman in zo'n lijstje maar raar eigelijk.
En ik vraag mij ook wel af waarom ze nu 'de grootste belg' moeten verkiezen. Precies of er kunnen geen 'grote belgen' meer komen.
| Originally posted by Gladius enorm dom concept vind ik. waarom moet er nu een 'grootste' belg worden gekozen eigenlijk? zijn we aan het einde van een tijdperk ofzow? |

| Originally posted by Shadowkid Uit die lijst heb ik voor Vesalius gekozen. En zoals anderen al zeiden, Merckx heeft wel veel gepresteerd maar dat is toch niet zoals Ambiorix, Vesalius of Mercator. Kvind een sportman in zo'n lijstje maar raar eigelijk. |
| Originally posted by Synthesia Zou Lance Armstrong in de 'Top100 Americans' lijst zitten? ![]() |

Als je die vraag nu weer aan nederland zou voorleggen zou pimmetje t niet meer winnen denk ik... Nederland lijkt gelukkig een beetje over e Fortuyn-hype heen... Die gast had niet eens genomineerd mogen worden eigenlijk...
Mensen hebben een kort geheugen...
| Originally posted by eieregooie Als je die vraag nu weer aan nederland zou voorleggen zou pimmetje t niet meer winnen denk ik... Nederland lijkt gelukkig een beetje over e Fortuyn-hype heen... Die gast had niet eens genomineerd mogen worden eigenlijk... |
| Originally posted by Tiger777 Mensen hebben een kort geheugen... |
Eddy, de belangrijkste sport is in Belgi� al altijd wielrennen geweest (naast voetbal off course) en als de beste wielrenner aller tijden dan nog eens een Belg is (met een niet te evenaren palmares) verdient die wel de titel grootste Belg te zijn. Voor mij dan toch.
Ik wil de grootste zijn
Ik wil de grootste zijn
Ik wil altijd de grootste zijn
Ik wil de grootste zijn
ik zou het niet weten, en interesseert me niet... ale welke programma's ze toch allemaal verzinnen he
Goedele Liekens
Ik ga ook voor Vesalius.
Vond het moeilijk kiezen tussen Ambiorix, Mercator of Vesalius.
Mensen die �cht een verschil hebben gemaakt in de (wereld)geschiedenis...
1. Gerhard Mercator > wereldspeler op cartografisch gebied
2. Andreas Vesalius > kennis op anatomisch vlak
3. Paul Janssen > ontwikkeling van geneesmiddelen die intussen miljoenen mensen hebben gered
4. Hendrik Conscience > leerde z'n volk lezen zoals ze zeggen
met alle respect voor Mercx, Brel en anderen maar hun prestaties kunnen echt niet tippen aan de verwezenlijkingen van m'n top 4
@ Fortuyn, Eva Pauwels, Pfaff en consoorten > �berzielig
om nog effe terug te komen op de Leopold II-discussie: hoezo die vent heeft ons land rijk gemaakt? Vergeet niet dat hij aan de ene kant idd grondstoffen en rijkdom meebracht uit de Kongo, maar dat hij langs de andere kant het geld met miljoenen gewoon heeft weggesmeten aan belachelijke projecten he! Die kerel kon echt geen geld houden. ZO hebben ze onlangs in brussel ergens nog een volledig ondergronds netwerk van tunnels en spoorlijnen gevonden, dat moest de "priv�lijn" van de koning worden. Dat ding heeft ettelijke miljoenen gekost om aan te leggen en is uiteindelijk nooit in gebruik genomen! (tot een paar maanden geleden was men zelfs vergeten dat het bestond)
Leopold II mag voor mij gerust genomineerd worden als "ergste belg"!
En voor de Hollanders: tja, het feit dat een lul als Fortuyn bij jullie genomineerd was als Grootste Hollander is eigenlijk wel een beetje zielig
| Originally posted by speentje @ Fortuyn> �berzielig |

Sinds wanneer kunnen populisten als Fortuyn een verschil maken in een land? door nog meer haat te zaaien?