TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Forum sucks, lang leve mIRC!!
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Laten we allemaal een biertje drinken en zo de dood van Freddy Heineken verwerken
Whahahaha! Doe maar een GROLSCH dan 
Wat denk je zelf??? Als Heineken dood is, gaan we toch natuurlijk Heineken drinken?? Ghehehe, ow neeik drink niet eens bier
Mja,iemand zei me ooit eens,sja ze is oerlelijk maar wel erg aardig,errrr dunno,mijn ervaringen zijn kut,of iemand oerlelijk is weet ik ook nie,uiterlijk van iemand spreekt me aan als de uitstraling ok is en de attitude normaal is,dan vind ik iemand een kanjer,met miss prox heb ik al probs from the start,of ze nou idd lelijk is of wat dan ook boeit me niet echt,maar sommige dingen eruit gooien en zo een heel forum waar je eerst geliefd was tegen je opzetten lijkt me geen slimme move,of je moet erop kicken,als je de mensen niet kent ok,maar lijkt mij dat jullie elkaar al wat langer kennen dan vandaag,vage shit dudes en miss prox,post maar weer als je ongesteldheid voorbij is maybe??
| quote: |
| Originally posted by Donna Mja,iemand zei me ooit eens,sja ze is oerlelijk maar wel erg aardig,errrr dunno,mijn ervaringen zijn kut,of iemand oerlelijk is weet ik ook nie,uiterlijk van iemand spreekt me aan als de uitstraling ok is en de attitude normaal is,dan vind ik iemand een kanjer,met miss prox heb ik al probs from the start,of ze nou idd lelijk is of wat dan ook boeit me niet echt,maar sommige dingen eruit gooien en zo een heel forum waar je eerst geliefd was tegen je opzetten lijkt me geen slimme move,of je moet erop kicken,als je de mensen niet kent ok,maar lijkt mij dat jullie elkaar al wat langer kennen dan vandaag,vage shit dudes en miss prox,post maar weer als je ongesteldheid voorbij is maybe?? |


en dan ben ik nog niet eens ongesteld op t moment
hey dankje donna.....leuk complimentje
ik vind jou ook een erg lekker ding......ik hou wel van uitgezakte wijven van 30 LOL
Smirnoff en T.H.C. komen hier niet voor de livesets. Het zijn vrienden van me dus die weten wel waar ze het ongeveer vandaan moeten halen 
Daar in tegen kom ik hier wel gewoon voor de livesets...
31
kun je nagaan,nog een jaar meer uitgezakt:P
whehe magoed,we zullen elkaar nog wel is tegenkomen op een feesie,ff naast elkaar staan dan,ff tjekken wie er meer heeft om uit te zakken
*whoej*
FOTO FOTO FOTO!!!
JERRY JERRY JERRY!!!
waar?! dat heeft ze me niet verteld!! *Damn*
ik wil nudepics ghehehe


zow...kan iemand mij uitleggen wat er aan de hand is?
| quote: |
| Originally posted by John zow...kan iemand mij uitleggen wat er aan de hand is? |
| quote: |
| Originally posted by -=WVG=- Nee |


| quote: |
| Originally posted by -=WVG=- Nee |
gewoon hoog opgelopen frustraties en irritaties.......en zoals gewoonlijk miscommunicatie 
maak je niet druk john......dit gebeurt hier zo af en toe 
neheeeeeee daar waren we allang klaar mee,just jij en blik die nog probs hebben ofzo,dussuh doe dat ff fijn met zn 2tjes:P
ik heb meer dan een half uur geleden mijn duim opengehakt met de kaasschaaf, en het bloed nog steeds 
Moet jet niet gaan verbinden dan?
nee, daar bloed het niet hard genoeg voor... al bloed het nu wel nog steeds!!!
al doodgebloed? ghehehe


nee, maar t bloed wel nog steeds...
wondje is nog nat anywayz....
zit er dan nu geen bloed aan je toetsenbord??
je kan der trouwens ook gewoon ee pleister op doen 
Lik t op ofzo.....
Zal ik anders naar 112 bellen voor je?? 


Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.