TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Forum sucks, lang leve mIRC!!
Pages (3): « 1 [2] 3 »


Posted by Opti on Jan-04-2002 11:58:

Laten we allemaal een biertje drinken en zo de dood van Freddy Heineken verwerken


Posted by SnuggLe on Jan-04-2002 11:59:

Whahahaha! Doe maar een GROLSCH dan


Posted by Opti on Jan-04-2002 12:04:

Wat denk je zelf??? Als Heineken dood is, gaan we toch natuurlijk Heineken drinken?? Ghehehe, ow neeik drink niet eens bier


Posted by Donna on Jan-04-2002 12:07:

Mja,iemand zei me ooit eens,sja ze is oerlelijk maar wel erg aardig,errrr dunno,mijn ervaringen zijn kut,of iemand oerlelijk is weet ik ook nie,uiterlijk van iemand spreekt me aan als de uitstraling ok is en de attitude normaal is,dan vind ik iemand een kanjer,met miss prox heb ik al probs from the start,of ze nou idd lelijk is of wat dan ook boeit me niet echt,maar sommige dingen eruit gooien en zo een heel forum waar je eerst geliefd was tegen je opzetten lijkt me geen slimme move,of je moet erop kicken,als je de mensen niet kent ok,maar lijkt mij dat jullie elkaar al wat langer kennen dan vandaag,vage shit dudes en miss prox,post maar weer als je ongesteldheid voorbij is maybe??


Posted by Opti on Jan-04-2002 12:16:

quote:
Originally posted by Donna
Mja,iemand zei me ooit eens,sja ze is oerlelijk maar wel erg aardig,errrr dunno,mijn ervaringen zijn kut,of iemand oerlelijk is weet ik ook nie,uiterlijk van iemand spreekt me aan als de uitstraling ok is en de attitude normaal is,dan vind ik iemand een kanjer,met miss prox heb ik al probs from the start,of ze nou idd lelijk is of wat dan ook boeit me niet echt,maar sommige dingen eruit gooien en zo een heel forum waar je eerst geliefd was tegen je opzetten lijkt me geen slimme move,of je moet erop kicken,als je de mensen niet kent ok,maar lijkt mij dat jullie elkaar al wat langer kennen dan vandaag,vage shit dudes en miss prox,post maar weer als je ongesteldheid voorbij is maybe??


Wow......lange zin man...


Posted by Miss Proximus on Jan-04-2002 12:25:

en dan ben ik nog niet eens ongesteld op t moment

hey dankje donna.....leuk complimentje ik vind jou ook een erg lekker ding......ik hou wel van uitgezakte wijven van 30 LOL


Posted by eXos on Jan-04-2002 12:27:

Smirnoff en T.H.C. komen hier niet voor de livesets. Het zijn vrienden van me dus die weten wel waar ze het ongeveer vandaan moeten halen


Daar in tegen kom ik hier wel gewoon voor de livesets...


Posted by Donna on Jan-04-2002 12:28:

31
kun je nagaan,nog een jaar meer uitgezakt:P
whehe magoed,we zullen elkaar nog wel is tegenkomen op een feesie,ff naast elkaar staan dan,ff tjekken wie er meer heeft om uit te zakken
*whoej*


Posted by Opti on Jan-04-2002 12:32:

FOTO FOTO FOTO!!!


Posted by Opti on Jan-04-2002 12:33:

JERRY JERRY JERRY!!!


Posted by Donna on Jan-04-2002 12:45:

waar?! dat heeft ze me niet verteld!! *Damn*


Posted by Opti on Jan-04-2002 12:57:

ik wil nudepics ghehehe


Posted by John on Jan-04-2002 13:01:

zow...kan iemand mij uitleggen wat er aan de hand is?


Posted by -=WVG=- on Jan-04-2002 13:09:

quote:
Originally posted by John
zow...kan iemand mij uitleggen wat er aan de hand is?


Nee


Posted by Opti on Jan-04-2002 13:10:

quote:
Originally posted by -=WVG=-


Nee


Wat zijn we weer vriendelijk hehehe


Posted by John on Jan-04-2002 13:16:

quote:
Originally posted by -=WVG=-


Nee


jammer


Posted by Miss Proximus on Jan-04-2002 13:26:

gewoon hoog opgelopen frustraties en irritaties.......en zoals gewoonlijk miscommunicatie

maak je niet druk john......dit gebeurt hier zo af en toe


Posted by Donna on Jan-04-2002 13:28:

neheeeeeee daar waren we allang klaar mee,just jij en blik die nog probs hebben ofzo,dussuh doe dat ff fijn met zn 2tjes:P


Posted by Gekhous on Jan-04-2002 13:46:

Exclamation

ik heb meer dan een half uur geleden mijn duim opengehakt met de kaasschaaf, en het bloed nog steeds


Posted by Opti on Jan-04-2002 14:04:

Moet jet niet gaan verbinden dan?


Posted by Gekhous on Jan-04-2002 14:22:

Exclamation

nee, daar bloed het niet hard genoeg voor... al bloed het nu wel nog steeds!!!


Posted by Opti on Jan-04-2002 14:52:

al doodgebloed? ghehehe


Posted by Gekhous on Jan-04-2002 14:55:

Exclamation

nee, maar t bloed wel nog steeds...

wondje is nog nat anywayz....


Posted by John on Jan-04-2002 14:59:

zit er dan nu geen bloed aan je toetsenbord??
je kan der trouwens ook gewoon ee pleister op doen


Posted by Opti on Jan-04-2002 14:59:

Lik t op ofzo.....

Zal ik anders naar 112 bellen voor je??


Pages (3): « 1 [2] 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.