TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- TOP 3 songs ever
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
ahaha
hitje 
| quote: |
| Originally posted by Blue Sky 99 DJ Hooligan - Hear You Now (Grand Chillas Mix) |
Nu zal ik wellicht kwaad bloed stoken bij sommigen... maar ik vind echt niets aan die Fade Sanctuary remix 
Kvind de Airscape, Ti�sto en Above&Beyond remix toch wel aangenamer ze 
| Originally posted by Push2005 Nu zal ik wellicht kwaad bloed stoken bij sommigen... maar ik vind echt niets aan die Fade Sanctuary remix ![]() Kvind de Airscape, Ti�sto en Above&Beyond remix toch wel aangenamer ze |
| Originally posted by Push2005 Nu zal ik wellicht kwaad bloed stoken bij sommigen... maar ik vind echt niets aan die Fade Sanctuary remix ![]() Kvind de Airscape, Ti�sto en Above&Beyond remix toch wel aangenamer ze |
Luc jong, blasphemist!
Die track is gewoon saai 
1. Human Evolution - Human Evolution (Club Mix)
2. Airwave - When Things Go Wrong
3. Fractal Structure - Lost Sequence (Haak Remix) of Moogwai - Labyrinth
Altijd tzelfde, beginnen met een top3 te maken en uiteindelijk krijg je 8 tracks die je erin wilt 
| Originally posted by Push2005 Die track is gewoon saai |
| Originally posted by Bertn de zin "joenge, ge kent er geen kloten van" kwam plots in mij op! |
. Als ik hier een track minder vindt die de meerderheid goed vindt moet je daar zo neerkijkend nie over doen.
| Originally posted by Push2005 Ach, wat is het toch erg om een mening te hebben . Als ik hier een track minder vindt die de meerderheid goed vindt moet je daar zo neerkijkend nie over doen.Moe ik u uitschelden omdat ge confirmation "platte kak" genoemd hebt ? |
| Originally posted by Bertn ik denk dat er wel meer mensen confirmation platte kak vinden. Silence daarentegen is een plaat die door praktisch ganse de trance-wereld wordt aanzien als ��n van d� meesterwerkjes |
Mjah, je kan iemand niet verplichten om de schoonheid van die track in te zien als hij dat - nog - niet kan of wil. 
Jammer dat je het een saaie track vindt, want ik vind net dat die repetiviteit zo'n ongeloofelijk hypnotiserende kracht geeft aan de track, en als je daar dan die goddelijke vocals bij krijgt die in deze mix ongetwijfeld het best tot hun recht komen... kippenvel
Trouwens, ik vond deze progressieve mix trouwens al steengoed toen hij uitkwam (Serious Beats 30 ofzo
), en toen zat ik nog volledig in m'n trancefase en moest ik niks weten van saaie progressive. Zegt veel over de kracht van d e track vind ik :
| Originally posted by Jasperovitsj Mjah, je kan iemand niet verplichten om de schoonheid van die track in te zien als hij dat - nog - niet kan of wil. ![]() Jammer dat je het een saaie track vindt, want ik vind net dat die repetiviteit zo'n ongeloofelijk hypnotiserende kracht geeft aan de track, en als je daar dan die goddelijke vocals bij krijgt die in deze mix ongetwijfeld het best tot hun recht komen... kippenvel |
| Originally posted by Push2005 Kvind de Airscape, Ti�sto en Above&Beyond remix toch wel aangenamer ze |
Yep ik moet CygnusX en Push2005 gelijk geven. Tiesto's mix is 10x imo - veel krachtiger en schoner. Tiesto's track die brengt de vocals echt tot hun recht. K'zou zelfs zo ver gaan om te zeggen dat die Fade Sanctuary mix precies maar 2 verschillende tracks zijn die door mekaar gespeeld zijn (op bepaalde momenten) en niet zozeer samen passen. Mooie background/chill plaat maar zeker niks speciaals of iets waarvoor ik het volume luider zou zetten.

| Originally posted by Synthesia Tiesto's track die brengt de vocals echt tot hun recht. |

Over Tiesto's mix van Delerium's Innocente, dat die de beste is, komen we toch overeen? 
Yeah, die is wel sterk 
De Deep Dish Gladiator Mix is ook sterk, maar overall niet iets t� saai om echt competitie te zijn voor de Tiesto mix.
| Originally posted by Jasperovitsj Bah nee ![]() In Tiesto's mix klinken die vocals eerder happy en euforisch, terwijl de Fade remix net de rauwe schoonheid van de vocals �n de lyrics naar voren brengt. Ze zijn echt veel pakkender en dieper in de Fade remix... Maja, matter of taste natuurlijk |
Is dat bij jullie ook het geval bij Tears From The Moon?
Want hoewel ik het een heel sterke Tiesto remix vind, vind ik de Hybrid remix nog altijd pakken beter, gewoon omdat die de veel meer sfeer heeft en vocal zo veel beter tot un recht doet komen 
ik vin die sanctuary mix ook maar duf... 
and the winner is...
Moon Project - Glow (Trance edit)
Zit echt power voor 10 in ,woaah 
Herinner mij nog toen k dees voor den eerste keer hoorde tijdens extravadance op nrj; viel bijna van mijne stoel
Staat helaas op gene enkele cd, typisch 
De Moon Edit wel, ergens op een From Bonzai With Love, en die vind ik ook wel enorm sterk 
Yups, moon edit is zeker ook de moeite(staat ook ergens op nen trance master alsk mij ni vergis) maar als ge ze op plak tegenkomt, moet ge den B-kant eens uitchecken, gewoon subliem (all� imo)